Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Zrozumienie podstaw Virtual Reality (VR)
Odkrywanie różnych zastosowań rzeczywistości wirtualnej
Praca z trzema iluzjami w rzeczywistości wirtualnej: Złudzenie miejsca, Złudzenie wiarygodności i Złudzenie ucieleśnienia
Zrozumienie wyzwań związanych z wirtualną rzeczywistością
Tworzenie środowisk wirtualnej rzeczywistości 3D
- Zrozumienie podstaw 3D Graphics
- Korzystanie z silników 3D i środowisk programistycznych
Tworzenie grafiki wirtualnej rzeczywistości
Wykorzystanie dźwięku w rzeczywistości wirtualnej i zaawansowanych technik audio 3D w celu poprawy wrażeń z gry
Zrozumienie wymagań dotyczących tworzenia treści dla rzeczywistości wirtualnej
Praca z interakcją w wirtualnej rzeczywistości
Poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości: Fizyczna nawigacja i techniki nawigacji wirtualnej
Interakcja z obiektami w rzeczywistości wirtualnej
- Interakcja z obiektami w zasięgu ręki
- Interakcja hipernaturalna
- Magiczna interakcja
- Interakcja fizyczna
Wyzwania związane z interakcją w rzeczywistości wirtualnej
Interfejsy użytkownika w rzeczywistości wirtualnej
Praca z postaciami w rzeczywistości wirtualnej
Animowanie i kontrolowanie ruchów ciała wirtualnych postaci w rzeczywistości wirtualnej
Odtwarzanie twarzy Animation w rzeczywistości wirtualnej
Przygotowanie do stworzenia pierwszej gry w rzeczywistości wirtualnej
Tworzenie scenorysu dla koncepcji gry
Tworzenie działającego prototypu gry w wirtualnej rzeczywistości
Testowanie prototypu z graczami
Tworzenie właściwej gry
- Udoskonalanie interakcji w wirtualnej rzeczywistości
- Wdrażanie grafiki wirtualnej rzeczywistości
Ukończenie gry
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe doświadczenie w programowaniu
Uczestnicy
- Programiści
- Twórcy gier
- Programiści
- Hobbyści
Opinie uczestników (1)
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję