Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w AR/VR dla gier
- Rola sztucznej inteligencji w nowoczesnych grach
- Technologie AR/VR oparte na sztucznej inteligencji w rozrywce
- Trendy w immersyjnych grach opartych na sztucznej inteligencji
Postacie niezależne oparte na sztucznej inteligencji i interaktywność w grach
- Tworzenie inteligentnych postaci niezależnych przy użyciu sztucznej inteligencji
- Podejmowanie decyzji przez NPC w oparciu o sztuczną inteligencję
- Wzmocnienie interakcji między graczem a postacią niezależną dzięki uczeniu maszynowemu
Sztuczna inteligencja w czasie rzeczywistym w grach AR/VR
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do przetwarzania w czasie rzeczywistym i redukcji opóźnień
- Zwiększanie doświadczenia użytkownika dzięki interakcjom opartym na sztucznej inteligencji
- Techniki dynamicznego opowiadania historii w grach oparte na sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja dla wciągającego opowiadania historii i tworzenia treści
- Tworzenie narracji i fabuł generowanych przez SI
- Wspomagane przez SI tworzenie treści w mediach AR/VR
- Personalizacja środowisk AR/VR przy użyciu sztucznej inteligencji
Rozszerzona rzeczywistość w grach oparta na sztucznej inteligencji
- Tworzenie gier AR opartych na sztucznej inteligencji
- Integracja wizji komputerowej z AR dla wciągającej rozgrywki
Sztuczna inteligencja w wirtualnej rzeczywistości dla lepszej interakcji z użytkownikiem
- Wdrażanie symulacji opartych na sztucznej inteligencji w środowiskach VR
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do adaptacji i personalizacji wirtualnych światów
Praktyczne wskazówki: Tworzenie projektów AR/VR z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- Tworzenie aplikacji do gier AR/VR wykorzystujących sztuczną inteligencję
- Wdrażanie modeli AI w czasie rzeczywistym w silnikach gier
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe doświadczenie w tworzeniu gier lub produkcji mediów
- Znajomość narzędzi i frameworków AR/VR
Odbiorcy
- Twórcy gier
- Specjaliści ds. mediów
14 godzin