Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Przegląd systemów Conversational AI
- Ewolucja i komponenty nowoczesnych systemów konwersacyjnych
Projektowanie zaawansowanych przepływów konwersacyjnych
- Tworzenie dynamicznych, kontekstowych dialogów
- Obsługa złożonych intencji i jednostek użytkownika
- Tworzenie i testowanie adaptacyjnych scenariuszy konwersacji
Zaawansowane techniki NLP
- Wstępne szkolenie i dostrajanie dużych modeli językowych
- Wdrażanie rozpoznawania encji nazwanych (NER) i analizy nastrojów
Integracja backendu i obsługa danych
- Łączenie botów ze źródłami danych i interfejsami API na poziomie przedsiębiorstwa
- Korzystanie z baz danych i usług w chmurze do przechowywania i wyszukiwania danych
Adaptacyjne uczenie się dla Conversational AI
- Wdrażanie pętli informacji zwrotnych od użytkowników i mechanizmów uczenia się w celu poprawy interakcji
- Tworzenie funkcji adaptacyjnego uczenia się i ocena ich wydajności
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie konwersacyjnej sztucznej inteligencji i modeli NLP
- Doświadczenie z językami programowania, takimi jak Python
- Podstawowa wiedza na temat integracji API i usług w chmurze
Uczestnicy
- Kierownicy projektów AI
- Programiści Conversational AI
- Starsi inżynierowie oprogramowania
14 godzin
Opinie uczestników (1)
Szczegółowość, z jaką instruktor wyjaśniał wszystkie pojęcia.
Privolin Naidoo - Vodacom
Szkolenie - Microsoft Bot Framework Composer
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję