Plan Szkolenia

  • Co to jest system wbudowany?
    • Prosta definicja
    • Kilka kamieni milowych
    • Charakterystyka
    • Dlaczego używać C++?
  • Porównanie z C
    • C: Podzbiór C++ – prawie
    • Wydajność
    • Dodatkowa funkcjonalność „za darmo”
    • Dlaczego nie używać C++?
  • Klasy
    • Zmienne składowe
      • Zmienne instancji
      • Zmienne klas
    • Funkcje składowe
      • Funkcje instancji
      • Funkcje klas
    • Niejawne metody
      • Konstruktor
        • Inicjalizacja
        • Delegowanie
      • Destruktor
      • Operator przypisania kopiującego
    • Semantyka przenoszenia – unikanie niepotrzebnego głębokiego kopiowania
    • struct w C++
    • Pakiet/Przestrzeń nazw
  • Dziedziczenie
    • Wprowadzenie
    • Realizacja
    • Wydajność
    • Dziedziczenie wielokrotne
    • Dziedziczenie wirtualne
  • Polimorfizm
    • Wprowadzenie
    • Funkcja wirtualna
    • Wirtualny destruktor
    • Implementacja
    • Informacje o typie w czasie wykonywania, RTTI
    • Wydajność
  • Szablony
    • Wprowadzenie
    • Funkcja szablonowa
    • Klasa szablonowa
      • Szablony wariadyczne
    • Rozrost kodu
    • Strategie implementacji
    • Meta szablon Programming
    • Szablony a dziedziczenie?
  • Obsługa błędów
    • Obsługa wyjątków
    • Problemy z wydajnością
    • Implementacja
  • Kod inline
    • Kiedy używać?
    • Strategie
  • Uruchomienie
    • Uruchomienie systemu
    • Część C
    • Część C++
  • Biblioteka standardowa
    • Standardowa biblioteka szablonów, STL
    • Biblioteka iostream
    • Główne rozszerzenia wprowadzone w STL dzięki C++11:
      • Semantyka przenoszenia
      • Szablony wariadyczne
      • Współbieżność
  • Pamięć Management
    • Model pamięci C++
      • stdint-types
      • Typy atomowe i ich operacje
    • Strategie
    • Zmienne
    • Placement new
    • Pamięć zdefiniowana przez użytkownika Management
  • Interoperacyjność między C a C++
    • Name Mangling
    • Statyczna inicjalizacja
    • Dynamiczna pamięć
    • Zawartość struct
      • POD – Plain Old Data type
  • Design Patterns
    • RAII – Resource Acquisition Is Initialization
    • Memory-mapped I/O
    • Interrupt
    • Inicjalizacja obiektów statycznych

Wymagania

Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie