Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przygotowanie przeglądarki do renderowania WebGL Zawartość

Przegląd procesu tworzenia grafiki

Tworzenie statycznego obiektu 2D

Dodawanie koloru do obiektu

Obracanie obiektu dookoła

Tworzenie obiektu 3D

Zrozumienie punktów, wektorów i siatek

Przekształcanie obiektu

Dodawanie oświetlenia kierunkowego i oświetlenia otoczenia

Dodawanie przezroczystości, tekstury i odbicia

Wprowadzanie innych obiektów

Symulowanie ruchów kamery

Programming Shadery wierzchołków i pikseli

Animowanie obiektu

Używanie myszy do interakcji z obiektem

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Javadoświadczenie w programowaniu skryptów
  • Znajomość wektorów i macierzy jest przydatna, ale nie wymagana
  • Znajomość algebry liniowej (mnożenie, dodawanie macierzy/wektorów)
  • Znajomość trygonometrii (cosinus i sinus...)
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie