Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Zrozumienie podstaw Virtual Reality (VR)

Odkrywanie różnych zastosowań rzeczywistości wirtualnej

Praca z trzema iluzjami w rzeczywistości wirtualnej: Złudzenie miejsca, Złudzenie wiarygodności i Złudzenie ucieleśnienia

Zrozumienie wyzwań związanych z wirtualną rzeczywistością

Tworzenie środowisk wirtualnej rzeczywistości 3D

  • Zrozumienie podstaw 3D Graphics
  • Korzystanie z silników 3D i środowisk programistycznych

Tworzenie grafiki wirtualnej rzeczywistości

Wykorzystanie dźwięku w rzeczywistości wirtualnej i zaawansowanych technik audio 3D w celu poprawy wrażeń z gry

Zrozumienie wymagań dotyczących tworzenia treści dla rzeczywistości wirtualnej

Praca z interakcją w wirtualnej rzeczywistości

Poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości: Fizyczna nawigacja i techniki nawigacji wirtualnej

Interakcja z obiektami w rzeczywistości wirtualnej

  • Interakcja z obiektami w zasięgu ręki
  • Interakcja hipernaturalna
  • Magiczna interakcja
  • Interakcja fizyczna

Wyzwania związane z interakcją w rzeczywistości wirtualnej

Interfejsy użytkownika w rzeczywistości wirtualnej

Praca z postaciami w rzeczywistości wirtualnej

Animowanie i kontrolowanie ruchów ciała wirtualnych postaci w rzeczywistości wirtualnej

Odtwarzanie twarzy Animation w rzeczywistości wirtualnej

Przygotowanie do stworzenia pierwszej gry w rzeczywistości wirtualnej

Tworzenie scenorysu dla koncepcji gry

Tworzenie działającego prototypu gry w wirtualnej rzeczywistości

Testowanie prototypu z graczami

Tworzenie właściwej gry

  • Udoskonalanie interakcji w wirtualnej rzeczywistości
  • Wdrażanie grafiki wirtualnej rzeczywistości

Ukończenie gry

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w programowaniu

Uczestnicy

  • Programiści
  • Twórcy gier
  • Programiści
  • Hobbyści
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie