Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Definiowanie coachingu
- Zapewnienie jasności co do tego, czym dokładnie jest coaching i w jaki sposób jest wykorzystywany.
- Powiązanie "coachingu" jako dyscypliny z poprawą wyników indywidualnych i zespołowych (lub analizą i korygowaniem słabych wyników).
- Zrozumienie, w jaki sposób wspólne uczenie się można łatwo przekształcić w "zobowiązanie do działania".
Modele coachingu
- Wprowadzenie do modelu GROW
- G = Goal: cel dyskusji lub zmiany, które jednostka / zespół chce wprowadzić
- R =Rzeczywistość: uczciwa ocena obecnej sytuacji i potrzeby zmian.
- O =Opcje: co można zrobić, aby osiągnąć tę zmianę; co jeszcze; czy jest coś jeszcze...?
- W = Wola: czy istnieje pragnienie, aby to zrealizować, czy też jeden z innych czynników - GRO - uniemożliwi osiągnięcie zmiany; jak będziemy mierzyć postęp?
- Rozważenie wszystkich czynników wymaganych w:
- Przekształcenie wizji w rzeczywistość
- Dostarczanie wymiernych wyników
- Podejmowanie skutecznych decyzji
- Zarządzanie zmianą
- Wprowadzenie House of Change: zrozumienie, że czasami trzeba pogorszyć sytuację, zanim stanie się lepsza.
Stawanie się skutecznym trenerem
- Jak zachowuje się trener?
- Co robi coach?
- Zrozumienie potrzeby pozostania oddzielonym - zdystansowanym? - od szczegółów i wnoszenia indywidualnych komentarzy / sugestii tylko w odpowiednich momentach.
- Coaching wydajności od osób, których codziennej pracy nie rozumiemy
Związek z wydajnością Management
- Wyznaczanie celów - zrozumienie, co jest wymagane
- Zarządzanie w odniesieniu do tych celów - zrozumienie, jak wygląda sukces/braki
- Rozpoznawanie (i korygowanie) słabych wyników; w szczególności rozpoznawanie przyczyn słabych wyników (które mogą nie mieć nic wspólnego z obciążeniem pracą danej osoby).
- Coaching i informacja zwrotna: powiązania i różnice
Coaching w praktyce
- Ułatwione sesje coachingu - początkowo w środowisku grupowym, aby umożliwić ukierunkowaną informację zwrotną; następnie w parach coachingowych - w celu zastosowania w praktyce modeli, które zostały już omówione.
7 godzin
Opinie uczestników (5)
Dobrze wyjaśnia temat.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Szkolenie - Leadership 101
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Informacje o RPA, AI i IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Szkolenie - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dostosowanie tematów do grupy. Dostosowanie tempa szkolenia oraz branie pod uwagę sugestii. Przy czym szkolenie było dobrze zorganizowane i spięte czasowo.
Patrycja Mikolajczak - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
I generally benefited from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję