Adobe LiveCycle Designer - Plan Szkolenia
Adobe LiveCycle Designer to narzędzie programowe, które pozwala użytkownikom tworzyć i edytować formularze PDF, które można wypełniać elektronicznie lub drukować. Adobe LiveCycle Designer umożliwia użytkownikom dodawanie różnych elementów do formularzy PDF, takich jak pola tekstowe, przyciski, pola wyboru, listy, tabele, obrazy i skrypty. Adobe LiveCycle Designer pozwala również użytkownikom kontrolować układ, wygląd, walidację i logikę formularzy PDF, a także integrować je ze źródłami danych i usługami internetowymi.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów i projektantów UI/UX, którzy chcą używać Adobe LiveCycle Designer do tworzenia interaktywnych i dynamicznych formularzy PDF.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Tworzenie i edytowanie formularzy PDF z różnymi elementami i właściwościami.
- Dodawanie skryptów i logiki do formularzy PDF przy użyciu JavaScript.
- Walidacja i zabezpieczanie formularzy PDF.
- Integracja formularzy PDF ze źródłami danych i usługami internetowymi.
- Wdrażanie i dystrybucja formularzy PDF.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Panel sterowania użytkownika
Formy działania
Dokument
- strona
- podgląd
- wzory
Elements
- wkładka
- grupy
- właściwości
- grafika
- pole
- kontenery
- formatowanie
- własne obiekty
- kolejność
Model warstw
Skrypty
- języki
- podgląd
- formacja
- modyfikacja
Walidacja
Formularze
- dynamicznie
- liczenie
- rozwinięty
- dodany
Hierarchia dokumentu
Formularze z innych dokumentów
Utwórz PDF
Odblokuj pdf, aby zapisać czytnik
Wymagania
-
Znajomość programowania w JavaScript
Uczestnicy
-
Programiści
Projektanci UI/UX
Projektanci formularzy
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Adobe LiveCycle Designer - Plan Szkolenia - Booking
Adobe LiveCycle Designer - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (1)
Skoncentrowanie na potrzebach szkolonego
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznan Sp. z o.o.
Szkolenie - Adobe LiveCycle Designer
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Autodesk Fusion 360
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów projektowania 3D i druku 3D, którzy chcą używać Fusion 360 do projektowania, symulacji i przygotowywania modeli do druku 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zainstalować i skonfigurować Fusion 360 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
- Projektować, modelować i symulować obiekty 3D w ujednoliconym środowisku.
- Optymalizować i przygotowywać projekty do procesu drukowania 3D.
- Współpracować i udostępniać swoje projekty przy użyciu możliwości chmury Fusion 360.
AMD GPU Programming
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać ROCm i HIP do programowania procesorów AMD GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje platformę ROCm, procesor AMD GPU i Visual Studio Code.
- Stworzyć podstawowy program ROCm, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
- Użyj interfejsu API ROCm, aby zapytać o informacje o urządzeniu, przydzielić i zwolnić pamięć urządzenia, skopiować dane między hostem a urządzeniem, uruchomić jądra i zsynchronizować wątki.
- Używanie języka HIP do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
- Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek HIP do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Używanie przestrzeni pamięci ROCm i HIP, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie modeli wykonania ROCm i HIP do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów ROCm i HIP przy użyciu narzędzi takich jak ROCm Debugger i ROCm Profiler.
- Optymalizacja programów ROCm i HIP przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, wstępne pobieranie i profilowanie.
Adobe Animate: Basics to Advanced
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych grafików i animatorów, którzy chcą nauczyć się tworzyć wspaniałe animacje, interaktywne media i angażujące treści internetowe za pomocą Adobe Animate.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Poruszać się po interfejsie i narzędziach Adobe Animate.
- Tworzyć i edytować animacje przy użyciu klatek kluczowych, tweenów ruchu i tweenów kształtu.
- Projektować interaktywne animacje i aplikacje przy użyciu języka ActionScript i JavaScript.
- Włączanie elementów audio i wideo do projektów.
- Eksportowanie animacji na platformy internetowe, wideo i mobilne.
Administration of CUDA
35 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at beginner-level system administrators and IT professionals who wish to install, configure, manage, and troubleshoot CUDA environments.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the architecture, components, and capabilities of CUDA.
- Install and configure CUDA environments.
- Manage and optimize CUDA resources.
- Debug and troubleshoot common CUDA issues.
GPU Programming with CUDA and Python
14 godzinTrening prowadzony przez instruktora na miejscu lub online (w zależności od lokalizacji) jest skierowany do programistów o średnim poziomie kwalifikacji, którzy chcą korzystać z CUDA do budowania aplikacji Python, które działają równolegle na kartach NVIDIA GPU.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Wykorzystywać kompilator Numba do przyspieszenia aplikacji Python działających na kartach NVIDIA GPU.
- Tworzyć, kompilować i uruchamiać niestandardowe jądra CUDA.
- Zarządzać pamięcią GPU.
- Przekształcić aplikację opartą na CPU w aplikację przyspieszoną przez GPU.
Introduction to GPU Programming
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą nauczyć się podstaw programowania GPU oraz głównych frameworków i narzędzi do tworzenia aplikacji GPU.
- Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć różnicę między procesorem a GPU obliczeniowym oraz korzyści i wyzwania związane z programowaniem GPU. - Wybrać odpowiedni framework i narzędzie dla swojej aplikacji GPU.
- Stworzyć podstawowy program GPU, który wykonuje dodawanie wektorowe przy użyciu jednego lub więcej frameworków i narzędzi.
- Korzystanie z odpowiednich interfejsów API, języków i bibliotek w celu wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
- Korzystanie z odpowiednich przestrzeni pamięci, takich jak globalna, lokalna, stała i prywatna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Korzystanie z odpowiednich modeli wykonania, takich jak elementy robocze, grupy robocze, wątki, bloki i siatki, w celu kontrolowania równoległości.
- Debugowanie i testowanie programów GPU przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
- Optymalizacja programów GPU przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
GPU Programming with CUDA
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać CUDA do programowania układów NVIDIA GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne zawierające CUDA Toolkit, układ NVIDIA GPU i Visual Studio Code.
- Stworzyć podstawowy program CUDA, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
- Użyj interfejsu API CUDA do wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
- Używanie języka CUDA C/C++ do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
- Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek CUDA do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Korzystanie z przestrzeni pamięci CUDA, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie modelu wykonania CUDA do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów CUDA przy użyciu narzędzi takich jak CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
- Optymalizować programy CUDA przy użyciu takich technik jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
97% zadowolonych klientów.
GPU Programming with OpenACC
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać OpenACC do programowania heterogenicznych urządzeń i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje OpenACC SDK, urządzenie obsługujące OpenACC i Visual Studio Code.
- Utworzyć podstawowy program OpenACC, który wykonuje dodawanie wektorowe na urządzeniu i pobiera wyniki z pamięci urządzenia.
- Użyj dyrektyw i klauzul OpenACC, aby dodać adnotacje do kodu i określić regiony równoległe, ruch danych i opcje optymalizacji.
- Używanie interfejsu API OpenACC do odpytywania informacji o urządzeniu, ustawiania numeru urządzenia, obsługi błędów i synchronizacji zdarzeń.
- Korzystanie z bibliotek OpenACC i funkcji interoperacyjności w celu integracji OpenACC z innymi modelami programowania, takimi jak CUDA, OpenMP i MPI.
- Używanie narzędzi OpenACC do profilowania i debugowania programów OpenACC oraz identyfikowania wąskich gardeł i możliwości związanych z wydajnością.
- Optymalizacja programów OpenACC przy użyciu technik takich jak lokalność danych, fuzja pętli, fuzja jądra i automatyczne dostrajanie.
GPU Programming with OpenCL
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać OpenCL do programowania heterogenicznych urządzeń i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne obejmujące OpenCL SDK, urządzenie obsługujące OpenCL i Visual Studio Code.
- Utworzyć podstawowy OpenCL program, który wykonuje dodawanie wektorowe na urządzeniu i pobiera wyniki z pamięci urządzenia.
- Użyj OpenCL API, aby zapytać o informacje o urządzeniu, utworzyć konteksty, kolejki poleceń, bufory, jądra i zdarzenia.
- Używanie OpenCL języka C do pisania jąder, które wykonują się na urządzeniu i manipulują danymi.
- Używanie OpenCL wbudowanych funkcji, rozszerzeń i bibliotek do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Korzystanie z OpenCL modeli pamięci hosta i urządzenia w celu optymalizacji transferów danych i dostępu do pamięci.
- Używanie OpenCL modelu wykonania do kontrolowania elementów roboczych, grup roboczych i zakresów ND.
- Debugowanie i testowanie programów OpenCL przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, Intel VTune i NVIDIA Nsight.
- Optymalizacja programów OpenCL przy użyciu technik takich jak wektoryzacja, rozwijanie pętli, pamięć lokalna i profilowanie.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą korzystać z różnych frameworków do programowania GPU i porównywać ich funkcje, wydajność i kompatybilność.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje OpenCL SDK, CUDA Toolkit, platformę ROCm, urządzenie obsługujące OpenCL, CUDA lub ROCm oraz Visual Studio kod.
- Utwórz podstawowy program GPU, który wykonuje dodawanie wektorowe przy użyciu OpenCL, CUDA i ROCm oraz porównaj składnię, strukturę i wykonanie każdego z frameworków.
- Użyj odpowiednich interfejsów API do wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
- Używanie odpowiednich języków do pisania jąder, które wykonują się na urządzeniu i manipulują danymi.
- Używanie odpowiednich wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Korzystanie z odpowiednich przestrzeni pamięci, takich jak globalna, lokalna, stała i prywatna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie odpowiednich modeli wykonania do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów GPU przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
- Optymalizować programy GPU przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
Learning Maya
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Maya do tworzenia animacji 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Tworzyć realistyczne modele i tekstury w Maya.
- Animować i renderować projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
- Symulować naturalne efekty, takie jak woda i dym.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 godzinTen prowadzony przez instruktora kurs szkoleniowy na żywo w Polsce obejmuje sposób programowania GPUs do obliczeń równoległych, jak korzystać z różnych platform, jak pracować z platformą CUDA i jej funkcjami oraz jak wykonywać różne techniki optymalizacji za pomocą CUDA. Niektóre z zastosowań obejmują głębokie uczenie się, analitykę, przetwarzanie obrazu i aplikacje inżynieryjne.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 godzinWebGL (Web Graphics Library) to JavaScript API do renderowania grafiki 3D w przeglądarce internetowej bez użycia wtyczek.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak generować realistyczne obrazy komputerowe za pomocą grafiki 3D podczas tworzenia animowanej aplikacji 3D działającej w przeglądarce.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć i korzystać z różnych funkcji WebGL, w tym siatek, transformacji, kamer, materiałów, oświetlenia i animacji.
- Animować obiekty za pomocą WebGL
- Tworzyć obiekty 3D przy użyciu WebGL
Odbiorcy
- Programiści
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
ROCm for Windows
21 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą zainstalować i używać ROCm w systemie Windows do programowania procesorów AMD GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje platformę ROCm, procesor AMD GPU i Visual Studio Code w systemie Windows.
- Stworzyć podstawowy program ROCm, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
- Użyj interfejsu API ROCm, aby uzyskać informacje o urządzeniu, przydzielić i zwolnić pamięć urządzenia, skopiować dane między hostem a urządzeniem, uruchomić jądra i zsynchronizować wątki.
- Używanie języka HIP do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
- Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek HIP do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Używanie przestrzeni pamięci ROCm i HIP, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie modeli wykonania ROCm i HIP do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów ROCm i HIP przy użyciu narzędzi takich jak ROCm Debugger i ROCm Profiler.
- Optymalizacja programów ROCm i HIP przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, wstępne pobieranie i profilowanie.