Prowadzone przez instruktorów szkolenia na żywo w trybie online lub stacjonarnym pokazują poprzez interaktywne dyskusje i studia przypadków, co czyni lidera liderem, a co go niszczy.
Szkolenie z przywództwa jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Koszalin lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Koszalin.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Koszalin
Gwardia, Sportowa 34, Koszalin, Polska, 75-503
Sala szkoleniowa jest wyposażona w nowoczesne udogodnienia. Znajduje się 3 kilometry od centrum miasta. Obiekt posiada przestronny parking dla uczestników szkoleń, co zapewnia wygodny dostęp dla wszystkich kursantów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i menedżerów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne poprzez podejście Feedforward, koncentrując się na dostarczaniu przyszłościowych, zorientowanych na wzrost informacji zwrotnych w celu skutecznego rozwoju zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć koncepcję Feedforward i jej zalety w porównaniu z tradycyjną informacją zwrotną.
Rozwijać umiejętności dostarczania konstruktywnych informacji zwrotnych ukierunkowanych na przyszłość, które promują rozwój zespołu.
Nauczyć się technik budowania otwartych dialogów i aktywnego słuchania w celu lepszego zaangażowania zespołu.
Wspieranie kultury, która wspiera ciągłe doskonalenie poprzez praktyki Feedforward.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w formie Koszalin (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących profesjonalistów lub ambitnych liderów, którzy chcą poznać podstawowe koncepcje i praktyki skutecznego liderstwa.Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć, czym jest liderstwo i jak różni się od zarządzania.
Wywyższać i rozwijać kluczowe kompetencje i styl lidera.
Ustalać znaczące cele i skutecznie je komunikować.
Budować zaufanie i wpływać na innych poprzez skuteczną komunikację.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do liderów i menedżerów, którzy chcą rozwinąć praktyczne umiejętności w zakresie służebnego przywództwa, zwiększyć zaangażowanie zespołu i stworzyć kulturę współpracy oraz zaufania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć zasady i filozofię służebnego przywództwa.
Rozwinąć kluczowe umiejętności służebnego przywództwa, w tym empatię, aktywne słuchanie i współpracę.
Stosować praktyki służebnego przywództwa w celu poprawy wydajności i motywacji zespołu.
Budować kulturę zaufania i wzmacniania kompetencji w swojej organizacji.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego szczebla i starszych specjalistów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat stylów przywództwa, wykorzystać narzędzia oceny Korn Ferry Leadership oraz opracować praktyczne strategie zwiększające elastyczność przywództwa i efektywność zespołów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Analizować kontekst organizacyjny i jego wpływ na skuteczność przywództwa.
Oceniać zakres stosowanych stylów przywództwa i ich wpływ.
Oceniać, jak podejścia przywódcze wpływają na zaangażowanie, dynamikę i wyniki zespołu.
Wykorzystywać informacje zwrotne z ocen przywódczych do identyfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju.
Wykorzystywać model przyczynowy do analizy zachowań przywódczych i ich bezpośredniego wpływu na klimat w miejscu pracy.
Opracować praktyczne strategie mające na celu zwiększenie elastyczności przywództwa i efektywności zespołów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla menedżerów produktu średniego szczebla, którzy chcą nauczyć się dostosowywać cele strategiczne do projektów operacyjnych, jednocześnie opanowując techniki przywództwa, aby skutecznie kierować zespołami wielofunkcyjnymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wzmocnić zdolności przywódcze i decyzyjne.
Wzmocnić umiejętności planowania strategicznego i realizacji.
Zbudować doświadczenie w zarządzaniu projektami w celu ich efektywnej realizacji.
Rozwijać umiejętności specyficzne dla własności produktu, koncentrując się na projektach sektora bankowego i finansowego.
Nauczyć się równoważyć cele strategiczne z celami operacyjnymi projektu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i specjalistów HR, którzy chcą nauczyć się i stosować metodologie Design Thinking w celu wspierania innowacji, zwiększania możliwości rozwiązywania problemów i skutecznego angażowania zespołów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wyposażyć uczestników w narzędzia i metodologie wspierające innowacyjność i zaangażowanie zespołu.
Rozwijać umiejętności w zakresie mapowania empatii, tworzenia pomysłów i prototypowania w celu rozwiązywania złożonych wyzwań.
Zastosować zasady Design Thinking do scenariuszy przywództwa i HR.
Promowanie kultury innowacji w zespołach technologicznych.
This instructor-led, live training in Koszalin (online or onsite) is aimed at intermediate-level managers who wish to apply Enneagram insights to enhance leadership skills, improve team dynamics, and drive organizational success.
By the end of this training, participants will be able to:
Gain a solid foundation in the Enneagram system, including the nine personality types, wings, levels of development, and centers of intelligence.
Use the Enneagram to explore and identify personality type, including strengths, weaknesses, and opportunities for growth.
Better understand team members, improve communication, resolve conflicts, and foster a collaborative team environment.
Align team and organizational goals, manage change effectively, and cultivate an innovative and adaptive organizational culture.
Ta instruktor-ledna, na żywo szkolenie w Koszalin (online lub stacjonarne) jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domena: Advisory & Leadership) i skierowana jest do profesjonalistów chcących zbudować wpływowe kompetencje komunikacyjne, rozwiązywania problemów i liderstwa, aby prosperować w zespołach nauk danych lub analiz.Na koniec szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zastosować strukturyzowane podejście do rozwiązywania problemów i techniki analizy przyczynowych.
Efektywnie komunikować wnioski poprzez wpływowe opowiadanie historii i wizualizacje.
Kierować inicjatywami zmian i influencjiwać stakeholdersów z pewnością siebie.
Zarządzać projektami związanych z danymi, używając jasnego i praktycznego ramienia działania.
Budowanie i zarządzanie zespołem to kluczowe elementy skutecznego funkcjonowania każdej organizacji.. Zarządzanie zespołem to proces dynamiczny, który wymaga elastyczności i umiejętności dostosowywania się do różnych sytuacji oraz potrzeb członków zespołu. To także ciągły proces nauki, w którym ważne jest nasłuchiwanie opinii zespołu i dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków.
Szkolenie przygotuje Cię do prowadzenia negocjacji ze wszystkimi interesariuszami, ze szczególnym uwzględnieniem praktycznych umiejętności z zakresu negocjacji, ukierunkowanych na współpracę. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy uzyskają większy wpływ i kontrolę nad poszczególnymi etapami procesu negocjacyjnego. Nadrzędnym efektem szkolenia będzie efektywne prowadzenie negocjacji, których celem jest zawarcie porozumienia odpowiadającego interesom stron procesu negocjacyjnego, do wypracowania którego uczestnicy wykorzystają nabyte podczas szkolenia umiejętności interpersonalne.
Uczestnicy
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych
Dla poszczególnych członków własnego personelu
Dla swoich zespołów
Osoby, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład.
Format kursu
Połączenie
Dyskusje moderowane
Sesje coachingowe dla uczestników - z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Zdefiniować "Coaching" i szczegółowo wyjaśnić zastosowanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
Stymulacja i dbałość o rozwój pracowników są kluczowe dla utrzymania zaangażowania i skuteczności zespołu.
Regularnie rozmawiaj z pracownikami, aby zrozumieć ich cele zawodowe i osobiste.
Razem z pracownikami ustalcie cele rozwojowe i plan, jak je osiągnąć. Stwórz program mentorowania, w którym doświadczeni pracownicy pomagają w rozwoju młodszym kolegom. Regularnie udzielaj konstruktywnego feedbacku, doceniaj sukcesy i pomagaj w rozwoju obszarów wymagających poprawy. Razem z pracownikiem określaj cele krótko- i długoterminowe, monitoruj postępy i modyfikuj cele, jeśli to konieczne.
Motywuj pracowników poprzez nagradzanie osiągnięć i wkładu w rozwój zespołu i firmy.
Wspieraj rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja czy przywództwo.
Organizuj regularne spotkania, aby omówić postępy, cele i ewentualne obawy pracowników.
Zbieraj opinie pracowników na temat środowiska pracy i możliwości rozwoju.
Rozwój pracowników to proces długoterminowy. Wsparcie ich rozwoju wymaga indywidualnego podejścia, uwzględniając ich cele, umiejętności i motywacje. Otwarta komunikacja i stałe wsparcie są kluczowe dla skutecznego zarządzania procesem rozwoju w miejscu pracy.
Kurs "DNA lidera" skupia się na rozwijaniu umiejętności przywódczych, zdobywaniu tożsamości lidera i świadomości zespołu. Uczestnicy eksplorują elementy takie jak samoocena, budowanie autorytetu, inteligencja emocjonalna, postawa asertywna, oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach z zarządzaniem pracownikami. W ramach szkolenia omawiane są także strategiczne podejście do myślenia, zarządzanie czasem, narzędzia zarządzania oraz budowanie dobrych relacji zespołowych.
Delegowanie zadań i motywowanie pracowników są kluczowymi umiejętnościami dla skutecznego zarządzania zespołem.
Polega na zrozumieniu kompetencji pracowników, jasnego określenia oczekiwań z jednoczesnym zaufaniem i delegowaniem odpowiedzialności. Regularnie sprawdzaj postępy i oferuj konstruktywny feedback, aby móc motywować pracowników:
Doceniaj osiągnięcia: Publiczne i prywatne docenianie sukcesów pracowników wzmacnia motywację do dalszej pracy.
Angażowanie pracowników w procesy podejmowania decyzji daje im poczucie ważnej roli w firmie. Kultura organizacyjna, która promuje szacunek, wsparcie i równowagę między pracą a życiem prywatnym, motywuje pracowników do lepszej wydajności.
Działaj zgodnie z wartościami i oczekiwaniami, które stawiasz swoim pracownikom, by inspirować ich do działania.
Skuteczne delegowanie zadań i motywowanie pracowników wymaga elastyczności, empatii i ciągłego dostosowywania się do potrzeb zespołu. Wsparcie pracowników, rozumienie ich motywacji i rozwój umiejętności to kluczowe elementy sukcesu w tym obszarze.
Każda osoba w organizacji, która chce poprawić swoje kompetencje (postawę, wiedzę, umiejętności) w obszarze psychologii przywództwa i zarządzania.
Menedżerowie, którzy chcą poprawić swoje kompetencje w zakresie przywództwa i zarządzania.
Przedsiębiorcy
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie, w formie praktycznych warsztatów pracy, mające na celu doskonalenie umiejętności w obszarze zarządzania i przywództwa. Szkolenie przygotuje do zarządzania kapitałem ludzkim. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w obszarach: a. zarządzania, a. zarządzania, przywództwa i inspirowania innych do działania; b. motywowania, budowania zaangażowania, zwiększania determinacji i morale; c. oceniania i rozwijania pracowników; d. delegowania zadań i uprawnień; e. organizowania i planowania pracy oraz wyznaczania celów; f. egzekwowania i udzielania informacji zwrotnej.Cel uczestnictwa w szkoleniu
Poznasz nowoczesne modele i narzędzia z zakresu przywództwa i zarządzania. Podniesienie na wyższy poziom kluczowych umiejętności interpersonalnych w zakresie kierowania ludźmi i zespołami oraz zarządzania sytuacyjnego.Korzyści z udziału w szkoleniu
Przećwiczysz poznane modele, narzędzia i techniki, podnosząc swój poziom umiejętności mających największy wpływ na przewodzenie ludziom i zarządzanie zespołem.Szkolenie wzmocni Twoją wiedzę z obszaru psychologii przywództwa i zarządzania.Szkolenie wzmocniumiejętności w zakresie
Doboru modeli, narzędzi i technik odpowiednich do kontekstu sytuacyjnego
Przewodzenia ludziom i zarządzania zespołami.
Zwiększania wpływu na zmianę działań i zachowań zespołu.
Umiejętność budowania wysokiego zaangażowania i morale w zespołach.
Umiejętność doboru racjonalnych i emocjonalnych argumentów zwiększających nasz wpływ na proces podejmowania decyzji przez innych.
Umiejętność diagnozowania potrzeb innych osób.
Umiejętność neutralizowania oporu przed zmianą.
Umiejętność zarządzania emocjami i stresem.
Szkolenie wzmocnikompetencje
Wywieranie wpływu, w procesie zarządzania i przywództwa.
Odczytywanie kontekstu sytuacji i dobór właściwych modeli, narzędzi i technik przywództwa sytuacyjnego.
Zarządzanie sobą i zespołami w zmiennym i nieprzewidywalnym środowisku.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów inżynierii i inżynierów, którzy chcą analizować, zarządzać i rozwijać swoje umiejętności przywódcze.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie wykorzystać mocne strony, stosować wartości, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać problemy i budować plan rozwoju, aby być skutecznym liderem inżynierii.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla ___, którzy chcą używać ___ do ___.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Poznasz nowoczesne strategie i narzędzia z zakresu psychologii przywództwa i skutecznego wywierania wpływu.
Zaplanujesz skuteczną strategię wywierania wpływu, wykorzystując poznane modele, sekwencję kluczowych zdarzeń dla nadchodzących ważnych dla Ciebie rozmów biznesowych.
Korzyści
Przećwiczysz poznane modele i narzędzia, podnosząc swój poziom umiejętności, które mają największy wpływ na wyniki, w obszarach: psychologii przywództwa, wywierania wpływu, perswazji oraz budowania korzyści i uzasadnień biznesowych.
Szkolenie wzmacnia wiedzę
z obszaru psychologii przywództwa, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów: wywierania wpływu, perswazji oraz projektowania i prezentowania korzyści biznesowych.
Szkolenie wzmacnia umiejętności w zakresie
Wywierania wpływu
Perswazji
Umiejętność dotarcia i dostrojenia się do rozmówcy.
Umiejętność akceptowania i zarządzania emocjami własnymi i rozmówcy, zwłaszcza w warunkach stresu.
Umiejętność budowania argumentów, które skutkują korzyściami biznesowymi dla interesariuszy.
Umiejętność doboru argumentów, logicznych i racjonalnych, z których wynika uzasadnienie biznesowe.
Umiejętność wyjaśniania przyczyny i skutku, wzbogacona o argumenty emocjonalne, aby skutecznie wpływać na zmianę przekonań i działań ludzi.
Szkolenie wzmacnia kompetencje
Wywieranie wpływu
Budowanie relacji
Odczytywanie sytuacji
Przejmowanie kontroli
Radzenie sobie z obiekcjami
Skuteczne zadawanie pytań
Aktywne słuchanie
Myślenie krytyczne (przyczyna i skutek)
Odkrywanie prawdy (racjonalna analiza przyczynowo-skutkowa oparta na faktach)
Po zakończeniu kursu uczestnicy powinni być w stanie
Zrozumienie samokontroli jako podstawy inspirujących liderów.
Wzmocnić i utrzymać swoje zdolności wykonawcze oraz przyczynić się do stworzenia kultury wysokiej wydajności
Prowadzenie transformacji kulturowej i procesów zmian w swoich obszarach wpływu przy użyciu inteligencji emocjonalnej i narzędzi zarządzania zmianą.
Metodologia:
Wykład
Warsztaty
Pokazy wideo
Odgrywanie ról
"Poskromić „Psychopatę” - iInteligencja emocjonalna w budowaniu świadomości Lidera" to szkolenie skierowane do menedżerów i liderów zespołów, mające na celu rozwój Inteligencji Emocjonalnej (IE/EQ). Uczestnicy zdobywają umiejętności rozpoznawania i efektywnego zarządzania emocjami, budowania pozytywnych relacji, oraz skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Kurs obejmuje także prace nad własnym modelem emocjonalnym opartym na podejściu Golemana.
"Szkolenie Scrum Master I i co dalej?" skupia się na rozwijaniu umiejętności Scrum Mastera poza tradycyjnym pojęciem "ogarniacza". Kurs koncentruje się na wspieraniu Produkt Ownera, usuwaniu przeszkód w procesie dostarczania i utrzymania, a także na wzmocnieniu kompetencji miękkich. Obszary takie jak samoorganizacja, komunikacja, efektywność w pracy zespołowej, motywacja, praktyki fosylizacyjne, zarządzanie konfliktem i coaching w Scrumie są priorytetowo omawiane, pomagając Scrum Masterowi zrozumieć i wykorzystać pełen zakres swojej roli.
Przegląd
Ten 5-dniowy kurs pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności strategicznego myślenia, planowania i zarządzania, w tym wymagania taktyczne i operacyjne dla pomyślnego wdrożenia w środowisku o wysokiej stawce. Podczas kursu poruszone zostaną trudne kwestie zarządzania konfliktami, zarządzania zmianą, tego, co czyni dobrego lidera i jak motywować zespół. Korzystając z interaktywnych studiów przypadków, a także przykładów branżowych, delegaci będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i wyzwaniami, aby pomóc w tworzeniu praktycznych i skoncentrowanych na pracy rozwiązań, które mogą zabrać z powrotem i faktycznie wykorzystać.
Głównym celem programu jest wyposażenie kadry kierowniczej w umiejętności skanowania środowiska biznesowego w celu odkrycia zyskownych możliwości biznesowych, a także opracowania strategii uzyskania przewagi konkurencyjnej w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym. Program zapewni również wgląd w najlepsze praktyki i zachowania przywódcze, które wzmocnią zdolność kadry kierowniczej do radzenia sobie ze złożonością i niepewnością związaną z zarządzaniem organizacją o wysokiej wydajności.
Cele nauczania
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
Opisać główne problemy, z którymi boryka się organizacja;
Wyjaśnić różne podejścia do planowania rozwoju organizacyjnego;
Analizować bieżące otoczenie biznesowe i wpływy oddziałujące na organizację;
Analizować zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
Wyjaśnić różne podejścia do zarządzania strategią i jej miejsce w biznesplanie;
Ocenić alternatywne strategie rozwoju, aby zarekomendować tę (te) najbardziej odpowiadającą potrzebom firmy.
Omówić obiektywnie ryzyko, korzyści i koszty, które towarzyszą wdrażaniu nowej strategii, w tym zarządzanie konfliktem w zespole;
Zdefiniować podejścia do zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem;
Analizować potencjalny wpływ na swoją firmę (zarówno pozytywny, jak i negatywny), który będzie wynikał z wdrożenia nowej strategii;
Projektowanie polityk, systemów i procesów w celu pomyślnego wdrożenia nowych planów strategicznych;
Omówienie kluczowych etapów zarządzania zmianą
Kto powinien wziąć udział
Kierownicy ds. produktów/usług
Nowo mianowani, jak również doświadczeni menedżerowie i kierownicy zespołów
Szefowie operacji
Starsi menedżerowie banku
Menedżerowie ds. zasobów ludzkich
Menedżerowie operacyjni
Menedżerowie Marketing
Metodologia
Kurs składa się z moderowanych warsztatów, uzupełnionych studiami przypadków zaczerpniętymi z kombinacji opublikowanych przykładów z życia i/lub praktycznych doświadczeń. Uczestnicy będą mieli również możliwość pracy w małych grupach w celu syntezy pomysłów i strategii oraz zastosowania materiału w kontekście własnych organizacji / działów. Kluczowym elementem będą również dyskusje na otwartym forum.
The aim of the training will be to review and improve the competencies necessary to achieve business goals, both in terms of individual and team work, especially through the participants' acquisition of skills such as: - Building an effective style of communicating with others - Practical diagnosis of communication barriers and techniques for actively preventing their occurrence - The ability to effectively exert influence and persuasion - Changing one's own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
Zmiana jest wpisana w nasze funkcjonowanie dotyczy wszystkich obszarów naszego życia, kluczowym elementem jest umiejętne zarzadzanie zmianą i wykorzystywaniem informacji z niej płynących do budowania i pokonywania własnych ograniczeń i
odzyskania kontroli nad tym na co realnie mamy wpływ.
Proponowany zakres projektu rozwojowego to przedstawienie narzędzi i praktyki nowoczesnego zarządzania obejmująca tematy jak: myślenie systemowe, motywacja, wprowadzanie zmian, transformacja organizacji, zarządzanie zmianą, komunikację.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest skierowane do kobiet, które chcą poznać role i oczekiwania kobiet w przywództwie. Dzięki różnorodnym ćwiczeniom i dyskusjom uczestnicy wzmocnią swoją pewność siebie i rozwiną niezbędne umiejętności zarządzania i biznesu jako liderzy na drodze do stania się wzorem do naśladowania w swoich organizacjach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć rolę liderek w organizacjach.
Rozwijać postawę przywódczą.
Zademonstrować przywództwo w zarządzaniu zespołem i podejmowaniu decyzji.
Jasno wyjaśniona teoria połączone z entuzjastycznym opowiadaniem trenera o swoim przeszłym doświadczeniu, co sprawia, że pojęcia są znacznie bardziej relatywne/pamiętable.
Przyjazny i pasjonujący trener.
Jacob Tan - Singapore Management University
Szkolenie - Leadership Development for Engineers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Informacje o RPA, AI i IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Szkolenie - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dostosowanie tematów do grupy. Dostosowanie tempa szkolenia oraz branie pod uwagę sugestii. Przy czym szkolenie było dobrze zorganizowane i spięte czasowo.
Patrycja Mikolajczak - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem
Szyte na miarę. Klarowność przekazu.
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Szkolenie - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
I generally benefited from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders