Lokalne, prowadzone przez instruktora szkolenia na żywo w zakresie umiejętności miękkich (znanych również jako umiejętności interpersonalne, umiejętności interpersonalne, umiejętności społeczne i umiejętności zbywalne) demonstrują poprzez dyskusję i ćwiczenia, jak zrozumieć dynamikę relacji międzyludzkich w środowisku biznesowym i jak zastosować Miękkie Umiejętności techniki, nawyki i sposób myślenia w celu poprawy relacji, a także wyników biznesowych, jednocześnie tworząc bardziej satysfakcjonujące doświadczenie w pracy i życiu. Szkolenie z umiejętności miękkich jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Szczecin lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Szczecin. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Szczecin
Biuro Aloha, Jerzego Janosika 17, Szczecin, Polska, 71-424
Sala szkoleniowa jest w pełni wyposażona, zapewniając wszystkie niezbędne udogodnienia dla uczestników. Dodatkowo, posiada atrakcyjne połączenia komunikacyjne ze wszystkimi strategicznymi punktami miasta, co ułatwia dotarcie do niej zarówno dla mieszkańców, jak i osób spoza miasta. Znajduje się zaledwie 3 kilometry od centrum, co umożliwia szybki dostęp do innych ważnych lokalizacji miejskich i udogodnień.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących menedżerów biurowych, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie technik archiwizacji i zarządzania dokumentacją.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć zasady skutecznych systemów archiwizacji.
Poznać techniki zarządzania i kontrolowania zarówno fizycznych, jak i elektronicznych dokumentów.
Rozwijać umiejętności tworzenia, utrzymywania i archiwizowania dokumentacji.
Stosować najlepsze praktyki zarządzania dokumentacją w celu poprawy wydajności organizacyjnej.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących profesjonalistów, którzy chcą zbadać podstawowe teorie etyczne, rozwinąć umiejętności etycznego podejmowania decyzji i zrozumieć rolę protokołu w utrzymaniu uczciwości i profesjonalizmu.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe teorie i zasady etyczne.
Rozwijać umiejętności etycznego podejmowania decyzji.
Rozpoznać znaczenie protokołu w środowisku zawodowym.
Nauczyć się radzić sobie z dylematami etycznymi i konfliktami interesów.
Zrozumieć rolę etyki i protokołu w różnych branżach.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i menedżerów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne poprzez podejście Feedforward, koncentrując się na dostarczaniu przyszłościowych, zorientowanych na wzrost informacji zwrotnych w celu skutecznego rozwoju zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć koncepcję Feedforward i jej zalety w porównaniu z tradycyjną informacją zwrotną.
Rozwijać umiejętności dostarczania konstruktywnych informacji zwrotnych ukierunkowanych na przyszłość, które promują rozwój zespołu.
Nauczyć się technik budowania otwartych dialogów i aktywnego słuchania w celu lepszego zaangażowania zespołu.
Wspieranie kultury, która wspiera ciągłe doskonalenie poprzez praktyki Feedforward.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą wykorzystać neuronaukę w swoich praktykach sprzedażowych, ostatecznie prowadząc do lepszych interakcji z klientami i zwiększonego sukcesu sprzedaży.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe zasady neuronauki istotne dla sprzedaży.
Dowiedzieć się, jak stosować neuronaukę w celu poprawy technik sprzedaży i interakcji z klientami.
Rozwijać umiejętności tworzenia atrakcyjnych ofert sprzedaży w oparciu o spostrzeżenia neuropsychologiczne.
Uzyskanie wglądu w zachowania klientów i procesy decyzyjne.
Zwiększenie inteligencji emocjonalnej i umiejętności budowania relacji.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w formie Szczecin (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących profesjonalistów lub ambitnych liderów, którzy chcą poznać podstawowe koncepcje i praktyki skutecznego liderstwa.Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć, czym jest liderstwo i jak różni się od zarządzania.
Wywyższać i rozwijać kluczowe kompetencje i styl lidera.
Ustalać znaczące cele i skutecznie je komunikować.
Budować zaufanie i wpływać na innych poprzez skuteczną komunikację.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego szczebla i starszych specjalistów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat stylów przywództwa, wykorzystać narzędzia oceny Korn Ferry Leadership oraz opracować praktyczne strategie zwiększające elastyczność przywództwa i efektywność zespołów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Analizować kontekst organizacyjny i jego wpływ na skuteczność przywództwa.
Oceniać zakres stosowanych stylów przywództwa i ich wpływ.
Oceniać, jak podejścia przywódcze wpływają na zaangażowanie, dynamikę i wyniki zespołu.
Wykorzystywać informacje zwrotne z ocen przywódczych do identyfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju.
Wykorzystywać model przyczynowy do analizy zachowań przywódczych i ich bezpośredniego wpływu na klimat w miejscu pracy.
Opracować praktyczne strategie mające na celu zwiększenie elastyczności przywództwa i efektywności zespołów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych profesjonalistów i menedżerów, którzy chcą zwiększyć swoje umiejętności krytycznego myślenia, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w kontekście osobistym i zawodowym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Identyfikować uprzedzenia i błędy logiczne w rozumowaniu.
Stosować techniki krytycznego myślenia w rzeczywistych scenariuszach.
Usprawnić procesy decyzyjne poprzez ustrukturyzowaną analizę.
Ulepszać strategie rozwiązywania problemów w złożonych sytuacjach.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i specjalistów HR, którzy chcą nauczyć się i stosować metodologie Design Thinking w celu wspierania innowacji, zwiększania możliwości rozwiązywania problemów i skutecznego angażowania zespołów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wyposażyć uczestników w narzędzia i metodologie wspierające innowacyjność i zaangażowanie zespołu.
Rozwijać umiejętności w zakresie mapowania empatii, tworzenia pomysłów i prototypowania w celu rozwiązywania złożonych wyzwań.
Zastosować zasady Design Thinking do scenariuszy przywództwa i HR.
Promowanie kultury innowacji w zespołach technologicznych.
This instructor-led, live training in Szczecin (online or onsite) is aimed at intermediate-level managers who wish to apply Enneagram insights to enhance leadership skills, improve team dynamics, and drive organizational success.
By the end of this training, participants will be able to:
Gain a solid foundation in the Enneagram system, including the nine personality types, wings, levels of development, and centers of intelligence.
Use the Enneagram to explore and identify personality type, including strengths, weaknesses, and opportunities for growth.
Better understand team members, improve communication, resolve conflicts, and foster a collaborative team environment.
Align team and organizational goals, manage change effectively, and cultivate an innovative and adaptive organizational culture.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla trenerów, konsultantów, liderów i komunikatorów w dowolnej dziedzinie, którzy chcą skutecznie i efektywnie ułatwiać konferencje internetowe przy użyciu różnych platform wirtualnych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Dowiedz się, jak skutecznie ułatwiać spotkania online dla zdalnych uczestników.
Stwórz bezpieczne i angażujące wirtualne środowisko dla konferencji internetowych, nadając im odpowiedni ton i sposób myślenia.
Sprawniej zarządzaj spotkaniami online, wybierając odpowiednią platformę i oswajając się z technologią.
Utrzymuj zaangażowanie uczestników poprzez stymulowanie rozmów online.
Buduj głębsze relacje z uczestnikami i innymi praktykami, aby wspólnie uczyć się i zdobywać cenne spostrzeżenia.
Ten prowadzony przez instruktora warsztat na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest skierowany do profesjonalistów biznesowych, którzy chcą zintegrować uważność ze swoim środowiskiem pracy, aby zwiększyć produktywność, przywództwo i dobre samopoczucie.Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć naukę i zasady stojące za uważnością.
Rozwijać samoświadomość w celu zwiększenia umiejętności decyzyjnych i przywódczych.
Poprawić koncentrację, produktywność i inteligencję emocjonalną.
Radzić sobie ze stresem, niepewnością i sytuacjami stresowymi w miejscu pracy.
Wspieranie pozytywnej i opartej na współpracy kultury pracy.
Stosować techniki uważności w celu zwiększenia kreatywności i rozwiązywania problemów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących specjalistów HR i liderów zespołów, którzy chcą opracować skuteczne strategie przekwalifikowania i podnoszenia kwalifikacji, aby przygotować swoich pracowników na zmieniające się wymagania sektora technologicznego.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Poznać narzędzia i strategie identyfikacji luk w umiejętnościach i projektowania skutecznych inicjatyw w zakresie przekwalifikowania i podnoszenia kwalifikacji.
Wspierać kulturę ciągłego uczenia się, aby dostosować się do szybkich zmian w sektorze technologicznym.
Wdrożyć skuteczne mechanizmy pomiaru i informacji zwrotnej, aby zapewnić ciągłe dostosowanie i sukces programu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych i zaawansowanych specjalistów ds. zarządzania komercyjnego, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności interpersonalne i decyzyjne w celu uzyskania lepszych wyników biznesowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wzmocnić interakcje z klientami poprzez przewidywanie, asertywną komunikację i znajomość rynku.
Wzmocnić umiejętności pracy zespołowej, adaptacji i rozwiązywania problemów.
Rozwijać skuteczne podejmowanie decyzji, zdyscyplinowane wykonywanie zadań i techniki delegowania zadań.
Poprawa umiejętności negocjacyjnych, innowacyjnych i zarządzania zmianą.
Szkolenie skierowane jest do pracowników branży IT, oferując psychoterapię i rozwój osobisty jako kluczowe narzędzia. Uczestnicy zdobywają umiejętności radzenia sobie ze stresem, zarządzania emocjami i osiągania komfortu psychicznego. Dla introwertyków w branży IT, tłumienie emocji może wpływać destrukcyjnie na zdrowie i blokować kreatywność. Psychoterapia pomaga zrozumieć mechanizmy działania, uwalniając potencjał i poprawiając relacje społeczne. Szkolenie skupia się na samoświadomości, zdrowiu psychicznym oraz zwiększaniu satysfakcji zawodowej.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla osób na wszystkich poziomach, które chcą poznać i zastosować zasady i techniki zarządzania sobą w czasie.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zidentyfikować i pokonać główne bariery i wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem własnym czasem.
Wyznaczać cele SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, and Time-bound) i dostosowywać je do swoich wartości i wizji.
Ustalać priorytety i planować swoje zadania i działania przy użyciu różnych narzędzi i metod, takich jak zasada Pareto, analiza ABC, macierz Eisenhowera i prawo Parkinsona.
Monitorować i śledzić wykorzystanie czasu oraz identyfikować i eliminować czynniki marnujące czas i rozpraszające uwagę.
Odpowiednio delegować i przydzielać zadania oraz jasno i asertywnie komunikować się z innymi.
Zarządzać swoimi emocjami i poziomem stresu w czasach niepewności i presji.
Ta instruktor-ledna, na żywo szkolenie w Szczecin (online lub stacjonarne) jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domena: Advisory & Leadership) i skierowana jest do profesjonalistów chcących zbudować wpływowe kompetencje komunikacyjne, rozwiązywania problemów i liderstwa, aby prosperować w zespołach nauk danych lub analiz.Na koniec szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zastosować strukturyzowane podejście do rozwiązywania problemów i techniki analizy przyczynowych.
Efektywnie komunikować wnioski poprzez wpływowe opowiadanie historii i wizualizacje.
Kierować inicjatywami zmian i influencjiwać stakeholdersów z pewnością siebie.
Zarządzać projektami związanych z danymi, używając jasnego i praktycznego ramienia działania.
To szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) skierowane jest do liderów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje przywódcze, poprawić komunikację w zespole oraz nauczyć się skutecznie delegować zadania i zarządzać trudnymi sytuacjami.By the end of this training, participants will be able to:
Rozpoznać i rozwijać swój unikalny styl przywództwa.
Komunikować się w sposób efektywny, budując autorytet i zaufanie w zespole.
Przeprowadzać trudne rozmowy i udzielać konstruktywnego feedbacku.
Efektywnie delegować zadania i oceniać wyniki pracy zespołu.
Radzić sobie ze stresem oraz wspierać emocjonalnie członków zespołu.
Tworzyć spójne plany rozwoju dla siebie i swojego zespołu.
Celem programu jest rozwój umiejętności aktywnego zarządzania relacjami z klientem wewnętrznym poprzez świadome wyrażanie zgody („TAK”) oraz odmowy („NIE”), przy jednoczesnym budowaniu partnerskich relacji opartych na zrozumieniu, asertywności oraz efektywnej komunikacji. Program bazuje na publikacjach: Eric Berne "W co grają ludzie", Martin Seligman "Jak radzić sobie z wyuczoną bezradnością" oraz Kevin Dutton "Mądrość psychopatów", co zapewnia uczestnikom pełniejsze zrozumienie ludzkiej psychologii i dynamiki zachowań.
Budowanie i zarządzanie zespołem to kluczowe elementy skutecznego funkcjonowania każdej organizacji.. Zarządzanie zespołem to proces dynamiczny, który wymaga elastyczności i umiejętności dostosowywania się do różnych sytuacji oraz potrzeb członków zespołu. To także ciągły proces nauki, w którym ważne jest nasłuchiwanie opinii zespołu i dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków.
Szkolenie przygotuje Cię do prowadzenia negocjacji ze wszystkimi interesariuszami, ze szczególnym uwzględnieniem praktycznych umiejętności z zakresu negocjacji, ukierunkowanych na współpracę. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy uzyskają większy wpływ i kontrolę nad poszczególnymi etapami procesu negocjacyjnego. Nadrzędnym efektem szkolenia będzie efektywne prowadzenie negocjacji, których celem jest zawarcie porozumienia odpowiadającego interesom stron procesu negocjacyjnego, do wypracowania którego uczestnicy wykorzystają nabyte podczas szkolenia umiejętności interpersonalne.
Zarządzanie zmianą to proces, który ma na celu skuteczne wprowadzenie zmiany w organizacji, aby osiągnąć pożądane cele i dostosować się do zmieniającego się środowiska.
Wymaga zrozumienia powodów, dla których zmiana jest konieczna oraz identyfikacja obszarów wymagających modyfikacji i wyraźnego zdefiniowanie celów i korzyści, jakie ma przynieść zmiana.
Zarządzanie zmianą to proces dynamiczny, który wymaga elastyczności, otwartości na feedback i gotowości do dostosowania strategii w zależności od reakcji ludzi i zmieniających się warunków. Kluczowe jest także zrozumienie, że zmiany nie zawsze będą łatwe, dlatego ważne jest stworzenie planu, który uwzględnia zarówno cele organizacyjne, jak i potrzeby jednostek w procesie zmiany.
Uczestnicy
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych
Dla poszczególnych członków własnego personelu
Dla swoich zespołów
Osoby, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład.
Format kursu
Połączenie
Dyskusje moderowane
Sesje coachingowe dla uczestników - z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Zdefiniować "Coaching" i szczegółowo wyjaśnić zastosowanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
Stymulacja i dbałość o rozwój pracowników są kluczowe dla utrzymania zaangażowania i skuteczności zespołu.
Regularnie rozmawiaj z pracownikami, aby zrozumieć ich cele zawodowe i osobiste.
Razem z pracownikami ustalcie cele rozwojowe i plan, jak je osiągnąć. Stwórz program mentorowania, w którym doświadczeni pracownicy pomagają w rozwoju młodszym kolegom. Regularnie udzielaj konstruktywnego feedbacku, doceniaj sukcesy i pomagaj w rozwoju obszarów wymagających poprawy. Razem z pracownikiem określaj cele krótko- i długoterminowe, monitoruj postępy i modyfikuj cele, jeśli to konieczne.
Motywuj pracowników poprzez nagradzanie osiągnięć i wkładu w rozwój zespołu i firmy.
Wspieraj rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja czy przywództwo.
Organizuj regularne spotkania, aby omówić postępy, cele i ewentualne obawy pracowników.
Zbieraj opinie pracowników na temat środowiska pracy i możliwości rozwoju.
Rozwój pracowników to proces długoterminowy. Wsparcie ich rozwoju wymaga indywidualnego podejścia, uwzględniając ich cele, umiejętności i motywacje. Otwarta komunikacja i stałe wsparcie są kluczowe dla skutecznego zarządzania procesem rozwoju w miejscu pracy.
Kurs został przygotowany jako interaktywny. Aktywność uczestników zajmuje ponad 80% czasu kursu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej na metodzie uwzględniającej cykl uczenia się Kolba: ćwiczenie otwierające na nowy nawyk (budowanie świadomości); krótkie wykłady na temat technik (wiedza) i nowe techniki do ćwiczenia (umiejętności i doświadczenie). Po zakończeniu każdej sesji uczestnicy otrzymują wszystkie informacje związane z sesją.
Są to krótkie wykłady podsumowujące kwestie praktyczne i wyjaśniające podstawowe mechanizmy psychologiczne związane z doświadczeniem zawodowym uczestników.
Każda osoba w organizacji, która chce podnieść swoje kompetencje (postawę, wiedzę i umiejętności) w obszarze psychologii sprzedaży.
Sprzedawcy i menedżerowie, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje sprzedażowe
Pracownicy sprzedaży lub obsługi klienta, którzy są zaangażowani w proces sprzedaży b2b lub b2c
Przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą usług lub produktów
CEL EDUKACYJNY SZKOLENIA:
Szkolenie przygotowuje do zarządzania procesem sprzedaży, ze szczególnym naciskiem na praktyczne umiejętności na wszystkich kluczowych etapach tego procesu. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, w jaki sposób mogą wpływać na proces zakupowy klienta i jego proces
proces sprzedaży, na różnych etapach obu procesów. Nadrzędnym rezultatem kursu będzie wzrost umiejętności sprzedażowych. Uczestnicy wykorzystają wiedzę zdobytą w czasie kursu oraz jakościowy przyrost kluczowych umiejętności interpersonalnych, aby
zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży.
Cel edukacyjny szkolenia
Poznasz nowoczesne modele, narzędzia i techniki sprzedaży do wykorzystania wprocesach sprzedaży b2b i b2c.
Zaplanujesz skuteczną strategię sprzedaży, wykorzystując poznane modele, narzędzia i techniki oraz opiszesz sekwencję kluczowych zdarzeń w procesie sprzedaży, która ma największy wpływ na wynik sprzedaży.
Podniesiesz na wyższy poziom kluczowe umiejętności interpersonalne, które pozwolą Ci na
Zwiększysz swoją skuteczność w sprzedaży.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Przećwiczysz poznane modele, narzędzia i techniki, zwiększając swój poziom umiejętności, które mają największy wpływ na wyniki sprzedaży.
Szkolenie wzmocni twoją wiedzę
Z obszaru psychologii sprzedaży
Z obszaru budowania skutecznej strategii i efektywnych procesów sprzedażowych
Z obszaru zarządzania sobą we wszystkich kluczowych procesach sprzedażowych, które mają największy wpływ na realizację celów sprzedażowych
Szkolenie wzmocni umiejętności w zakresie;
Wybór modeli, narzędzi i technik sprzedaży odpowiednich do kontekstu sytuacyjnego
Zwiększanie swojego wpływu na wyniki osiągane w sprzedaży
Umiejętność budowania wartości i argumentów sprzedażowych
Umiejętność doboru wartości i argumentów sprzedażowych odpowiadających na potrzeby i cele klienta
Umiejętność projektowania procesu sprzedaży, aby określić działania i zachowania, które mają największy wpływ na wynik, na różnych etapach procesu sprzedaży.
Umiejętność doboru argumentów sprzedażowych, które skutkują uzasadnieniem biznesowym i zwrotem z inwestycji
Umiejętność diagnozowania potrzeb klienta
Umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej, wykorzystując opracowane argumenty sprzedażowe, aby skutecznie wpłynąć na proces zakupu klienta.
Umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów
Szkolenie wzmocni kompetencje
Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży za pomocąargumentów merytorycznychiuzasadnienia biznesowego
Odczytywanie kontekstu sytuacji i dobór odpowiednich modeli, narzędzi i technik
Zarządzanie swoimi działaniami w głównych procesach sprzedaży
na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, co pozwala mu skutecznie dobierać adekwatne działania, a tym samym zwiększać swoją skuteczność w działaniu, na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
Doprowadza do sfinalizowania rozmowy sprzedażowej, co gwarantuje zaspokojenie potrzeb obu stron transakcji.
Przyjmuje postawę win-win w trakcie sprzedaży, aby zaspokoić cele i potrzeby obu stron transakcji, co wpływa na budowanie długotrwałej relacji z klientem
Aktywnie słucha i rozumie stanowiska wyrażane przez klienta i jego potrzeby oraz efektywnie współpracuje z klientem w celu wypracowania porozumienia korzystnego dla obu stron w procesie sprzedaży.
Dobiera adekwatne argumenty sprzedażowe do potrzeb, problemów, celówbiznesowych i osobistych klienta, z których wynika największy zwrot z inwestycjidla klienta
Rozpoznaje i przeciwdziała naciskom i manipulacjom ze strony klienta.
Skutecznie radzi sobie z obiekcjami klientów.
Zwiększa swoją skuteczność w działaniu na kluczowych etapach procesu sprzedaży.
Skutecznie zarządza swoimi działaniami w głównych procesach sprzedażowych, zwiększając tym samym swoją skuteczność sprzedażową.
Kurs ten ma na celu zwiększenie zdolności do myślenia strategicznego, wyposażając cię w umiejętności podejścia do złożonych sytuacji, unikania uprzedzeń i podejmowania świadomych decyzji szybko i trafnie. Poprzez ustrukturyzowaną eksplorację różnych stylów myślenia i typowych pułapek w myśleniu strategicznym, rozwiniesz kompleksowe zrozumienie, jak zastosować myślenie strategiczne w swoich działaniach zawodowych.
Kurs "DNA lidera" skupia się na rozwijaniu umiejętności przywódczych, zdobywaniu tożsamości lidera i świadomości zespołu. Uczestnicy eksplorują elementy takie jak samoocena, budowanie autorytetu, inteligencja emocjonalna, postawa asertywna, oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach z zarządzaniem pracownikami. W ramach szkolenia omawiane są także strategiczne podejście do myślenia, zarządzanie czasem, narzędzia zarządzania oraz budowanie dobrych relacji zespołowych.
Delegowanie zadań i motywowanie pracowników są kluczowymi umiejętnościami dla skutecznego zarządzania zespołem.
Polega na zrozumieniu kompetencji pracowników, jasnego określenia oczekiwań z jednoczesnym zaufaniem i delegowaniem odpowiedzialności. Regularnie sprawdzaj postępy i oferuj konstruktywny feedback, aby móc motywować pracowników:
Doceniaj osiągnięcia: Publiczne i prywatne docenianie sukcesów pracowników wzmacnia motywację do dalszej pracy.
Angażowanie pracowników w procesy podejmowania decyzji daje im poczucie ważnej roli w firmie. Kultura organizacyjna, która promuje szacunek, wsparcie i równowagę między pracą a życiem prywatnym, motywuje pracowników do lepszej wydajności.
Działaj zgodnie z wartościami i oczekiwaniami, które stawiasz swoim pracownikom, by inspirować ich do działania.
Skuteczne delegowanie zadań i motywowanie pracowników wymaga elastyczności, empatii i ciągłego dostosowywania się do potrzeb zespołu. Wsparcie pracowników, rozumienie ich motywacji i rozwój umiejętności to kluczowe elementy sukcesu w tym obszarze.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla zespołów, które chcą oceniać, zarządzać i oceniać indywidualne i zespołowe EQ.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zmierzyć indywidualne EQ, aby zrozumieć, jak lepiej współdziałać ze swoimi współpracownikami.
Zrozumieć emocje i style zachowań innych ludzi, aby poprawić relacje z członkami zespołu.
Wykorzystywać inteligencję emocjonalną do tworzenia pozytywnego i produktywnego środowiska pracy.
Wykorzystywać inteligencję emocjonalną do radzenia sobie ze zmianami i konfliktami w pracy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla osób zestresowanych, które chcą skutecznie radzić sobie ze stresem i osiągnąć spokojniejszy, jaśniejszy i bardziej energiczny stan w codziennym życiu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć dwa rodzaje stresu: dystres i eustres.
Określić swoje osobiste wskaźniki i czynniki łagodzące stres.
Stworzyć plan z konkretnymi procedurami, aby zwiększyć spokój, jasność i energię, jednocześnie minimalizując stres nagromadzony w ciągu dnia.
Przesuwanie negatywnych emocji i wzmacnianie pozytywnych za pomocą sprawdzonych technik.
Poradzić sobie z powodującymi stres. obezwładniającymi przekonaniami dotyczącymi pracy, życia i relacji.
The Ishikawa Diagram, also known as the fishbone diagram or cause-and-effect diagram, is a tool created by Kaoru Ishikawa. It is used to visually depict the potential causes of a specific event or problem, facilitating the analysis of the factors that might contribute to a particular issue. The diagram resembles the skeleton of a fish, hence the name "fishbone," and is used to identify and organize the causes of an issue systematically. It is particularly useful in product development and quality management processes, where identifying the root causes of problems is crucial. The Ishikawa Diagram helps teams brainstorm and categorize causes, such as methods, machinery, materials, manpower, and environment, to find the root cause of a quality or performance problem
Cele Warsztatu:
Poznasz różnorodność stylów komunikacji i nauczysz się dostosowywać do indywidualnych potrzeb klientów.
Nauczysz się analizować i eliminować typowe błędy w komunikacji bezpośredniej i telefonicznej.
Opanujesz narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz zarządzania emocjami - zarówno własnymi, jak i innych.
Rozwiniesz umiejętności wpływania na otoczenie, aby zapobiegać negatywnym reakcjom.
Co Zyskasz Po Warsztatach:
Umiejętność rozpoznawania i adaptacji do różnych stylów komunikacji.
Praktyczne wykorzystanie modelu czterech płaszczyzn komunikacji do unikania nieporozumień.
Efektywne techniki radzenia sobie z trudnymi klientami, dopasowane do konkretnych sytuacji.
Sprawdzone metody zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach.
Projekt "Komunikacja w zespole oraz negocjacje sprzedażowe" ma na celu usprawnienie komunikacji i integrację w zespole, prowadząc do wzrostu efektywności pracy. Wykorzystując model Kirkpatricka, trener planuje trwałe zmiany w zachowaniach uczestników, co powinno przyczynić się do osiągnięcia celów biznesowych. Badania narzędziem D3 pozwolą na lepsze zrozumienie dynamiki zespołu. Ocena efektywności projektu będzie oparta na raportach po 3 i 6 miesiącach, z rekomendacjami dalszych działań, przy zaangażowaniu Klienta w monitorowanie i podsumowanie projektu.
Kulturowe różnice mogą mieć znaczący wpływ na pracę zespołową. Różne kultury mogą preferować różne style komunikacji, np. bezpośredni, pośredni, ekspresyjny, czy bardziej wymijający. To może prowadzić do różnic w interpretacji komunikatów.
Gestykulacja, ton głosu i używane słowa mogą mieć różne znaczenia w różnych kulturach. Coś, co jest akceptowalne w jednej kulturze, może być obraźliwe w innej.
Różne kultury mogą mieć różne podejścia do hierarchii w miejscu pracy. Niektóre kultury mogą być bardziej hierarchiczne, gdzie decyzje podejmowane są przez osoby na wyższych szczeblach hierarchii.
Kultury różnią się w podejściu do czasu pracy i terminowości. Niektóre kultury mogą bardziej cenić punktualność, podczas gdy inne mogą być bardziej elastyczne.
Różne kultury mogą mieć różne podejścia do konfliktów. Niektóre kultury mogą unikać konfrontacji, podczas gdy inne mogą preferować otwarte rozwiązywanie konfliktów.
W niektórych kulturach decyzje podejmowane są po konsultacjach i dyskusjach zespołowych, podczas gdy w innych decyzje są podejmowane przez pojedynczego lidera.
Różne kultury mają różne postrzeganie i podejście do różnorodności. Ważne jest, aby budować świadomość i szacunek dla różnic kulturowych w miejscu pracy.
W pracy zespołowej kluczowe jest zrozumienie i szacunek dla różnic kulturowych. Budowanie atmosfery otwartej komunikacji, szacunku i elastyczności w akceptowaniu różnorodności może pomóc w zarządzaniu różnicami kulturowymi i tworzeniu efektywnego środowiska pracy. To również otwiera drzwi do czerpania korzyści z różnorodności poprzez różnorodne perspektywy i pomysły.
Każda osoba w organizacji, która chce poprawić swoje kompetencje (postawę, wiedzę, umiejętności) w obszarze psychologii przywództwa i zarządzania.
Menedżerowie, którzy chcą poprawić swoje kompetencje w zakresie przywództwa i zarządzania.
Przedsiębiorcy
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie, w formie praktycznych warsztatów pracy, mające na celu doskonalenie umiejętności w obszarze zarządzania i przywództwa. Szkolenie przygotuje do zarządzania kapitałem ludzkim. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w obszarach: a. zarządzania, a. zarządzania, przywództwa i inspirowania innych do działania; b. motywowania, budowania zaangażowania, zwiększania determinacji i morale; c. oceniania i rozwijania pracowników; d. delegowania zadań i uprawnień; e. organizowania i planowania pracy oraz wyznaczania celów; f. egzekwowania i udzielania informacji zwrotnej.Cel uczestnictwa w szkoleniu
Poznasz nowoczesne modele i narzędzia z zakresu przywództwa i zarządzania. Podniesienie na wyższy poziom kluczowych umiejętności interpersonalnych w zakresie kierowania ludźmi i zespołami oraz zarządzania sytuacyjnego.Korzyści z udziału w szkoleniu
Przećwiczysz poznane modele, narzędzia i techniki, podnosząc swój poziom umiejętności mających największy wpływ na przewodzenie ludziom i zarządzanie zespołem.Szkolenie wzmocni Twoją wiedzę z obszaru psychologii przywództwa i zarządzania.Szkolenie wzmocniumiejętności w zakresie
Doboru modeli, narzędzi i technik odpowiednich do kontekstu sytuacyjnego
Przewodzenia ludziom i zarządzania zespołami.
Zwiększania wpływu na zmianę działań i zachowań zespołu.
Umiejętność budowania wysokiego zaangażowania i morale w zespołach.
Umiejętność doboru racjonalnych i emocjonalnych argumentów zwiększających nasz wpływ na proces podejmowania decyzji przez innych.
Umiejętność diagnozowania potrzeb innych osób.
Umiejętność neutralizowania oporu przed zmianą.
Umiejętność zarządzania emocjami i stresem.
Szkolenie wzmocnikompetencje
Wywieranie wpływu, w procesie zarządzania i przywództwa.
Odczytywanie kontekstu sytuacji i dobór właściwych modeli, narzędzi i technik przywództwa sytuacyjnego.
Zarządzanie sobą i zespołami w zmiennym i nieprzewidywalnym środowisku.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Szczecin (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla menedżerów i kadry kierowniczej, którzy chcą wdrożyć odpowiednie narzędzia, umiejętności i metodologie do zarządzania zdalnymi zespołami.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zbadać zdalne przywództwo, struktury i komponenty, aby z powodzeniem dostosować konfigurację pracy zdalnej.
Rozwijać zaufanie, cele, kulturę i pracę zespołową, aby stworzyć skuteczny i produktywny zespół zdalny.
Korzystać z istniejących narzędzi i technologii w celu usprawnienia wirtualnej komunikacji i współpracy.
Wdrożenie metod wyznaczania celów i zarządzania projektami w celu pomiaru wydajności zespołu zdalnego.
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów HR i wszystkich, którzy są odpowiedzialni za przeprowadzanie rozmów oceniających z pracownikami. Dzięki udziałowi w szkoleniu Menedżerowie :
- docenią znaczenie oceniania pracowników,
- nauczą się wykorzystywać system ocen do budowania motywacji i zaangażowania,
- będą postrzegani, jako sprawiedliwie oceniający,
- nauczą się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
- dowiedzą się, jakie standardy zachowań powinni prezentować podczas rozmów oceniających,
- poznają swoje mocne i słabsze strony w zakresie komunikacji i otrzymają narzędzia doskonalenia,
- zwiększą poczucie pewności siebie z kontaktach z podwładnymi oraz w sytuacjach trudnych.
Skuteczna obsługa klienta to kluczowy element dla każdej firmy.
Aktywne słuchanie i empatia pozwalają zrozumieć potrzeby klientów i lepiej odpowiedzieć na ich oczekiwania.
Przeprowadzaj regularne badania lub ankietowanie klientów, aby poznać ich opinie i potrzeby.
Komunikuj się jasno, unikaj używania zbyt skomplikowanego języka technicznego.
Odpowiadaj na zapytania klientów szybko i skutecznie.
Bądź elastyczny i staraj się znaleźć rozwiązania, które spełniają potrzeby klienta.
Traktuj skargi jako szansę na poprawę i rozwiązuj je z uwagą i zrozumieniem.
Staraj się personalizować doświadczenie klienta, pokazując zainteresowanie ich indywidualnymi potrzebami.
Dbaj o stały kontakt z klientami, oferując im specjalne oferty, rabaty lub programy lojalnościowe.
Szkól pracowników w obszarze obsługi klienta, komunikacji i rozwiązywania problemów.
Wykorzystaj technologię do ułatwienia kontaktu z klientem, na przykład przez chat online, systemy wsparcia czy platformy self-service.
Regularnie oceniaj satysfakcję klientów, zbieraj opinie i stosuj feedback w celu doskonalenia obsługi.
Stwórz kulturę w firmie, która promuje obsługę klienta jako priorytet.
Skuteczna obsługa klienta nie jest jednorazowym działaniem, ale procesem, który wymaga zaangażowania, ciągłego doskonalenia i gotowości do reagowania na zmieniające się potrzeby klientów. To również szansa na budowanie lojalności klienta i zwiększenie pozytywnego wizerunku firmy.
