Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo Praca w zespole online lub na miejscu pokazują poprzez interaktywną dyskusję i studia przypadków podstawy pracy w zespole.
Szkolenie Working In A Team jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na miejscu na żywo". Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie.
NobleProg - lokalny dostawca usług szkoleniowych
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (online lub na miejscu) jest skierowane do uczestników na wszystkich poziomach, w tym pracowników, liderów zespołów i specjalistów HR, którzy chcą zrozumieć nękanie w miejscu pracy, zapobiegać mu i wspierać integracyjną i pełną szacunku kulturę pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć, czym jest nękanie w miejscu pracy i jakie są jego różne formy.
Identyfikować zachowania, które przyczyniają się do tworzenia miejsca pracy opartego na szacunku.
Skutecznie reagować na incydenty nękania.
Rozpoznać zasady prawne i organizacyjne dotyczące zapobiegania molestowaniu.
Promować pozytywną, integracyjną i pełną szacunku kulturę miejsca pracy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów zespołów i menedżerów, którzy chcą zrozumieć i wykorzystać typy osobowości do budowania silniejszej spójności zespołu, poprawy komunikacji i skutecznego zarządzania dynamiką zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wzmocnić spójność zespołu poprzez zrozumienie i wykorzystanie różnych typów osobowości.
Skutecznie zarządzać różnymi osobowościami.
Usprawnić komunikację w zespole i zarządzanie konfliktami.
Wspierać bezpieczeństwo psychologiczne i tożsamość zespołu.
przedyskutują wyzwania w pracy z klientami oraz ich źródła
nauczą się identyfikować preferencje zachowań różnych klientów i dopasowywać do nich sposoby komunikacji
dowiedzą się jakie komunikaty stosować, by klient o danych preferencjach się otworzył, a jakich unikać, ponieważ mogą zamknąć go na współpracę,
przećwiczą różne formy komunikatów dedykowanych do różnych typów klienta, dzięki czemu będą wiedzieć jak lepiej dopasować sposoby komunikacji z klientem
popracują nad przykładami sytuacji współpracy z klientem wziętym z ich dotychczasowych doświadczeń i opracują nowe strategie działania w podobnych sytuacjach w oparciu o zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Cel kursu:Dla kadry zarządzającej: liderzy zespołów, menedżerowie rozpoczynają swoją ścieżkę kariery, a pracownicy o wysokim potencjale są wybierani do rozwoju. Szkolenie jest również wstępem do rozwoju indywidualnych ról przywódczych i zarządzania zasobami ludzkimi.Korzyści z ukończenia kursu:Zwiększenie efektywności zarządzania zespołem, skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami menedżerskimi, odpowiedni dobór stylu przywództwa do sytuacji zespołu, rozwój biznesowy, wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów, zdobycie umiejętności zarządzania czasem.Metoda szkolenia:krótkie wykłady tematyczne, ćwiczenia indywidualne, symulacje, studia przypadków, odgrywanie ról
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim stylu wywierania wpływu i wykazując odporną reakcję na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie zdobywać kontrakty z pitchingu • Z powodzeniem negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku... to potrzebujesz naszego programu wywierania wpływu.
Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole to umiejętność wykorzystywania różnorodnych perspektyw, pomysłów i technik w celu skutecznego rozwiązywania problemów. Aby promować kreatywne podejście do rozwiązywania problemów w zespole warto zachęcać do otwartości i różnorodności pomysłów, organizować sesje burzy mózgów i zachęcać do dzielenia się różnymi spojrzeniami na problem, uwzględniając różnorodność doświadczeń i wiedzy w zespole.
Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole wymaga otwartości, wsparcia dla różnorodnych perspektyw oraz przekonania, że każdy pomysł jest wartościowy. To proces, który można kształtować i rozwijać, tworząc inspirujące środowisko pracy i promując różnorodność myślenia.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla członków zespołów i liderów zespołów, którzy chcą poznać i zastosować zasady współpracy zespołowej i najlepsze praktyki w swoich zespołach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Tworzyć wspólny kierunek w celu ustalenia wspólnej wizji, misji i celów.
Wspierać kulturę współpracy w celu rozwijania pozytywnych wartości i motywowania zespołów.
Angażować zespoły poprzez działania związane z budowaniem zespołu, innowacjami i zarządzaniem konfliktami w celu zwiększenia współpracy.
Mierzyć wydajność współpracy zespołowej w celu analizowania pracy zespołowej i produktywności zespołu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów zespołów i członków zespołów, którzy chcą poprawić sposób, w jaki się komunikują, współpracują i odnoszą się do siebie nawzajem. Stosując szereg praktyk, zespoły mogą poprawić te umiejętności, prowadząc do bardziej produktywnej pracy i szczęśliwszego życia zawodowego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Identyfikować i rozwiązywać typowe problemy w sposobie, w jaki komunikują się i reagują na innych w pracy.
Poprawić efektywność pracy zespołowej.
Zrozumieć indywidualne i zbiorowe potrzeby zespołu, aby lepiej zarządzać i kierować jego wysiłkami.
Zrozumienie znaczenia i wagi inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika służącego poprawie relacji międzyludzkich w pracy.
Nasze usługi są dostarczane online klientom na całym świecie we współpracy z rosnącą międzynarodową siecią partnerów. Nasze transformacyjne 10-tygodniowe programy nauki w grupach są zaprojektowane, aby inspirować i umacniać managerów, i są prowadzone przez ekspertów facilitatorów i trenerów, wygodnie dostarczane online w normalnym przepływie pracy…
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy rozwinęli następujące umiejętności:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA Zespoły są tak silne, jak silne są relacje międzyludzkie.
COACHING Niezbędne umiejętności dla liderów, aby mogli wywierać wpływ i wydobywać ze swoich ludzi to, co najlepsze.
PRZYWÓDZTWO Management dotyczy zadań i procesów. Leadership dotyczy ludzi i rozwoju.
KULTURA Trwałe zaangażowanie buduje nawyki i normy wysokowydajnego zespołu.
ZESPOŁY Grupa jednostek nie jest zespołem. GoOd liderzy budują świetne zespoły.
Szkolenie 'Różnice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować' skierowane jest do liderów zespołów, oferując wiedzę i umiejętności w obszarze komunikacji oraz motywacji pracowników pokoleń X, Y i Z. Opierając się na interaktywnej metodologii, kurs kładzie nacisk na praktyczne ćwiczenia i mini-wykłady, umożliwiając efektywne przyswajanie umiejętności niezbędnych do zarządzania zespołem w środowisku zróżnicowanym pod względem pokoleniowym.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (6)
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie
PATRYK KUJACZYNSKI - e-MSI Sp. z o.o.
Szkolenie - Communication and Teamwork
Ocenianie siebie w celu nauki od innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie - People and Team Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie - Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
ćwiczenia pokazujące prezentowane koncepcje w praktyce
Michal Czapski
Szkolenie - Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Szkolenie Working In A Team dolnośląskie, szkolenie wieczorowe Working In A Team dolnośląskie, szkolenie weekendowe Working In A Team dolnośląskie, Working In A Team boot camp dolnośląskie, kurs zdalny Working In A Team dolnośląskie, wykładowca Working In A Team dolnośląskie, nauka przez internet Working In A Team dolnośląskie, lekcje Working In A Team dolnośląskie, edukacja zdalna Working In A Team dolnośląskie, Kursy Working In A Team dolnośląskie, instruktor Working In A Team dolnośląskie, Kurs Working In A Team dolnośląskie, kurs online Working In A Team dolnośląskie, Trener Working In A Team dolnośląskie, nauczanie wirtualne Working In A Team dolnośląskie