Plan Szkolenia

Definiowanie coachingu

  • Zapewnienie jasności co do tego, czym dokładnie jest coaching i w jaki sposób jest wykorzystywany.
  • Powiązanie "coachingu" jako dyscypliny z poprawą wyników indywidualnych i zespołowych (lub analizą i korygowaniem słabych wyników).
  • Zrozumienie, w jaki sposób wspólne uczenie się można łatwo przekształcić w "zobowiązanie do działania".

Modele coachingu

  • Wprowadzenie do modelu GROW
    • G = Goal: cel dyskusji lub zmiany, które jednostka / zespół chce wprowadzić
    • R =Rzeczywistość: uczciwa ocena obecnej sytuacji i potrzeby zmian.
    • O =Opcje: co można zrobić, aby osiągnąć tę zmianę; co jeszcze; czy jest coś jeszcze...?
    • W = Wola: czy istnieje pragnienie, aby to zrealizować, czy też jeden z innych czynników - GRO - uniemożliwi osiągnięcie zmiany; jak będziemy mierzyć postęp?
  • Rozważenie wszystkich czynników wymaganych w:
    • Przekształcenie wizji w rzeczywistość
    • Dostarczanie wymiernych wyników
    • Podejmowanie skutecznych decyzji
    • Zarządzanie zmianą
  • Wprowadzenie House of Change: zrozumienie, że czasami trzeba pogorszyć sytuację, zanim stanie się lepsza.

Stawanie się skutecznym trenerem

  • Jak zachowuje się trener?
  • Co robi coach?
  • Zrozumienie potrzeby pozostania oddzielonym - zdystansowanym? - od szczegółów i wnoszenia indywidualnych komentarzy / sugestii tylko w odpowiednich momentach.
  • Coaching wydajności od osób, których codziennej pracy nie rozumiemy

Związek z wydajnością Management

  • Wyznaczanie celów - zrozumienie, co jest wymagane
  • Zarządzanie w odniesieniu do tych celów - zrozumienie, jak wygląda sukces/braki
  • Rozpoznawanie (i korygowanie) słabych wyników; w szczególności rozpoznawanie przyczyn słabych wyników (które mogą nie mieć nic wspólnego z obciążeniem pracą danej osoby).
  • Coaching i informacja zwrotna: powiązania i różnice

Coaching w praktyce

  • Ułatwione sesje coachingu - początkowo w środowisku grupowym, aby umożliwić ukierunkowaną informację zwrotną; następnie w parach coachingowych - w celu zastosowania w praktyce modeli, które zostały już omówione.
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie