Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
1. Traditional Project Management – założenia
- Złoty trójkąt projektu - główne ograniczenia projektu i zarządzanie relacjami między nimi – zakres, czas, budżet
- Cykl życia projektu i etapy – charakterystyka podejścia klasycznego
- Wybrane metodyki klasyczne – Prince2, PMI, IPMA
- Za i przeciw w podejściu klasycznym
2. Inicjowanie projektu
- Definiowanie wizji i celów projektu
- Struktura zarządzania projektem – poziomy odpowiedzialności i uprawnień
- Identyfikacja interesariuszy – kto i czego może oczekiwać w projekcie
- Zarządzanie ryzykiem – planowanie procesu zarzadzania
- Komunikacja w projekcie – zasady obiegu informacji, organizacji spotkań, PR projektu w organizacji
3. Planowanie projektu
- Struktura Podziału Prac (WBS) – definiowanie produktów w projekcie
- Diagram Sieciowy – planowanie zależności i terminów
- Kamienie milowe i ścieżka krytyczna – punkty koncentracji w projekcie, szacowanie i optymalizacja czasu trwania projektu
- Zarządzanie ryzykiem – obrazowanie ryzyka i plan zarządzania
4. Realizacja i kontrola przebiegu projektu
- Zarządzanie zmianą w projekcie
- Podejścia do zarządzania budżetem
- Raportowanie – metody monitorowania projektu
5. Zamykanie projektu
- Przygotowanie do zamykania projektu
- Podsumowanie i rozliczenie korzyści
- Doświadczenia – Tops & Flops
- Satysfakcja zespołu projektowego – jak badać?
6. Prezentacja przykładu organizacji pracy w aplikacji IT
Wymagania
Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.
14 godzin
Opinie uczestników (1)
Merytoryka i sposób prowadzenia zajęć