Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z zakresu grafiki komputerowej online lub na miejscu demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstawy grafiki komputerowej.
Szkolenie z grafiki komputerowej jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na miejscu na żywo". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na żywo na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Bielsko-Biała lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Bielsko-Biała.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Bielsko-Biała
ZIAD, Armii Krajowej 220, Bielsko Biała, Polska, 43-316
Sale szkoleniowe NobleProg w Bielsku - Białej mieszczą się w budynku ZIAD na parterze (Zakład Informatyki, Automatyki i Doskonalenia Zawodowego (przy ulicy Aleji Armii Krajowej 220 a. Budynki ZIAD zlokalizowane są u podnóża stoku Szyndzielni. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Z dworca PKS należy skierować się na przystanek Warszawska Dworzec, w kierunku na północ (po tej samej stronie co dworzec PKS). Autobus nr 8 w kierunku Szyndzielnia jedzie około 22 minut (9 przystanków). Przystankiem docelowym jest Armii Krajowej ZIAD, który znajduję się 400 metrów od sali szkoleniowej ZIAD. W ten sam sposób można dostać się do ZIAD z dworca PKP Bielsko Biała Główna.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać OpenACC do programowania heterogenicznych urządzeń i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje OpenACC SDK, urządzenie obsługujące OpenACC i Visual Studio Code.
Utworzyć podstawowy program OpenACC, który wykonuje dodawanie wektorowe na urządzeniu i pobiera wyniki z pamięci urządzenia.
Użyj dyrektyw i klauzul OpenACC, aby dodać adnotacje do kodu i określić regiony równoległe, ruch danych i opcje optymalizacji.
Używanie interfejsu API OpenACC do odpytywania informacji o urządzeniu, ustawiania numeru urządzenia, obsługi błędów i synchronizacji zdarzeń.
Korzystanie z bibliotek OpenACC i funkcji interoperacyjności w celu integracji OpenACC z innymi modelami programowania, takimi jak CUDA, OpenMP i MPI.
Używanie narzędzi OpenACC do profilowania i debugowania programów OpenACC oraz identyfikowania wąskich gardeł i możliwości związanych z wydajnością.
Optymalizacja programów OpenACC przy użyciu technik takich jak lokalność danych, fuzja pętli, fuzja jądra i automatyczne dostrajanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą nauczyć się podstaw programowania GPU oraz głównych frameworków i narzędzi do tworzenia aplikacji GPU.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie Zrozumieć różnicę między procesorem a GPU obliczeniowym oraz korzyści i wyzwania związane z programowaniem GPU.
Wybrać odpowiedni framework i narzędzie dla swojej aplikacji GPU.
Stworzyć podstawowy program GPU, który wykonuje dodawanie wektorowe przy użyciu jednego lub więcej frameworków i narzędzi.
Korzystanie z odpowiednich interfejsów API, języków i bibliotek w celu wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
Korzystanie z odpowiednich przestrzeni pamięci, takich jak globalna, lokalna, stała i prywatna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
Korzystanie z odpowiednich modeli wykonania, takich jak elementy robocze, grupy robocze, wątki, bloki i siatki, w celu kontrolowania równoległości.
Debugowanie i testowanie programów GPU przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
Optymalizacja programów GPU przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą korzystać z różnych frameworków do programowania GPU i porównywać ich funkcje, wydajność i kompatybilność.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje OpenCL SDK, CUDA Toolkit, platformę ROCm, urządzenie obsługujące OpenCL, CUDA lub ROCm oraz Visual Studio kod.
Utwórz podstawowy program GPU, który wykonuje dodawanie wektorowe przy użyciu OpenCL, CUDA i ROCm oraz porównaj składnię, strukturę i wykonanie każdego z frameworków.
Użyj odpowiednich interfejsów API do wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
Używanie odpowiednich języków do pisania jąder, które wykonują się na urządzeniu i manipulują danymi.
Używanie odpowiednich wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek do wykonywania typowych zadań i operacji.
Korzystanie z odpowiednich przestrzeni pamięci, takich jak globalna, lokalna, stała i prywatna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
Używanie odpowiednich modeli wykonania do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
Debugowanie i testowanie programów GPU przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
Optymalizować programy GPU przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do interaktywnych aplikacji, gier wideo, filmów animowanych itp.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Dowiedzieć się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodawać krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Wprowadzenie do nieniszczącego modelowania i animacji.
Eksportowanie modeli 3D i zasobów do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą zainstalować i używać ROCm w systemie Windows do programowania procesorów AMD GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje platformę ROCm, procesor AMD GPU i Visual Studio Code w systemie Windows.
Stworzyć podstawowy program ROCm, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
Użyj interfejsu API ROCm, aby uzyskać informacje o urządzeniu, przydzielić i zwolnić pamięć urządzenia, skopiować dane między hostem a urządzeniem, uruchomić jądra i zsynchronizować wątki.
Używanie języka HIP do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek HIP do wykonywania typowych zadań i operacji.
Używanie przestrzeni pamięci ROCm i HIP, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
Używanie modeli wykonania ROCm i HIP do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
Debugowanie i testowanie programów ROCm i HIP przy użyciu narzędzi takich jak ROCm Debugger i ROCm Profiler.
Optymalizacja programów ROCm i HIP przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, wstępne pobieranie i profilowanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać ROCm i HIP do programowania procesorów AMD GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje platformę ROCm, procesor AMD GPU i Visual Studio Code.
Stworzyć podstawowy program ROCm, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
Użyj interfejsu API ROCm, aby zapytać o informacje o urządzeniu, przydzielić i zwolnić pamięć urządzenia, skopiować dane między hostem a urządzeniem, uruchomić jądra i zsynchronizować wątki.
Używanie języka HIP do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek HIP do wykonywania typowych zadań i operacji.
Używanie przestrzeni pamięci ROCm i HIP, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
Używanie modeli wykonania ROCm i HIP do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
Debugowanie i testowanie programów ROCm i HIP przy użyciu narzędzi takich jak ROCm Debugger i ROCm Profiler.
Optymalizacja programów ROCm i HIP przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, wstępne pobieranie i profilowanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do interaktywnych aplikacji, gier wideo, filmów animowanych itp.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć zasady i podstawowe koncepcje modelowania 3D.
Poznaj różne tryby i narzędzia do modelowania i edycji siatek 3D.
Korzystać z narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D podczas renderowania.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych grafików i animatorów, którzy chcą nauczyć się tworzyć wspaniałe animacje, interaktywne media i angażujące treści internetowe za pomocą Adobe Animate.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Poruszać się po interfejsie i narzędziach Adobe Animate.
Tworzyć i edytować animacje przy użyciu klatek kluczowych, tweenów ruchu i tweenów kształtu.
Projektować interaktywne animacje i aplikacje przy użyciu języka ActionScript i JavaScript.
Włączanie elementów audio i wideo do projektów.
Eksportowanie animacji na platformy internetowe, wideo i mobilne.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać CUDA do programowania układów NVIDIA GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować środowisko programistyczne zawierające CUDA Toolkit, układ NVIDIA GPU i Visual Studio Code.
Stworzyć podstawowy program CUDA, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
Użyj interfejsu API CUDA do wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
Używanie języka CUDA C/C++ do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek CUDA do wykonywania typowych zadań i operacji.
Korzystanie z przestrzeni pamięci CUDA, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
Używanie modelu wykonania CUDA do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
Debugowanie i testowanie programów CUDA przy użyciu narzędzi takich jak CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
Optymalizować programy CUDA przy użyciu takich technik jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
This instructor-led, live training in Bielsko-Biała (online or onsite) is aimed at beginner-level system administrators and IT professionals who wish to install, configure, manage, and troubleshoot CUDA environments.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the architecture, components, and capabilities of CUDA.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać OpenCL do programowania heterogenicznych urządzeń i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować środowisko programistyczne obejmujące OpenCL SDK, urządzenie obsługujące OpenCL i Visual Studio Code.
Utworzyć podstawowy OpenCL program, który wykonuje dodawanie wektorowe na urządzeniu i pobiera wyniki z pamięci urządzenia.
Użyj OpenCL API, aby zapytać o informacje o urządzeniu, utworzyć konteksty, kolejki poleceń, bufory, jądra i zdarzenia.
Używanie OpenCL języka C do pisania jąder, które wykonują się na urządzeniu i manipulują danymi.
Używanie OpenCL wbudowanych funkcji, rozszerzeń i bibliotek do wykonywania typowych zadań i operacji.
Korzystanie z OpenCL modeli pamięci hosta i urządzenia w celu optymalizacji transferów danych i dostępu do pamięci.
Używanie OpenCL modelu wykonania do kontrolowania elementów roboczych, grup roboczych i zakresów ND.
Debugowanie i testowanie programów OpenCL przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, Intel VTune i NVIDIA Nsight.
Optymalizacja programów OpenCL przy użyciu technik takich jak wektoryzacja, rozwijanie pętli, pamięć lokalna i profilowanie.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla projektantów, inżynierów mechaników i każdego, kto chce nauczyć się tworzyć modele 3D, które można zbudować lub wydrukować w 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Tworzyć drukowalne modele 3D.
Wykorzystywać transformacje geometryczne do tworzenia złożonych kształtów 3D.
Modelować w sposób nieinteraktywny przy użyciu minimalnej ilości linii kodu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów projektowania 3D i druku 3D, którzy chcą używać Fusion 360 do projektowania, symulacji i przygotowywania modeli do druku 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zainstalować i skonfigurować Fusion 360 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
Projektować, modelować i symulować obiekty 3D w ujednoliconym środowisku.
Optymalizować i przygotowywać projekty do procesu drukowania 3D.
Współpracować i udostępniać swoje projekty przy użyciu możliwości chmury Fusion 360.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów i projektantów UI/UX, którzy chcą używać Adobe LiveCycle Designer do tworzenia interaktywnych i dynamicznych formularzy PDF.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Tworzenie i edytowanie formularzy PDF z różnymi elementami i właściwościami.
Dodawanie skryptów i logiki do formularzy PDF przy użyciu JavaScript.
Weryfikacja i zabezpieczanie formularzy PDF.
Integracja formularzy PDF ze źródłami danych i usługami internetowymi.
Ten kurs jest idealny dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z projektowaniem graficznym przy użyciu Affinity Designer, jednego z najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych programów do grafiki wektorowej. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem grafiki komputerowej i szukasz solidnych podstaw, ten kurs pomoże Ci opanować podstawowe funkcje i narzędzia niezbędne do tworzenia profesjonalnych projektów, krok po kroku.W trakcie kursu:Nauczysz się nawigować po interfejsie Affinity Designer, co pozwoli Ci z łatwością korzystać z jego funkcji.Poznasz podstawowe narzędzia do rysowania i edycji kształtów, które umożliwią Ci tworzenie własnych ilustracji i grafik.Zrozumiesz, jak pracować z warstwami i jak używać kolorów oraz tekstu w swoich projektach.Opanujesz podstawy eksportowania swoich projektów do różnych formatów, gotowych do druku lub publikacji online.Po ukończeniu kursu będziesz w stanie tworzyć proste grafiki, logo, plakaty i inne materiały wizualne przy użyciu narzędzi Affinity Designer. Kurs zapewni Ci solidne podstawy, które pozwolą na dalszy rozwój Twoich umiejętności w zakresie projektowania graficznego.
ARToolKit to biblioteka śledzenia o otwartym kodzie źródłowym do tworzenia Augmented Reality (AR) aplikacji. Obsługuje systemy Windows, Linux, Mac, Android i iOS.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować aplikację mobilną rzeczywistości rozszerzonej z ARToolKit.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
opracować aplikację mobilną, która nakłada wirtualne obrazy na rzeczywisty świat
Wstępnie przetwarzać wideo w celu dostosowania oświetlenia i rozwiązania problemów
Zintegrować ARToolKit z narzędziami i funkcjami innych firm, w tym OpenCV, Unity, OpenSceneGraph i narzędziami do kalibracji GPS, kompasu i kamery urządzenia mobilnego.
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja.
Wiele ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
Aplikacja mobilna opracowana w tym kursie może być docelowa Android i/lub iOS. Aby poprosić o swoje preferencje, skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
Blender to zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, sztuki, drukowanych modeli 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo.Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się jak tworzyć modele 3D do gier wideo, drukowania 3D, projektowania domów itp.Jakich umiejętności możesz spodziewać się po zakończeniu tego szkolenia?:Zrozumienia zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzania animacjami, efektami cząstek, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem
Eksportowaniem modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innego oprogramowania.Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
W trakcie szkolenia 3 dniowego uczestnicy poznają trochę historii teorii i wytycznych zamienionej na przykładowe projekty:
"Trasowanie" od rysunku na papierze do wektorowego obrazu który można wykorzystywać do drukowania, cięcia, grawerowania itp.
"Krzywe Pierre Bézier" zasady tworzenia krzywych podstawowych jak i złożonych krzywych jak również edycji oraz naprawiania.
"Typografia" stworzenie własnej czcionki od rysunku do uzyskania pliku open type font (OTF).
Trening prowadzony przez instruktora na miejscu lub online (w zależności od lokalizacji) jest skierowany do programistów o średnim poziomie kwalifikacji, którzy chcą korzystać z CUDA do budowania aplikacji Python, które działają równolegle na kartach NVIDIA GPU.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wykorzystywać kompilator Numba do przyspieszenia aplikacji Python działających na kartach NVIDIA GPU.
Tworzyć, kompilować i uruchamiać niestandardowe jądra CUDA.
Zarządzać pamięcią GPU.
Przekształcić aplikację opartą na CPU w aplikację przyspieszoną przez GPU.
FreeCAD to open-source'owy, konfigurowalny, wieloplatformowy, skryptowalny i rozszerzalny parametryczny modeler 3D do projektowania rzeczywistych obiektów.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak modelować obiekt do późniejszej budowy lub drukowania 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
Zapis do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
Użyj Pythona, aby rozszerzyć funkcjonalność FreeCAD
Automatyzacja FreeCAD, tworzenie modułów i osadzanie FreeCAD w istniejącej aplikacji
Uczestnicy
Projektanci
Programiści
Inżynierowie mechanicy
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Maya do tworzenia animacji 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Tworzyć realistyczne modele i tekstury w Maya.
Animować i renderować projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
Ten prowadzony przez instruktora kurs szkoleniowy na żywo w Bielsko-Biała obejmuje sposób programowania GPUs do obliczeń równoległych, jak korzystać z różnych platform, jak pracować z platformą CUDA i jej funkcjami oraz jak wykonywać różne techniki optymalizacji za pomocą CUDA. Niektóre z zastosowań obejmują głębokie uczenie się, analitykę, przetwarzanie obrazu i aplikacje inżynieryjne.
WebGL (Web Graphics Library) to JavaScript API do renderowania grafiki 3D w przeglądarce internetowej bez użycia wtyczek.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak generować realistyczne obrazy komputerowe za pomocą grafiki 3D podczas tworzenia animowanej aplikacji 3D działającej w przeglądarce.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć i korzystać z różnych funkcji WebGL, w tym siatek, transformacji, kamer, materiałów, oświetlenia i animacji.
Animować obiekty za pomocą WebGL
Tworzyć obiekty 3D przy użyciu WebGL
Odbiorcy
Programiści
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Bielsko-Biała (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów projektantów, architektów i programistów, którzy chcą używać Pixar USD do tworzenia, budowania i udostępniania wspólnych scen 3D lub zasobów podczas jednoczesnej pracy z różnymi narzędziami graficznymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Ustawienie niezbędnego środowiska programistycznego, aby rozpocząć tworzenie grafiki 3D i przepływów pracy.
Zrozumienie podstawowej kompozycji USD i zastosowanie modyfikacji w celu ulepszenia zasobów i scen 3D.
Udostępniaj, łącz i przekształcaj wiele zasobów za pomocą obsługiwanych wtyczek USD dla aplikacji innych firm (Maya, Katana i Houdini).
Programy graficzne Adobe to zestaw narzędzi do tworzenia, edycji i manipulacji grafiką, multimediów oraz dokumentów. Firma Adobe Systems jest znana z tworzenia wielu profesjonalnych programów dedykowanych grafikom, multimediom, edycji zdjęć, projektowaniu stron internetowych i nie tylko. Oto kilka głównych programów graficznych stworzonych przez Adobe:
Adobe Photoshop
Jest to jeden z najbardziej popularnych programów do edycji grafiki rastrowej. Pozwala na manipulację zdjęciami, tworzenie grafik, retuszowanie, korekcję kolorów i wiele innych zaawansowanych operacji.
Adobe Illustrator
Skoncentrowany na grafice wektorowej, Illustrator umożliwia tworzenie logo, ilustracji, grafik wektorowych, projektów typograficznych i innych elementów, które można skalować bez utraty jakości.
Adobe oferuje wiele różnych narzędzi i programów graficznych, z których każdy ma swoje własne unikalne cechy i przeznaczenie. Oto kilka popularnych narzędzi Adobe z ich głównymi zastosowaniami:
1. Adobe Photoshop:
Program do edycji i obróbki zdjęć, tworzenia grafik i ilustracji, retuszu fotografii, projektowania interfejsów użytkownika (UI) i inne.
2. Adobe Illustrator:
Narzędzie do tworzenia grafiki wektorowej, jak logo, ikony, ilustracje, projekty typograficzne, mapy i inne.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (10)
Bardzo interaktywne z różnymi przykładami, z dobrym postępem złożoności między początkiem a końcem szkolenia.
Jenny - Andheo
Szkolenie - GPU Programming with CUDA and Python
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Spójny sposob prezentacji, duża wiedza trenera, odpowiedni poziom wejscia
Maciej Majka - Nokia
Szkolenie - NVIDIA GPU Programming - Extended
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera
2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie
3. Wysoka kultura osobista trenera
4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy.
5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u.
6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję.
7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
Szkolenie - Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Skoncentrowanie na potrzebach szkolonego
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznan Sp. z o.o.
Szkolenie - Adobe LiveCycle Designer
Trener rzeczywiście skupił się na naszej potrzebie, dostosowując się do konkretnego przypadku, z którym się zmagaliśmy i potrafił adaptować się do sytuacji (jak rozwiązania naszego problemu ewoluowały w trakcie kursu), poza przygotowaniem, które wykonał na wstępie.