Szkolenie 'Zarządzanie Stresem i Radzenie Sobie w Trudnych Sytuacjach' koncentruje się na rozwijaniu umiejętności radzenia sobie ze stresem w życiu zawodowym i prywatnym. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę w rozpoznawaniu symptomów stresu, opanowaniu technik relaksacyjnych, oraz zrozumieniu korzyści płynących z sytuacji stresowych. Kurs skupia się na interaktywnych ćwiczeniach, mini-wykładach i praktycznych narzędziach, umożliwiając uczestnikom skuteczne zarządzanie stresem.
This instructor-led, live training in Szczecin (online or onsite) is aimed at beginner-level professionals who wish to understand stress dynamics, learn practical strategies to manage stress, and implement techniques to enhance well-being in the workplace.
By the end of this training, participants will be able to:
Identify personal and workplace stressors.
Distinguish between productive and negative stress.
Apply practical techniques to reduce and manage stress.
Warsztat tworzenia User Stories to proces, w którym zespoły Agile pracują nad definiowaniem funkcjonalności produktu z perspektywy użytkownika. Tworzenia User Stories tworzy zespół składający się z różnych interesariuszy (np. programistów, projektantów, analityków biznesowych), który skupia się na potrzebach i celach użytkownika. User Stories formułowane są według schematu "Jako [typ użytkownika] chcę [funkcjonalność] aby [wartość, cel]". User Stories powinny być zrozumiałe, konkretnie opisujące funkcjonalność, niezależne od innych i dostarczające wartość użytkownikowi.
Ten proces tworzenia User Stories wymaga zaangażowania zespołu i umiejętności pracy zespołowej, aby wygenerować klarowne, zrozumiałe i wartościowe opisy funkcjonalności produktu z perspektywy użytkownika.
"Aby VUCA nie stała się BUKĄ - świat VUCA pod kontrolą" to kurs skupiający się na nowoczesnym zarządzaniu w warunkach VUCA (Zmienność, Niepewność, Złożoność, Niejednoznaczność). Uczestnicy zdobywają umiejętności zarządzania zmianą, myślenia systemowego, budowania motywacji pracowników, oraz transformacji organizacji. Kurs obejmuje także tematy takie jak Teoria Ograniczeń (TOC) i rozwijanie kompetencji pracowników.
Kurs "Work – life balance" pomaga uczestnikom odzyskać kontrolę nad życiem, wprowadzając narzędzia poprawy efektywności i redukcji stresu. Tematy obejmują zarządzanie energią, różnicę między celem a wizją, planowanie dnia, zdrowe nawyki, strategie redukcji stresu, oraz techniki relaksacji, medytacji i treningu progresywnego Jacobsona. Uczestnicy zdobywają umiejętności planowania dnia, zarządzania priorytetami i równowagi między pracą a życiem prywatnym.
kurs omawia jak odzyskać kontrolę nad własnym życiem i poczuć własną sprawczość, wprowadzić konkretne narzędzia w zakresie poprawy własnej efektywności, pokonać stres i odzyskać wolność w myśleniu i działaniu, zaproponowany model warsztatu daje odpowiedz i możliwość stworzenia własnego
Szkolenie na żywo 1-1 (online) w Szczecin jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą uzyskać większą strukturę i produktywność w swojej pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Przegląd programu
Ponieważ grupą docelową jest kierownictwo średniego i wyższego szczebla, z pewnością mają oni doświadczenie w negocjacjach. Naszym celem jest opracowanie bardziej złożonych podejść, które pozwolą nam stać się bardziej skutecznymi negocjatorami. Ten kurs będzie opierał się na wiedzy, którą uczestnicy już posiadają, aby dalej rozwijać ich jako silniejszych i bardziej doświadczonych negocjatorów.
Podejście win-win koncentruje się na znalezieniu sposobów, aby pomóc obu stronom poczuć sukces, a nie tylko skupiać się na uzyskaniu tego, czego chcemy. Metodologia ta pomaga tworzyć długoterminowe relacje i partnerstwa - z klientami, dostawcami i wewnątrz naszej własnej organizacji - i tworzy pozytywną podstawę dla przyszłych negocjacji. Nie ma sensu miażdżyć drugiej strony w negocjacjach tylko po to, aby dowiedzieć się, że musisz ponownie współpracować z tą organizacją. Rezultatem takiego scenariusza jest to, że trudno będzie zabezpieczyć przyszłą działalność.
Chcemy umożliwić kierownictwu wyższego szczebla wykorzystanie własnych mocnych stron i osobistych doświadczeń, dalszy rozwój ich naturalnych umiejętności oraz wykorzystanie ram, które naprawdę działają. Nauczysz się podchodzić do każdych negocjacji z planem oraz wiedzą i pewnością, że będziesz w stanie osiągnąć swoje cele. Kurs jest bardzo interaktywny i angażujący, a Ty nauczysz się negocjacji od jednych z najlepszych szkół biznesu na świecie.
Efekty uczenia się:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Prowadzić rzeczowe negocjacje i osiągać pozytywne wyniki.
Przyczyniać się do planowania negocjacji, na przykład w celu pozostawienia miejsca na kompromis z drugą stroną w celu osiągnięcia korzystnego wyniku.
Ustalać cele negocjacyjne i BATNA.
Zrozumienie inteligencji emocjonalnej i komunikacji niewerbalnej oraz jej znaczenia.
Wiedzieć, kiedy negocjować, a kiedy odejść.
Naucz się technik, aby stać się bardziej przekonującym.
Staraj się znaleźć wspólną płaszczyznę z partnerem negocjacyjnym.
Wykorzystaj empatię, aby dostrzec ich punkt widzenia i sposoby rozwiązywania problemów.
Poznaj style zachowań, które pomogą Ci uzyskać przewagę.
Poznaj różnicę między interesami a kwestiami.
Bądź świadomy brudnych sztuczek i zwalczaj techniki manipulacyjne.
Minimalizowanie i rozwiązywanie konfliktów.
Jak skutecznie negocjować z różnymi stylami i typami osobowości.
Poznaj cztery etapy procesu negocjacji.
Odkryć różne techniki i strategie negocjacyjne, aby stworzyć opcje wygranej i przenieść negocjacje z negocjacji do zamknięcia.
Po ukończeniu kursu uczestnicy będą wiedzieć, jak skutecznie negocjować i umacniać relacje biznesowe w przyszłości.
Format kursu
Metodologia kursu obejmuje ustrukturyzowaną dyskusję, burzę mózgów, analizę, rozwiązywanie problemów, odgrywanie ról i symulacje, prezentacje i studia przypadków.
Uczestnicy są aktywnie zaangażowani na wszystkich etapach.
Często myślimy, że musimy nauczyć się nowego procesu, porady lub sztuczki, aby zaimponować komuś, awansować lub osiągnąć doskonałość. Zazwyczaj jednak musimy zmienić nasze przekonania. Nasze przekonania to chroniczne myśli, które często myślimy, a które następnie podświadomie ograniczają i kontrolują nasze działania.
Ten krótki kurs pokazuje, jak zhakować swoje zachowania, przeskakując do części cyklu związanej z przekonaniami, a nie z zachowaniem - które naturalnie nastąpi.
Błędnie uważamy, że działamy w określony sposób (robimy), co daje nam wspaniałe rezultaty (otrzymujemy), a następnie zyskujemy zdolność "bycia" tą nową osobą (być). W rzeczywistości jednak musimy stać się pierwszą osobą - przyjąć standardy i światopogląd / przekonania tej osoby, a następnie nasze zachowania (działania) naturalnie się dostosują i pojawią się lepsze wyniki.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (25)
Wiedza trenera, przygotowanie i sposób utrzymywania koncentracji na treningu przez cały czas.
Mihaela
Szkolenie - Burnout
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Bardzo interaktywna sesja
Ewelina - GE HealthCare
Szkolenie - How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Energiczne prowadzenie szkolenia, wyczucie suchacza...
Jakub - Noel
Szkolenie - Skuteczna Obsługa Klienta
Skonsolidowane informacje zwrotne: Drugi dzień był początkowo uważany za zbyt długi, a następnie doceniony przez publiczność, która mogła zastosować w praktyce to, czego się nauczyła Publiczność doceniła fakt, że mogli wybrać temat do lepszej prezentacji, to była ich podstawowa praca Ściągawki i jasne ramy struktury prezentacji były naprawdę dobre Praca w różnych parach przez oba dni była mile widziana Bardzo angażujący trener w oba dni Specjalne podziękowania od jednego z członków publiczności: "Naprawdę mi się podobało, a zwłaszcza interaktywne sesje, w których otrzymujemy natychmiastową informację zwrotną i możemy ćwiczyć wokół niej, uważam to za bardzo pouczające. Proszę również o podzielenie się moim uznaniem dla Liz, myślę, że jest świetnym trenerem i podoba mi się jej humanitarne podejście podczas warsztatów ".
NIcolas Arrive - Recharge.com Enterprise B.V.
Szkolenie - Delivering a PowerPoint Presentation that Sells
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Kontakt z uczestnikami i sposób prowadzenia szkolenia - NIE był monotonny
Michal - Pro4IT
Szkolenie - Consultative sales in b2b or b2c
SMART Go sesja była najbardziej przyjemną częścią szkolenia, które pomogło mi właściwie zarządzać czasem. Pomaga mi jasno określić cele i naprawdę mogłem zauważyć, że ustawianie SMART Go może być związane prawie ze wszystkim, takim jak Finance, Życie Społeczne, Kariera oraz Rozwój Osobisty.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Szkolenie - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Elastycznosc prowadzącego, rozwijanie tematów poruszanych przez uczestników szkolenia
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Public Speaking 101
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Doskonały trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do odbiorców. Dużo treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Podobało mi się zaangażowanie trenerki i to, jak jej energia angażowała również uczestników, szkolenie było interesujące, z wieloma praktycznymi faktami i przykładami, praktycznymi ćwiczeniami. Było świetnie!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Krakow sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
przykłady z codziennego życia trenera, takie jak historie, anegdoty i żarty
Aleksandra Krupa - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej
Adam był bardzo wiedzyisty i miał świetną strukturę kursu.
Corey Reis - Lockheed Martin
Szkolenie - Advanced Slide Design in PowerPoint
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie
PATRYK KUJACZYNSKI - e-MSI Sp. z o.o.
Szkolenie - Communication and Teamwork
Jasno wyjaśniona teoria połączone z entuzjastycznym opowiadaniem trenera o swoim przeszłym doświadczeniu, co sprawia, że pojęcia są znacznie bardziej relatywne/pamiętable.
Przyjazny i pasjonujący trener.
Jacob Tan - Singapore Management University
Szkolenie - Leadership Development for Engineers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
dobra równowaga między teorią a praktyką
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Szkolenie - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Forma prowadzenia i merytoryczne przygotowanie trenera.
Mariusz Tokarski - Allegro.pl sp. z o.o.
Szkolenie - Jak biznes może znaleźć wspólny język z działem IT - efektywna komunikacja i współpraca projektowa
Angażowanie, pilnowanie czasu, dbałość o zrozumienie przekazu, pozytywne nastawienie prowadzącego
Joanna Glowacka - Allegro.pl
Szkolenie - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Merytoryczna wiedza Ewy oraz sposob jej prezentowania
Marta Jakubowicz - Schaeffler Global Services Europe
Szkolenie - Train the Trainer
Informacje o RPA, AI i IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Szkolenie - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape