Plan Szkolenia

Otwartość na innych: 5 pokoleń na rynku konsumenckim, 4 pokolenia na rynku pracy

  • Otwartość na innych – pięć pokoleń na rynku: Pokolenie Z, Pokolenie Y, Pokolenie X, Pokolenie Baby Boomers, Pokolenie Tradycjonalistów.
  • Jakie pokolenie reprezentuję?
  • Charakterystyka 4 pokoleń funkcjonujących na rynku pracy:Z, Y, X i Baby Boomers

Różnice pokoleniowe wśród pracowników:

  • Definiowanie i zarządzanie potencjałem rozwojowym pracownika, uwzględniając specyfikę potrzeb i możliwości życiowych wynikających z wieku - kluczowe kompetencje
  • Techniki i umiejętności z zakresu motywowania i zarządzania pracownikami w różnym wieku.

Zarządzanie wiekiem – jak przygotowaliśmy się na przyjęcie najmłodszych pokoleń Y i Z?

  • jaki jest pracownik pokolenia Y i Z?
  • co motywuje pracownika z pokolenia Y i Z?
  • jak się komunikować z pracownikiem z pokolenia Y i Z?
  • jak zarządzać pracownikiem z pokolenia Y i Z?

Komunikacja X,Y,Z

  • Jak projektować odpowiednią komunikację dla pokoleń X,Y,Z
  • Dlaczego muszę dostosować przekaz?
  • Wspólne narzędzia komunikacji – Feedback
  • Jak komunikować aby motywować pokolenia?
  • Komunikacja otwarta – autorytet w komunikacji
  • Komunikacja w biznesie rozwój współpracy

Zarządzanie i motywacja  XYZ

  • Wyznaczanie celów i realizacja zadań
  • Zarządzanie zespołem, koordynacja działań, prowadzenie projektów –  współpraca międzypokoleniowa
  • Co motywuje poszczególne pokolenia? – klucz do pokolenia
  • Jak projektować współpracę?
  • Jak wzajemnie się uzupełniać w biznesie?
  • Jak skutecznie dzielić zadania w zespole – tabela kompetencji
  • Jak budować autorytet naturalny i poczucie własnej wartości w XYZ?
  • Czy pokolenie Z jest trudne w zarządzaniu i co je tak naprawdę motywuje?
  • Czy za chwilę będzie nam brakować pracowników?
  • Rekrutacja XYZ na czym zależy poszczególnym pokoleniom

Trudne sytuacje XYZ – asertywność w komunikacji

  • Zarządzanie konfliktem –  trudne sytuacje między pokoleniami
  • Jak przewidywać konflikty w pracy?
  • Poziomy komunikacji – postawy rozmówcy (szef, pracownik, dostawca, odbiorca)
  • Jak rozmawiać z pracownikiem, przełożonym itp?
  • Empatia w komunikacji
  • Czego w komunikacji oczekują ode mnie różne pokolenia?
  • Jak zmniejszyć stres przez transparentność komunikacji?

Wymagania

There are no specific requirements needed to attend this course.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie