Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd wirtualnej rzeczywistości

  • Czym jest VR?
    • Wciągające doświadczenie
  • Historia VR

Zrozumienie różnych rodzajów środowisk wirtualnych

  • Prawdziwa wirtualna rzeczywistość
  • Augmented Reality (AR)
  • Holograficzna i wolumetryczna
  • Rzeczywistość mieszana (MR)

Odkrywanie różnych typów urządzeń VR

  • Urządzenia śledzące
  • Okulary VR
  • Wyświetlacze VR montowane na głowie (HMD)
    • PC VR - Oculus Rift i HTC Vive
    • Mobilna VR - Google Cardboard i Samsung Gear
  • Systemy CAVE VR

Odkrywanie różnych zastosowań wirtualnej rzeczywistości

  • Medycyna
  • Turystyka
  • Rozrywka (gry wideo)
  • Edukacja i szkolenia

Praca z trzema iluzjami w wirtualnej rzeczywistości

  • Iluzja miejsca
  • Złudzenie wiarygodności
  • Złudzenie ucieleśnienia

Zrozumienie wyzwań w wirtualnej rzeczywistości

Odkrywanie różnych platform dla rozwoju VR

Tworzenie środowisk wirtualnej rzeczywistości 3D

  • Zrozumienie podstaw 3D Graphics
  • Korzystanie z silników 3D i środowisk programistycznych

Tworzenie grafiki wirtualnej rzeczywistości

Korzystanie z dźwięku w rzeczywistości wirtualnej i zaawansowanych technik audio 3D w celu poprawy wrażeń z gry

Zrozumienie wymagań dotyczących tworzenia treści dla rzeczywistości wirtualnej

Praca z interakcją w wirtualnej rzeczywistości

Poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości

  • Fizyczna nawigacja
  • Techniki nawigacji wirtualnej

Interakcja z obiektami w rzeczywistości wirtualnej

  • Interakcja z obiektami w zasięgu ręki
  • Interakcja hipernaturalna
  • Magiczna interakcja
  • Interakcja z wykorzystaniem fizyki

Wyzwania związane z interakcją w rzeczywistości wirtualnej

Interfejsy użytkownika w rzeczywistości wirtualnej

Przygotowanie do opracowania pierwszej aplikacji rzeczywistości wirtualnej

Tworzenie scenorysu dla koncepcji aplikacji

Opracowanie działającego prototypu aplikacji rzeczywistości wirtualnej

Testowanie prototypu

Opracowanie właściwej aplikacji

  • Udoskonalanie interakcji w wirtualnej rzeczywistości
  • Wdrażanie grafiki wirtualnej rzeczywistości

Ukończenie aplikacji

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu nie jest wymagane.

Uczestnicy

  • Programiści
  • Gracze
  • Programiści
  • Hobbyści
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie