Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przygotowanie przeglądarki do renderowania WebGL Zawartość
Przegląd procesu tworzenia grafiki
Tworzenie statycznego obiektu 2D
Dodawanie koloru do obiektu
Obracanie obiektu dookoła
Tworzenie obiektu 3D
Zrozumienie punktów, wektorów i siatek
Przekształcanie obiektu
Dodawanie oświetlenia kierunkowego i oświetlenia otoczenia
Dodawanie przezroczystości, tekstury i odbicia
Wprowadzanie innych obiektów
Symulowanie ruchów kamery
Programming Shadery wierzchołków i pikseli
Animowanie obiektu
Używanie myszy do interakcji z obiektem
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Javadoświadczenie w programowaniu skryptów
- Znajomość wektorów i macierzy jest przydatna, ale nie wymagana
- Znajomość algebry liniowej (mnożenie, dodawanie macierzy/wektorów)
- Znajomość trygonometrii (cosinus i sinus...)
Opinie uczestników (2)
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jaroslaw Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.