Plan Szkolenia

Dzień 1

  • Konfigurowanie przestrzeni roboczej VR do rozwoju
  • Konfigurowanie przestrzeni demonstracyjnej VR
  • szczegółowe rozważania na temat różnych zestawów słuchawkowych i ich radykalnego wpływu na projektowanie doświadczeń
  • charakterystyka dostępnych kontrolerów i ich względny wpływ na projekt
  • Instalowanie oprogramowania do rozwoju VR
  • VR hello world: biały sześcian na podłodze
  • Rozważania dotyczące projektowania interakcji
  • wprowadzenie do przepływu pracy nad rozwojem VR

Dzień 2

  • Odkrywanie przestrzeni roboczej Unity
  • Ćwiczenie: tworzenie doświadczenia w całości z poziomu edytora
  • Tworzenie samodzielnych aplikacji Unity
  • Programowanie zachowań w Unity
  • ćwiczenie: prosty układ słoneczny (skrypty, geometria)

Dzień 3

  • Importowanie modeli 3D w Unity
  • podstawy renderowania* (oświetlenie, tekstury, shadery)
    • * brak zaawansowanych technik renderowania objętych tym szkoleniem
  • korzystanie z magazynu zasobów Unity
  • Programowanie zorientowane na zdarzenia w Unity
  • Wejście kontrolerów VR
  • ćwiczenie: chwytanie planet (interakcja użytkownika w VR)

Dzień 4

  • Ruch w VR: kwestie techniczne i projektowe (teleport, translacja, dash)
  • ćwiczenie: dodanie funkcji teleportu
  • ćwiczenie: przełączanie między modelami
  • ćwiczenie: upuszczanie punktów zainteresowania
  • ćwiczenie: przełączanie punktów zainteresowania

Dzień 5 (opcjonalnie)

  • ćwiczenie: katalog mebli
  • ćwiczenie: umieszczanie mebli
  • ćwiczenie: zmiana oświetlenia wnętrza
  • ćwiczenie: zmiana pory dnia

Dzień 6 (opcjonalnie)

  • Projektowanie i prototypowanie doświadczeń dla wielu użytkowników

Wymagania

  • Wymagane:
    • sprzęt VR i stacje robocze VR-ready (Windows) oraz miejsce na podłodze dla każdego zestawu słuchawkowego do wygodnego testowania aplikacji
 28 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie