Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z zakresu motoryzacji online lub na miejscu demonstrują poprzez interaktywne ćwiczenia praktyczne podstawy i zaawansowane tematy technologii motoryzacyjnych.
Szkolenie motoryzacyjne jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na żywo na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do początkujących profesjonalistów biznesowych, którzy chcą zrozumieć dynamikę rynku pojazdów elektrycznych, opracować strategiczne spostrzeżenia i ocenić potencjał ekonomiczny rozwiązań w zakresie elektrycznej mobilności.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Analizować globalne i regionalne trendy na rynku pojazdów elektrycznych.
Oceniać różne modele biznesowe dla produkcji i dystrybucji pojazdów elektrycznych.
Identyfikować możliwości i wyzwania inwestycyjne w sektorze pojazdów elektrycznych.
Zrozumieć rolę polityki rządowej w kształtowaniu przemysłu pojazdów elektrycznych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie zaawansowanym, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat autonomicznych systemów pojazdów elektrycznych, funkcji łączności oraz wyzwań związanych z cyberbezpieczeństwem, jakie stwarzają połączone i autonomiczne pojazdy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Implementować algorytmy jazdy autonomicznej i systemy sterowania.
Integrować komunikację V2X w sieciach pojazdów połączonych.
Rozwiązywać problemy związane z ryzykiem cyberbezpieczeństwa w autonomicznych pojazdach elektrycznych.
Opracowywać rozwiązania do przetwarzania danych w czasie rzeczywistym dla autonomicznej nawigacji.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie początkującym, którzy chcą zgłębić dylematy etyczne i ramy prawne dotyczące pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć implikacje etyczne podejmowania decyzji przez sztuczną inteligencję w pojazdach autonomicznych.
Analizować globalne ramy prawne i politykę regulującą samochody bez kierowcy.
Zbadać odpowiedzialność i rozliczalność w przypadku wypadków pojazdów autonomicznych.
Ocenić równowagę między innowacjami a bezpieczeństwem publicznym w prawach dotyczących autonomicznej jazdy.
Omówić rzeczywiste studia przypadków dotyczące dylematów etycznych i sporów prawnych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie średnio zaawansowanym, którzy chcą rozwinąć praktyczne umiejętności w zakresie oceny cyklu życia baterii EV, wdrażania technologii recyklingu oraz rozwiązywania problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem w przemyśle motoryzacyjnym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Analizować cykl życia baterii EV i ich wpływ na środowisko.
Identyfikować techniki recyklingu dla różnych chemii baterii.
Wdrażać zrównoważone praktyki ponownego wykorzystania i utylizacji baterii.
Formułować polityki wspierające inicjatywy gospodarki o obiegu zamkniętym.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów i entuzjastów na poziomie początkującym, którzy chcą zrozumieć podstawowe koncepcje, technologie i zastosowania pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć kluczowe komponenty i zasady działania pojazdów autonomicznych.
Poznać rolę sztucznej inteligencji, sensorów i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym w systemach samosterujących.
Przeanalizować różne poziomy autonomii pojazdów i ich zastosowania w realnym świecie.
Zbadać etyczne, prawne i regulacyjne aspekty autonomicznej mobilności.
Zdobyć praktyczne doświadczenie w symulacjach pojazdów autonomicznych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą rozwinąć praktyczne umiejętności w zakresie konwersji samochodów z silnikiem spalinowym na elektryczne, w tym zrozumienie wymagań prawnych, kwestii bezpieczeństwa i implikacji kosztowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Planować i realizować projekt konwersji na pojazd elektryczny.
Wymieniać silniki spalinowe na elektryczne układy napędowe.
Integrować systemy baterii i komponenty ładowania.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów sieci średniego poziomu oraz programistów IoT motoryzacyjnych, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć technologie komunikacji V2X dla pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawowe koncepcje komunikacji V2X.
Analizować modele komunikacji V2V, V2I, V2P i V2N.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów od oprogramowania samochodowego, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie projektowania systemów wbudowanych i inteligentnych rozwiązań programowych dla pojazdów elektrycznych, w tym integracji sztucznej inteligencji dla funkcji autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Projektować oprogramowanie wbudowane do systemów sterowania pojazdami elektrycznymi.
Implementować przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym w celu efektywnej pracy pojazdu.
Integrować decyzje oparte na sztucznej inteligencji dla autonomicznych pojazdów elektrycznych.
Stosować najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa oprogramowania i zgodności z normami motoryzacyjnymi.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów średniego szczebla, specjalistów motoryzacyjnych i specjalistów IoT, którzy chcą zrozumieć rolę czujników w samochodach autonomicznych, obejmując LiDAR, radar, kamery i techniki fuzji sensorów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć różne typy czujników używanych w pojazdach autonomicznych.
Analizować dane z czujników w celu postrzegania pojazdu w czasie rzeczywistym i podejmowania decyzji.
Implementować techniki fuzji sensorów w celu poprawy dokładności i bezpieczeństwa pojazdu.
Optymalizować rozmieszczenie i kalibrację czujników w celu poprawy wydajności autonomicznej jazdy.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów z branży motoryzacyjnej, którzy chcą zdobyć wiedzę specjalistyczną w zakresie projektowania, rozwoju i optymalizacji pojazdów elektrycznych, koncentrując się na technologiach nowej generacji i zrównoważonych rozwiązaniach w zakresie mobilności.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Projektować wydajne i aerodynamiczne architektury pojazdów elektrycznych.
Integrować zoptymalizowane pod względem zużycia energii układy napędowe i systemy akumulatorowe.
Stosować innowacyjne koncepcje projektowe w celu poprawy wydajności.
Opracowywać prototypy przy użyciu zaawansowanych narzędzi symulacyjnych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów ds. bezpieczeństwa oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa samochodowego, którzy chcą opracować kompleksowe strategie bezpieczeństwa dla pojazdów autonomicznych, w tym analizę zagrożeń, ocenę bezpieczeństwa funkcjonalnego oraz zapewnienie zgodności z międzynarodowymi normami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Identyfikować i oceniać zagrożenia dla bezpieczeństwa związane z autonomią pojazdów.
Przeprowadzać analizę zagrożeń i ocenę ryzyka zgodnie z obowiązującymi standardami branżowymi.
Wdrażać metody walidacji i weryfikacji bezpieczeństwa systemów AV.
Stosować standardy bezpieczeństwa funkcjonalnego, takie jak ISO 26262 i SOTIF.
Opracowywać strategie łagodzenia ryzyka związanego z wyzwaniami w zakresie bezpieczeństwa AV.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do doświadczonych specjalistów motoryzacyjnych, którzy chcą rozwinąć praktyczne umiejętności w zakresie diagnozowania, konserwacji i rozwiązywania problemów w systemach pojazdów elektrycznych, w tym silników, akumulatorów i oprogramowania pokładowego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów ds. fuzji sensorów i inżynierów AI, którzy chcą opracowywać algorytmy fuzji danych z wielu sensorów i optymalizować nawigację w czasie rzeczywistym w systemach autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy i wyzwania związane z fuzją danych z wielu sensorów.
Implementować algorytmy fuzji sensorów do nawigacji autonomicznej w czasie rzeczywistym.
Integrować dane z LiDAR, kamer i RADAR w celu poprawy percepcji.
Analizować i oceniać wydajność systemu fuzji w różnych warunkach.
Opracowywać praktyczne rozwiązania w zakresie redukcji szumów sensorów i wyrównywania danych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do programistów AI i inżynierów wizji komputerowej na poziomie średnio zaawansowanym, którzy chcą tworzyć solidne systemy wizyjne do zastosowań w autonomicznych pojazdach.Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawowe koncepcje wizji komputerowej w pojazdach autonomicznych.
Zaimplementować algorytmy do wykrywania obiektów, wykrywania pasów ruchu i segmentacji semantycznej.
Zintegrować systemy wizyjne z innymi podsystemami pojazdów autonomicznych.
Zastosować techniki głębokiego uczenia się do zaawansowanych zadań percepcji.
Oceniać wydajność modeli wizji komputerowej w scenariuszach rzeczywistych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych inżynierów i techników motoryzacyjnych, którzy chcą zdobyć praktyczne doświadczenie w testowaniu, symulowaniu i diagnozowaniu ECU za pomocą narzędzi Vector, takich jak CANoe i CANape.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć rolę i funkcję ECU w systemach motoryzacyjnych.
Konfigurować i konfigurować narzędzia Vector, takie jak CANoe i CANape.
Symulować i testować komunikację ECU w sieciach CAN i LIN.
Analizować dane i przeprowadzać diagnostykę ECU.
Tworzenie przypadków testowych i automatyzacja procesów testowania.
Kalibracja i optymalizacja ECU przy użyciu praktycznych podejść.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą rozwinąć umiejętności w zakresie projektowania, zarządzania i integrowania infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych z inteligentnymi sieciami, aby wspierać zrównoważoną mobilność i zarządzanie energią.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Projektować wydajne i skalowalne stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
Analizować wpływ powszechnej adopcji pojazdów elektrycznych na sieć energetyczną.
Integrować odnawialne źródła energii z systemami ładowania pojazdów elektrycznych.
Wdrażać inteligentne strategie ładowania w celu zrównoważenia obciążenia sieci.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów robotyki i badaczy AI, którzy chcą wdrożyć wyrafinowane algorytmy planowania ścieżki w celu poprawy wydajności pojazdów autonomicznych.Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla zaawansowanych programistów, którzy chcą zdobyć głębszą wiedzę i zrozumienie systemów AUTOSAR RTE oraz opanować umiejętności wymagane do opracowania i wdrożenia złożonych systemów AUTOSAR RTE w swojej organizacji. Szkolenie obejmuje zaawansowane tematy, takie jak wzorce projektowe RTE, techniki konfiguracji, generowania, testowania i debugowania oraz różne komponenty AUTOSAR RTE.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Analiza wymagań RTE i projektowanie wydajnych rozwiązań RTE dla złożonych aplikacji motoryzacyjnych.
Rozwój i integracja komponentów AUTOSAR RTE, takich jak komponenty oprogramowania, interfejsy komunikacyjne i interfejsy usług.
Optymalizowanie wydajności RTE poprzez konfigurowanie parametrów RTE, wdrażanie niestandardowych rozszerzeń RTE i stosowanie najlepszych praktyk.
Rozwiązywanie typowych problemów RTE i wdrażanie skutecznych technik debugowania.
Używaj zaawansowanych funkcji RTE, takich jak wsparcie wielordzeniowe, mechanizmy bezpieczeństwa i systemy rozproszone.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych inżynierów motoryzacyjnych i programistów systemów wbudowanych, którzy chcą zrozumieć teoretyczne aspekty ECU, koncentrując się na narzędziach i metodologiach opartych na wektorach stosowanych w projektowaniu i rozwoju motoryzacyjnym.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć architekturę i funkcje ECU w nowoczesnych pojazdach.
Analizować protokoły komunikacyjne stosowane w rozwoju ECU.
Poznaj narzędzia oparte na wektorach i ich teoretyczne zastosowania.
Zastosować zasady rozwoju oparte na modelach do projektowania ECU.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą zdobyć kompleksową wiedzę na temat architektur napędów elektrycznych (EV), chemii akumulatorów, systemów zarządzania bateriami (BMS) oraz czynników wpływających na efektywność energetyczną w pojazdach elektrycznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć strukturę i działanie napędów EV.
Analizować różne rodzaje chemii akumulatorów i ich zastosowania w pojazdach EV.
Wdrażać techniki zarządzania bateriami w celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa.
Oceniać efektywność energetyczną w różnych konfiguracjach EV.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów ds. danych, ekspertów AI i programistów AI w branży motoryzacyjnej, którzy chcą tworzyć, trenować i optymalizować modele AI do zastosowań w autonomicznych pojazdach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy AI i głębokiego uczenia się w kontekście pojazdów autonomicznych.
Implementować techniki widzenia komputerowego w celu wykrywania obiektów w czasie rzeczywistym i podążania za pasami ruchu.
Wykorzystywać uczenie przez wzmocnienie do podejmowania decyzji w systemach autonomicznej jazdy.
Integrować techniki fuzji sensorów w celu lepszej percepcji i nawigacji.
Budować modele głębokiego uczenia się w celu przewidywania i analizy scenariuszy jazdy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla inżynierów motoryzacyjnych, którzy chcą używać AUTOSAR do projektowania sterowników silników samochodowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć architekturę i metodologię AUTOSAR.
Dowiedzieć się, jak projektować sterowniki silników przy użyciu AUTOSAR.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie początkującym, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat pojazdów elektrycznych, w tym ich typów, podstawowych komponentów i podstawowej infrastruktury ładowania, oraz przygotować się do zgłębiania zaawansowanych koncepcji i praktycznych zastosowań w branży motoryzacyjnej.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawowe zasady i komponenty pojazdów elektrycznych.
Rozpoznać różne typy pojazdów elektrycznych i ich kluczowe cechy.
Zidentyfikować zalety i wyzwania związane z wdrażaniem pojazdów elektrycznych.
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at beginner-level quality engineers who wish to learn how to use Quality Core Tools to ensure product quality in the manufacturing industry.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the importance and integration of the Quality Core Tools.
Master the concepts and application of APQP processes to facilitate effective product quality planning.
Identify potential failures in products and processes, understand their impact on product quality, and implement actions to mitigate risks.
Use statistical methods to monitor and control manufacturing processes, ensuring product quality and process efficiency.
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at beginner-level quality control professionals who wish to learn the fundamentals of Statistical Process Control (SPC) and apply it in real-world scenarios.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the fundamentals of Statistical Process Control (SPC).
Use basic SPC tools such as control charts, histograms, Pareto charts, and scatter diagrams to monitor process performance.
Create and interpret various types of control charts for variable and attribute data to detect and analyze process variations.
Calculate and interpret process capability indices.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą zainstalować, skonfigurować i wdrożyć platformę AGL w celu opracowania projektów i aplikacji motoryzacyjnych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli tworzyć, rozwijać i dostosowywać usługi i aplikacje motoryzacyjne za pomocą otwartej platformy AGL i platformy programistycznej.
Kurs obejmuje sztuczną inteligencję (z naciskiem na Machine Learning i głębokie uczenie) w przemyśle motoryzacyjnym. Pomaga określić, która technologia może być (potencjalnie) wykorzystywana w wielu sytuacjach w samochodzie: od prostej automatyzacji, rozpoznawania obrazu po autonomiczne podejmowanie decyzji.
The Advanced Product Quality Planning (APQP) course is designed to provide participants with a comprehensive understanding of the APQP process and its application in product development and launch. This course will cover the key concepts, tools, and techniques used in APQP, enabling participants to effectively plan and manage quality throughout the product development lifecycle. Through practical examples, case studies, and interactive exercises, participants will develop the skills and knowledge necessary to successfully implement APQP in their organizations and ensure the delivery of high-quality products to customers.
Warsztat "Automotive SPICE (A-SPICE) - Wprowadzenie" skupia się na przeglądzie modelu oceny procesu Automotive SPICE, omawiając strukturę, klasyfikację i wytyczne interpretacyjne. Uczestnicy zdobywają kompetencje do zrozumienia procesu oceny z perspektywy kierowników projektu i interesariuszy. Kurs obejmuje znaczenie ASPICE na rynku, zgodność, różne grupy procesów i poziomy ASPICE poprzez przykłady rzeczywistych implementacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów, którzy chcą zabezpieczyć podłączone pojazdy przed cyberatakami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wdrażanie cyberbezpieczeństwa w systemach motoryzacyjnych.
Wybór najbardziej odpowiednich technologii, narzędzi i podejść.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone głównie dla inżynierów, którzy chcą używać Autosar do projektowania komponentów samochodowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) uczestnicy nauczą się konfigurować DEM, przechodząc przez proces tworzenia i dostosowywania przykładowej aplikacji AUTOSTAR (AUTomotiveOpen System ARchitecture).
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu w połączeniu z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatny dla programistów oprogramowania motoryzacyjnego.
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.
By the end of this training, participants will be able to:
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.
By the end of this training, participants will be able to:
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.
By the end of this training, participants will be able to:
Jest to specjalistyczny kurs rozwoju HMI przeznaczony dla profesjonalistów z branży motoryzacyjnej, którzy są zaangażowani w rozwój zaawansowanych samochodowych systemów informacyjno-rozrywkowych
This comprehensive course is designed to provide participants with in-depth knowledge and expertise in implementing and maintaining a Quality
Management System (QMS) compliant with the IATF 16949 standard. Participants will gain a deep understanding of the requirements, processes, and best practices related to automotive quality management. Through practical examples and case studies, participants will learn how to effectively apply the principles of IATF 16949 to ensure the highest level of quality in automotive manufacturing and supply chain operations
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.
By the end of this training, participants will be able to:
This instructor-led, live training in Trójmiasto (online or onsite) is aimed at ___ who wish to use ___ to ___.
By the end of this training, participants will be able to:
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady związane z AUTomotiveOpen System Architecture RunTime Environment, najbardziej znanym standardem przemysłowym dla rozwoju oprogramowania motoryzacyjnego; kurs zawiera zarówno tematy podstawowe, jak i zaawansowane, co jest bardzo przydatne dla profesjonalistów z branży motoryzacyjnej.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla kierowników ds. dostaw i personelu, którzy chcą przyjąć podejście skoncentrowane na jakości do zarządzania dostawcami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Przyjęcie proaktywnego i opartego na współpracy podejścia do poprawy jakości dostawców.
Jasne zdefiniowanie i przekazanie specyfikacji i wymagań dotyczących dostaw.
Zapoznanie się z różnymi systemami jakości dostawców (QMS) i zastosowanie podejścia analitycznego w celu wybrania najbardziej odpowiedniego.
Wykorzystanie systemu QMS do ciągłego monitorowania, kontroli i audytu łańcuchów dostaw.
Zapewnienie, że dostawcy dostarczają produkty i usługi najwyższej jakości.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do specjalistów ds. jakości i produkcji, którzy chcą wdrożyć standardy VDA 6.3 w swojej organizacji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć wymagania i procesy niemieckiej metodologii audytu motoryzacyjnego.
Dowiedzieć się, jak planować, przeprowadzać i raportować audyty wewnętrzne i oceny w oparciu o wymagania VDA 6.3.
Spełnić wymagania dotyczące standardów audytu w niemieckim przemyśle motoryzacyjnym.
Stosować kwestionariusz VDA 6.3 i punktację audytu.
Poznanie kluczowych procesów skutecznego, wydajnego i zgodnego z VDA 6.3 rozwoju produktu.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (6)
Ćwiczenia praktyczne
Tomasz - Bury
Szkolenie - Advanced AUTOSAR RTE Development
Sposób prezentowania konceptów softwareowych, wskazanie i kładzenie nacisku na oryginalną Autosar-ową dokumentację
Realne podejście trenera do praktykowania przedstawianych zagadniej. Trenerka znająca tematy branży Automotive i potrafiąca się rzeczowo odnieść do stawianych pytań
Grzegorz Pietrzyk - Marelli Sosnowiec Poland Sp. z o.o.
Zagadnienia zawiązane z tworzeniem i używaniem makr, obrazowy opis standardu języka C i wyjaśnienie użyteczności w systemach embeded, zagadnienia zwiażane z kompilowaniem i kompilatorami.
Tomasz Torzewicz - TRW Polska sp. z o.o. Centrum Inzynieryjne
Szkolenie - Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals