Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Otwartość na innych: 5 pokoleń na rynku konsumenckim, 4 pokolenia na rynku pracy
- Otwartość na innych – pięć pokoleń na rynku: Pokolenie Z, Pokolenie Y, Pokolenie X, Pokolenie Baby Boomers, Pokolenie Tradycjonalistów.
- Jakie pokolenie reprezentuję?
- Charakterystyka 4 pokoleń funkcjonujących na rynku pracy:Z, Y, X i Baby Boomers
Różnice pokoleniowe wśród pracowników:
- Definiowanie i zarządzanie potencjałem rozwojowym pracownika, uwzględniając specyfikę potrzeb i możliwości życiowych wynikających z wieku - kluczowe kompetencje
- Techniki i umiejętności z zakresu motywowania i zarządzania pracownikami w różnym wieku.
Zarządzanie wiekiem – jak przygotowaliśmy się na przyjęcie najmłodszych pokoleń Y i Z?
- jaki jest pracownik pokolenia Y i Z?
- co motywuje pracownika z pokolenia Y i Z?
- jak się komunikować z pracownikiem z pokolenia Y i Z?
- jak zarządzać pracownikiem z pokolenia Y i Z?
Komunikacja X,Y,Z
- Jak projektować odpowiednią komunikację dla pokoleń X,Y,Z
- Dlaczego muszę dostosować przekaz?
- Wspólne narzędzia komunikacji – Feedback
- Jak komunikować aby motywować pokolenia?
- Komunikacja otwarta – autorytet w komunikacji
- Komunikacja w biznesie rozwój współpracy
Zarządzanie i motywacja XYZ
- Wyznaczanie celów i realizacja zadań
- Zarządzanie zespołem, koordynacja działań, prowadzenie projektów – współpraca międzypokoleniowa
- Co motywuje poszczególne pokolenia? – klucz do pokolenia
- Jak projektować współpracę?
- Jak wzajemnie się uzupełniać w biznesie?
- Jak skutecznie dzielić zadania w zespole – tabela kompetencji
- Jak budować autorytet naturalny i poczucie własnej wartości w XYZ?
- Czy pokolenie Z jest trudne w zarządzaniu i co je tak naprawdę motywuje?
- Czy za chwilę będzie nam brakować pracowników?
- Rekrutacja XYZ na czym zależy poszczególnym pokoleniom
Trudne sytuacje XYZ – asertywność w komunikacji
- Zarządzanie konfliktem – trudne sytuacje między pokoleniami
- Jak przewidywać konflikty w pracy?
- Poziomy komunikacji – postawy rozmówcy (szef, pracownik, dostawca, odbiorca)
- Jak rozmawiać z pracownikiem, przełożonym itp?
- Empatia w komunikacji
- Czego w komunikacji oczekują ode mnie różne pokolenia?
- Jak zmniejszyć stres przez transparentność komunikacji?
Wymagania
There are no specific requirements needed to attend this course.
14 godzin
Opinie uczestników (2)
zywy tok szkolenia, zachecajacy do udzialu wszystkich obednych.
Agnieszka - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane