Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Make dla Marketing Automation

  • Przegląd aplikacji Make i jej zastosowań w marketingu
  • Łączenie aplikacji Make z popularnymi narzędziami marketingowymi
  • Konfigurowanie środowiska automatyzacji

Automatyzacja kampanii Marketing

  • Tworzenie przepływów pracy marketingu e-mailowego za pomocą Mailchimp
  • Automatyzacja planowania i publikowania postów w mediach społecznościowych
  • Śledzenie wydajności kampanii i zarządzanie nią

Lead Nurturing i zaangażowanie klientów

  • Projektowanie zautomatyzowanych przepływów pracy lead nurturing
  • Personalizowanie interakcji z klientami poprzez Make
  • Skuteczne segmentowanie i targetowanie potencjalnych klientów

Synchronizacja danych między platformami

  • Integracja HubSpot z innymi narzędziami w celu zapewnienia płynnego przepływu danych
  • Automatyzacja aktualizacji i synchronizacji CRM
  • Bezpieczne i wydajne zarządzanie danymi klientów

Optymalizacja ścieżki klienta

  • Mapowanie podróży klientów za pomocą Make
  • Automatyzacja odpowiedzi na podstawie zachowań klientów
  • Zwiększanie personalizacji poprzez wgląd w dane

Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z przepływami pracy

  • Korzystanie z pulpitu nawigacyjnego Make do monitorowania przepływu pracy
  • Rozwiązywanie problemów z błędami i optymalizacja przepływów pracy
  • Mierzenie i poprawianie wydajności automatyzacji

Najlepsze praktyki dla automatyzacji Scalable Marketing

  • Przyjmowanie szablonów wielokrotnego użytku dla marketingowych przepływów pracy
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i zgodności danych
  • Skalowanie automatyzacji dla rosnących potrzeb marketingowych

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie marketingowych przepływów pracy i narzędzi CRM
  • Doświadczenie w korzystaniu z platform takich jak Mailchimp, HubSpot lub podobnych narzędzi
  • Znajomość narzędzi i koncepcji automatyzacji

Uczestnicy

  • Marketerzy cyfrowi
  • Specjaliści ds. automatyzacji Marketing
  • Menedżerowie CRM
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie