Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd wirtualnej rzeczywistości
- Czym jest VR?
- Wciągające doświadczenie
- Historia VR
Zrozumienie różnych rodzajów środowisk wirtualnych
- Prawdziwa wirtualna rzeczywistość
- Augmented Reality (AR)
- Holograficzna i wolumetryczna
- Rzeczywistość mieszana (MR)
Odkrywanie różnych typów urządzeń VR
- Urządzenia śledzące
- Okulary VR
- Wyświetlacze VR montowane na głowie (HMD)
- PC VR - Oculus Rift i HTC Vive
- Mobilna VR - Google Cardboard i Samsung Gear
- Systemy CAVE VR
Odkrywanie różnych zastosowań wirtualnej rzeczywistości
- Medycyna
- Turystyka
- Rozrywka (gry wideo)
- Edukacja i szkolenia
Praca z trzema iluzjami w wirtualnej rzeczywistości
- Iluzja miejsca
- Złudzenie wiarygodności
- Złudzenie ucieleśnienia
Zrozumienie wyzwań w wirtualnej rzeczywistości
Odkrywanie różnych platform dla rozwoju VR
Tworzenie środowisk wirtualnej rzeczywistości 3D
- Zrozumienie podstaw 3D Graphics
- Korzystanie z silników 3D i środowisk programistycznych
Tworzenie grafiki wirtualnej rzeczywistości
Korzystanie z dźwięku w rzeczywistości wirtualnej i zaawansowanych technik audio 3D w celu poprawy wrażeń z gry
Zrozumienie wymagań dotyczących tworzenia treści dla rzeczywistości wirtualnej
Praca z interakcją w wirtualnej rzeczywistości
Poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości
- Fizyczna nawigacja
- Techniki nawigacji wirtualnej
Interakcja z obiektami w rzeczywistości wirtualnej
- Interakcja z obiektami w zasięgu ręki
- Interakcja hipernaturalna
- Magiczna interakcja
- Interakcja z wykorzystaniem fizyki
Wyzwania związane z interakcją w rzeczywistości wirtualnej
Interfejsy użytkownika w rzeczywistości wirtualnej
Przygotowanie do opracowania pierwszej aplikacji rzeczywistości wirtualnej
Tworzenie scenorysu dla koncepcji aplikacji
Opracowanie działającego prototypu aplikacji rzeczywistości wirtualnej
Testowanie prototypu
Opracowanie właściwej aplikacji
- Udoskonalanie interakcji w wirtualnej rzeczywistości
- Wdrażanie grafiki wirtualnej rzeczywistości
Ukończenie aplikacji
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Doświadczenie w programowaniu nie jest wymagane.
Uczestnicy
- Programiści
- Gracze
- Programiści
- Hobbyści
Opinie uczestników (1)
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję