Plan Szkolenia

Wstęp

Konfigurowanie środowiska programistycznego

Podstawy C++ dotyczące gier

Dostosowywanie Unreal interfejsu użytkownika

Tworzenie pierwszego projektu

Tworzenie krajobrazów

Blokowanie poziomów

Montaż sceny

Stosowanie materiałów i tworzenie efektów specjalnych

Eksportowanie i importowanie zasobów do wykorzystania w projekcie

Dodawanie efektów przetwarzania końcowego

Tworzenie niepowtarzalnego wyglądu

Język skryptowy Unreal Visual Scripting Language i edytor Blueprint

Tworzenie filmików

Optymalizacja wydajności

Pakowanie gry do dystrybucji

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Chęć nauki tworzenia gier.
  • Doświadczenie Programming nie jest wymagane.

Uczestnicy

  • Początkujący twórcy gier
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie