Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Plan Szkolenia
Lean Management polega na skupieniu się na kliencie, rozwijaniu i utrzymywaniu systemów i procesów w celu zapewnienia wartości dla klientów. Usługi Lean to zastosowanie koncepcji lean do operacji usługowych.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiadują się, jak stosować zasady i praktyki Lean we własnej organizacji i ustanowić kulturę ciągłego doskonalenia.
To interaktywne szkolenie łączy działania i dyskusje z praktyczną praktyką na żywo z wykorzystaniem narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Szkolenie ma na celu zaszczepienie sposobu myślenia Lean.
Format kursu
- Część wykładowa, część dyskusyjna, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Plan Szkolenia
Wstęp
- Historia Lean: System produkcyjny Toyoty
- Lean Produkcja a usługi usługowe typu Lean
Lean Myślenie
- Organizowanie działalności człowieka
Pięć zasad Lean
- Wartość
- Strumień wartości
- Przepływ
- Ciągnąć
- Doskonałość
Rodzaje odpadów
- Odpady materialne i niematerialne
- Czynności dodane w pracy i czynności nieprzynoszące wartości dodanej
- Osiem rodzajów odpadów w działalności usługowej
- Stosowanie niewłaściwych wskaźników do pomiaru ilości odpadów
Pomiar wydajności
- Obserwowanie procesów
- Zrozumienie kluczowych aspektów KPI
- Czas jako czynnik krytyczny
Systemy myślenia
- Zarządzanie przyszłością
- Myślenie systemowe Deminga w branżach usługowych
Przygotowanie przedsiębiorstwa na Lean
- Lean procesy
- Cykl ciągłego doskonalenia
- Ujednolicenie metryk
- Pokonywanie oporu
- Projekty pilotażowe
Wdrożenie Lean w Twojej organizacji
- Organizowanie zespołów
- Stosowanie technologii i narzędzi
- Rozwój ludzi i partnerów
- Śledzenie pracy z Kanbanem
- Kaizen warsztaty
Mapowanie procesów
- Korzystanie ze schematów przepływu pracy
- Cykl od zamówienia do dostawy
Mapowanie wartości strumienia
- Lean pomiary
- Tworzenie map stanu obecnego i przyszłego
Analiza strumienia wartości
- Metodologia 5S
- W samą porę
- Wbudowana jakość
Promowanie Lean Myślenia w całym przedsiębiorstwie
- Narzędzia + zmiana kultury
- Coaching
- Rozwój kanałów komunikacji i informacji zwrotnej
- Postaw na naukę długoterminową
- Kierowanie się danymi
Ocena wyników Lean
- Lean macierz dojrzałości
- Śledzenie wydajności
- Porównanie z innymi firmami
Rozwijanie Lean Liderów
- Utworzenie Lean zespołu kierowniczego
- Tworzenie systemu sukcesji
Metodyki uzupełniające
- Agile i Scrum
- Sześć Sigmy
Uwagi końcowe
Wymagania
- Chęć rozwoju ludzi, poprawy wydajności i eliminacji marnotrawstwa w organizacji.
Uczestnicy
- Business menedżerów
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Plan Szkolenia - Booking
Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Plan Szkolenia - Enquiry
Lean Services: Lean Management For The Service Industry - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (6)
Ćwiczenia symulacyjne.
- Embassy of Canada
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Alvin's broad-based knowledge, including providing historical insights and juxtaposing them with real and current situations.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Uczestniczenie w aktywnościach.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Instruktor - wiedzący, interesująca prezentacja i potrafił nawiązać kontakt z publicznością.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Kurs był dynamiczny. Nie nudziłem się. Tematy były ciekawe. Trener był bardzo kompetentny.
- Embassy of Canada
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
The simulation exercises (workshop) gave me a real sense of what it feels like to streamline the process. It creates a lasting impression of the theories that were discussed.
Bethany Magpayo - InSolem SARL
Szkolenie - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Lean5S
7 godzinSzkolenie "Lean5S" to wprowadzenie do zasad Lean Manufacturing, skupiające się na metodologii 5S, obejmującej organizację miejsca pracy, eliminację marnotrawstwa i poprawę efektywności. Uczestnicy zdobędą umiejętności implementacji etapów Sort, Set in Order, Shine, Standardize oraz Sustain, z uwzględnieniem bezpieczeństwa w miejscu pracy.
Managing Agile Projects with Lean and Kanban
21 godzinTen kurs jest przeznaczony dla osób, które muszą połączyć Agile (zwłaszcza SCRUM) z Lean i Kanban, aby zarządzać swoimi projektami.
Łączy w sobie światy projektowania produktów i projektowania oprogramowania.
Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes
7 godzinKto powinien wziąć udział: Menedżerowie zainteresowani poprawą produktywności poprzez wdrożenie 5S i którzy chcą mieć pewność, że rozpoczynają tę istotną koncepcję we właściwy sposób.
Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów. Może być dostosowane do klinik dentystycznych, laboratoriów, biur itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady dotyczące wdrażania 5S
Kurs skierowany jest do liderów i agentów zmian, którzy chcą mieć pewność, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa.
Po ukończeniu szkolenia będziesz
- Zrozumieć, jak działa 5S i poprawić wydajność o 10-30%.
- Być w stanie zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
- Zrozumieć powody pięciostopniowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
- Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów
- Opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy.
Jeśli myślisz o poprawie wydajności w miejscu pracy, zdobyciu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnej poprawie bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na nieuczestniczenie w tym kursie.
Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations
14 godzinLean Distribution odnosi się do zastosowania koncepcji Lean Manufacturing w dystrybucji, logistyce i operacjach łańcucha dostaw. Koncentruje się na dodawaniu wartości dla klientów, jednocześnie identyfikując i eliminując marnotrawstwo - wszystko, co nie dodaje tej wartości.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają metodologię, zespoły i narzędzia potrzebne do wdrożenia Lean we własnych centrach dystrybucji i operacjach łańcucha dostaw, jednocześnie ustanawiając kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z praktyczną praktyką na żywo przy użyciu narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Niektóre z omawianych pojęć obejmują:
- Obliczanie rzeczywistych kosztów realizacji zamówień
- Obniżanie całkowitych kosztów w całym łańcuchu dostaw
- Przezwyciężanie oporu wobec zmian
- Kultywowanie przywództwa i zaszczepianie myślenia Lean w całej organizacji
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i praktyka praktyczna
Lean Management: Lean Management in Manufacturing
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak stosować zasady i praktyki Lean w kontekście produkcji i ustanowić kulturę ciągłego doskonalenia.
Szkolenie łączy działania i dyskusje z praktycznymi ćwiczeniami na żywo z wykorzystaniem narzędzi, wskaźników i metod potrzebnych do wdrożenia systemów i procesów Lean. Niektóre z omawianych pojęć obejmują:
- Określenie pierwotnej przyczyny nieefektywności.
- Mierzenie wydajności.
- Realizacja cyklu ciągłego doskonalenia.
- Organizowanie wydarzeń Kaizen.
- Zaszczepienie myślenia Lean w całej organizacji.
Lean 5S
7 godzinKto powinien wziąć udział:
Lean i agenci zmian, liderzy operacyjni i profesjonaliści, którzy chcą mieć pewność, że rozpoczynają tę fundamentalną koncepcję we właściwy sposób
Ten kurs szkoleniowy został stworzony dla profesjonalistów ze wszystkich sektorów produkcji itp. Nie jest przeznaczony do celów akademickich, ale oferuje praktyczne porady, jak wdrożyć 5S w zakładzie produkcyjnym
Kurs skierowany jest do liderów i agentów zmian, którzy chcą mieć pewność, że wprowadzają 5S we właściwy sposób.
Każdy uczestnik kursu będzie miał możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia poprzez szereg ćwiczeń, aby zademonstrować, że 5S działa.
Po ukończeniu szkolenia będziesz
- Zrozumieć, jak działa 5S i poprawić wydajność o 10 do 30%.
- być w stanie zidentyfikować źródła marnotrawstwa i poprawić rentowność
- Zrozumieć powody pięciostopniowego procesu i wiedzieć, jak go wdrożyć
- Posiadać narzędzia i procedury w celu usprawnienia procesów produkcyjnych
- Opracować konkretny plan wprowadzenia 5S w swoim miejscu pracy.
Jeśli myślisz o poprawie wydajności w miejscu pracy, zdobyciu większej liczby zamówień i zadowoleniu klientów przy jednoczesnej poprawie bezpieczeństwa, nie możesz sobie pozwolić na nieuczestniczenie w tym kursie.
Lean Six Sigma Fundamentals
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do profesjonalistów biznesowych, którzy chcą skupić się na konkretnych obszarach organizacyjnych, w których występują nieefektywności i wady procesów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
-
Zrozumienie podstawowych koncepcji i zasad Lean Six Sigma.
Stosuje metodologię DMAIC do definiowania, mierzenia, analizowania, ulepszania i skutecznego kontrolowania procesów.
Opracowanie planu wdrożenia Lean Six Sigma w swojej organizacji.
Six Sigma LEAN Black Belt
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zdobyć umiejętności radzenia sobie ze złożonymi projektami Six Sigma i pełnienia roli lidera we wdrożeniach Six Sigma i Lean.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Rozwijać dogłębne zrozumienie zaawansowanych metodologii i narzędzi Six Sigma i Lean.
- Prowadzić złożone projekty doskonalenia procesów, które są zgodne ze strategiami organizacyjnymi.
- Przeprowadzać złożone analizy statystyczne i podejmować decyzje oparte na danych.
- Skutecznie prowadzić inicjatywy zmian i budować kulturę ciągłego doskonalenia.
Six Sigma LEAN Green Belt
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć zarówno zasady Six Sigma, jak i Lean, aby prowadzić znaczące projekty doskonalenia procesów w swoich organizacjach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Rozwinąć kompleksowe zrozumienie, w jaki sposób Lean i metodologie Six Sigma mogą być zintegrowane w celu usprawnienia procesów.
- Zdobyć dogłębną wiedzę i umiejętności zastosowania w fazach definiowania, pomiaru, analizy, poprawy i kontroli.
- Stosowanie zaawansowanych narzędzi statystycznych do podejmowania decyzji opartych na danych i analizy procesów.
- Skutecznie prowadzić i zarządzać projektami Lean Six Sigma.
Six Sigma LEAN Yellow Belt
14 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora w formie Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących profesjonalistów, którzy chcą uzyskać podstawową wiedzę na temat Six Sigma i zasad Lean, aby je zintegrować i poprawić procesy biznesowe.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Nabyć solidną wiedzę na temat zasad Six Sigma Lean.
- Wykorzystywać metody Six Sigma do poprawy jakości procesów poprzez usunięcie przyczyn wad i minimalizację zmienności.
- Integrować zasady Lean i metody Six Sigma, aby osiągnąć bardziej efektywne i skuteczne poprawy procesów.
- Nauczać podstawowych narzędzi i technik Six Sigma Lean, które Yellow Belts mogą zastosować w projektach poprawy procesów, takich jak 5S, Kaizen i mapowanie procesów.