Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd Roblox
  • Architektura Roblox

Pierwsze kroki

  • Instalowanie i tworzenie studia Roblox
  • Zrozumienie części i właściwości sceny
  • Kolory i materiały
  • Publikowanie i przegląd playtestów

Zrozumienie podstaw

  • Używanie zmiennych i przypisań
  • Zmiana części za pomocą skryptu
  • Modyfikowanie części w patio
  • Zmiana pozycji, rozmiaru i wektora3
  • Używanie instrukcji warunkowych
  • Używanie funkcji
  • Pętle while do i warunek przerwania pętli
  • Korzystanie z tabel, list i par klucz/wartość

Tworzenie gry

  • Budowanie obiektów w grze
  • Miny lądowe i teleportery
  • Edytor terenu
  • Odradzanie się obiektów
  • Konfigurowanie tabeli liderów
  • Projektowanie modeli 3D

Animations

  • Korzystanie z animacji w grach
  • Korzystanie z edytora animacji
  • Tworzenie zwiastuna ramowego FPS

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Znajomość programowania

Uczestnicy

  • Deweloperzy
  • Programiści
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie