Plan Szkolenia
Czym jest ASPICE i dlaczego jego znaczenie na rynku rośnie
Co znaczy być zgodnym z ASPICE
Relacja pomiędzy sektorem motoryzacyjnym, a obszarem technologii
Czynniki wymuszające wdrożenie ASPICE w Europie i na świecie
Omówienie obszaru Acquisition Process Group (ACQ)
Omówienie obszaru System Engineering Process Group (SYS)
Omówienie obszaru Software Engineering Process Group (SWE)
Omówienie obszaru Management Process Group (MAN)
Omówienie obszaru Reuse Process Group (REU)
Omówienie obszaru Process Improvement Process Group (PIM)
Omówienie obszaru Supporting Process Group (SUP)
Omówienie poziomów ASPICE oraz wymagań na nich nimi
Pojęcia Traceability, Transparency oraz Consistency jako podstawa poprawnego wdrożenia.
Przykładowe wdrożenia i realizacje projektów
Przykładowy plan warsztatów, który może zostać dostosowany do potrzeb Klienta.
Wymagania
Audience
- people working for automotive companies
Opinie uczestników (5)
Goekspertiza trenera
Christoph Perret - RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE S.R.L.
Szkolenie - Automotive SPICE (A-SPICE) - Introduction
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
W ogóle dużo się nauczyłem, historii, podmiotów za aspicem i różnych wersjach, procesie kwalifikacji. Było też bardzo przydatne poznawanie praktycznych przykładów i studiów przypadkowych.
Lukas Hanel - Trustonic Ltd
Szkolenie - Automotive SPICE (A-SPICE) - Introduction
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Silne识和来自培训师的实际经验。 (这里似乎有一个错误,因为提供的文本是中文的,并且指令要求从英文到波兰文的翻译。请提供正确的英文内容以进行翻译。) 如果原文应为英文,请提供正确的英文句子以便我能完成翻译任务。例如,正确的英文输入应该是类似于 "Strong subject area knowledge and practical experience from the Trainers." 这样的句子。
Don Felton - Trustonic Ltd
Szkolenie - Automotive SPICE (A-SPICE) - Introduction
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Otwartość prowadzącej. Jasność prezentowanego materiału.
Michal Saklak - Marelli Sosnowiec Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Automotive SPICE (A-SPICE) - Introduction
Realne podejście trenera do praktykowania przedstawianych zagadniej. Trenerka znająca tematy branży Automotive i potrafiąca się rzeczowo odnieść do stawianych pytań