Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Dzień 1
- Konfigurowanie przestrzeni roboczej VR do rozwoju
- Konfigurowanie przestrzeni demonstracyjnej VR
- szczegółowe rozważania na temat różnych zestawów słuchawkowych i ich radykalnego wpływu na projektowanie doświadczeń
- charakterystyka dostępnych kontrolerów i ich względny wpływ na projekt
- Instalowanie oprogramowania do rozwoju VR
- VR hello world: biały sześcian na podłodze
- Rozważania dotyczące projektowania interakcji
- wprowadzenie do przepływu pracy nad rozwojem VR
Dzień 2
- Odkrywanie przestrzeni roboczej Unity
- Ćwiczenie: tworzenie doświadczenia w całości z poziomu edytora
- Tworzenie samodzielnych aplikacji Unity
- Programowanie zachowań w Unity
- ćwiczenie: prosty układ słoneczny (skrypty, geometria)
Dzień 3
- Importowanie modeli 3D w Unity
- podstawy renderowania* (oświetlenie, tekstury, shadery)
- * brak zaawansowanych technik renderowania objętych tym szkoleniem
- korzystanie z magazynu zasobów Unity
- Programowanie zorientowane na zdarzenia w Unity
- Wejście kontrolerów VR
- ćwiczenie: chwytanie planet (interakcja użytkownika w VR)
Dzień 4
- Ruch w VR: kwestie techniczne i projektowe (teleport, translacja, dash)
- ćwiczenie: dodanie funkcji teleportu
- ćwiczenie: przełączanie między modelami
- ćwiczenie: upuszczanie punktów zainteresowania
- ćwiczenie: przełączanie punktów zainteresowania
Dzień 5 (opcjonalnie)
- ćwiczenie: katalog mebli
- ćwiczenie: umieszczanie mebli
- ćwiczenie: zmiana oświetlenia wnętrza
- ćwiczenie: zmiana pory dnia
Dzień 6 (opcjonalnie)
- Projektowanie i prototypowanie doświadczeń dla wielu użytkowników
Wymagania
- Wymagane:
- sprzęt VR i stacje robocze VR-ready (Windows) oraz miejsce na podłodze dla każdego zestawu słuchawkowego do wygodnego testowania aplikacji
28 godzin
Opinie uczestników (2)
Możliwość zadania praktycznie każdego pytania i uzyskiwanie na nie odpowiedzi oraz praktyczne pisanie kodów i weryfikacja efektów.
Filip Schraube - Enea Operator Sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję