Plan Szkolenia

Wprowadzenie do UEFN

  • Czym jest UEFN i jak działa w Fortnite?
  • Odkrywanie roli UGC i możliwości dla twórców
  • Przegląd programu uruchamiającego Epic Games i konfiguracja UEFN

Pierwsze kroki z UEFN

  • Konfiguracja pierwszego projektu i mapy
  • Poruszanie się po interfejsie użytkownika i narzędziach UEFN
  • Podstawowe zarządzanie zasobami i importowanie niestandardowej zawartości

Tworzenie i projektowanie świata

  • Korzystanie z narzędzi krajobrazowych do tworzenia i edycji terenu
  • Narzędzia modelowania do umieszczania, skalowania i przekształcania obiektów
  • Oświetlenie, rekwizyty i materiały dla wciągających środowisk

Wprowadzenie do Verse Programming

  • Zrozumienie składni, struktury i logiki Verse
  • Praca z edytowalnymi zmiennymi i zmiennymi urządzenia/klasy
  • Tworzenie funkcji, zdarzeń i logiki sterowania

Testowanie i publikowanie

  • Testowanie niestandardowego doświadczenia Fortnite
  • Debugowanie i optymalizacja projektów pod kątem wydajności
  • Publikowanie zawartości w Fortnite i współpraca za pośrednictwem Team Portal

Odkrywanie możliwości kariery

  • Zarabianie na grach i doświadczeniach w Fortnite
  • Historie sukcesu twórców UGC w ekosystemie Fortnite
  • Przygotowanie do kariery jako deweloper UEFN lub twórca UGC

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość rozgrywki i mechaniki Fortnite
  • Podstawowe umiejętności obsługi komputera i znajomość zarządzania plikami
  • Zainteresowanie projektowaniem gier lub treści generowanych przez użytkowników (nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w kodowaniu lub projektowaniu)

Uczestnicy

  • Twórcy gier
  • Twórcy UGC (treści generowanych przez użytkowników)
  • Gracze Fortnite chcący tworzyć niestandardowe doświadczenia
  • Osoby zainteresowane nauką Unreal Edytora dla Fortnite (UEFN)
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie