Workplace Harassment Prevention - Plan Szkolenia
Workplace Harassment Prevention to program szkoleniowy mający na celu promowanie bezpiecznego, pełnego szacunku i harmonijnego środowiska pracy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do uczestników na wszystkich poziomach, w tym pracowników, liderów zespołów i specjalistów HR, którzy chcą zrozumieć nękanie w miejscu pracy, zapobiegać mu i wspierać integracyjną i pełną szacunku kulturę pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć, czym jest nękanie w miejscu pracy i jakie są jego różne formy.
- Identyfikować zachowania, które przyczyniają się do tworzenia miejsca pracy opartego na szacunku.
- Skutecznie reagować na incydenty nękania.
- Rozpoznać zasady prawne i organizacyjne dotyczące zapobiegania molestowaniu.
- Promowanie pozytywnej, integracyjnej i pełnej szacunku kultury miejsca pracy.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowania kursu
- Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Zrozumienie nękania w miejscu pracy
- Definicja i rodzaje nękania w miejscu pracy
- Ramy prawne i polityki organizacyjne
- Rozpoznawanie subtelnych i jawnych form nękania
Wpływ molestowania na jednostki i organizacje
- Psychologiczne i emocjonalne skutki dla jednostek
- Wpływ na kulturę i produktywność w miejscu pracy
- Koszt ignorowania incydentów molestowania
Budowanie miejsca pracy opartego na szacunku
- Podstawowe zasady szacunku i inkluzywności
- Zachęcanie do otwartej komunikacji i współpracy
- Rozpoznawanie i zwalczanie nieświadomych uprzedzeń
Postępowanie ze skargami dotyczącymi molestowania
- Jak zgłaszać przypadki molestowania: role i obowiązki
- Kroki w celu zbadania i rozwiązania skarg
- Zachowanie poufności i uczciwości
Strategie zapobiegania i najlepsze praktyki
- Tworzenie i egzekwowanie polityki przeciwdziałania molestowaniu
- Prowadzenie regularnych szkoleń i sesji uświadamiających
- Umożliwienie osobom postronnym interwencji i wsparcia
Studia przypadków i ćwiczenia z odgrywaniem ról
- Analiza rzeczywistych scenariuszy molestowania
- Odgrywanie ról w celu przećwiczenia skutecznych reakcji
- Dyskusje grupowe i informacje zwrotne
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Brak (otwarte dla wszystkich pracowników i liderów zespołów)
Uczestnicy
- Pracownicy na wszystkich poziomach
- Liderzy i kierownicy zespołów
- Specjaliści ds. zasobów ludzkich
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Workplace Harassment Prevention - Plan Szkolenia - Booking
Workplace Harassment Prevention - Plan Szkolenia - Enquiry
Workplace Harassment Prevention - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (5)
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
Wykonywanie przydatnych ćwiczeń przez każdego z nas oraz przeprowadzenie analiza plusów i minusów w postaci otwartej rozmowie
PATRYK KUJACZYNSKI - e-MSI Sp. z o.o.
Szkolenie - Communication and Teamwork
Ocenianie siebie w celu nauki od innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie - People and Team Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wysoka wiedza i doświadczenie prowadzącego
Wojciech Miecznikowski - Advatech Sp. z o.o.
Szkolenie - Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
14 godzinCel kursu:
Dla kadry zarządzającej: liderzy zespołów, menedżerowie rozpoczynają swoją ścieżkę kariery, a pracownicy o wysokim potencjale są wybierani do rozwoju. Szkolenie jest również wstępem do rozwoju indywidualnych ról przywódczych i zarządzania zasobami ludzkimi.
Korzyści z ukończenia kursu:
Zwiększenie efektywności zarządzania zespołem, skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami menedżerskimi, odpowiedni dobór stylu przywództwa do sytuacji zespołu, rozwój biznesowy, wzmocnienie umiejętności rozwiązywania konfliktów, zdobycie umiejętności zarządzania czasem.
Metoda szkolenia:
krótkie wykłady tematyczne, ćwiczenia indywidualne, symulacje, studia przypadków, odgrywanie ról
Efektywnie różnorodni w zespole dzięki Prism Brain Mapping
21 godzinPodczas szkolenia uczestnicy:
- przedyskutują wyzwania w pracy z klientami oraz ich źródła
- nauczą się identyfikować preferencje zachowań różnych klientów i dopasowywać do nich sposoby komunikacji
- dowiedzą się jakie komunikaty stosować, by klient o danych preferencjach się otworzył, a jakich unikać, ponieważ mogą zamknąć go na współpracę,
- przećwiczą różne formy komunikatów dedykowanych do różnych typów klienta, dzięki czemu będą wiedzieć jak lepiej dopasować sposoby komunikacji z klientem
- popracują nad przykładami sytuacji współpracy z klientem wziętym z ich dotychczasowych doświadczeń i opracują nowe strategie działania w podobnych sytuacjach w oparciu o zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Influence in Action
14 godzinPfizer, Hewlett Packard, DellEMC i VMware skorzystały z tego programu, rozwijając lepszą równowagę w swoim stylu wywierania wpływu i wykazując odporną reakcję na wyzwania w miejscu pracy. Jeśli chcesz: • Tworzyć wysokowydajne zespoły robocze • Konsekwentnie zdobywać kontrakty z pitchingu • Z powodzeniem negocjować najlepsze oferty • Budować wartość dla akcjonariuszy, rok po roku... to potrzebujesz naszego programu wywierania wpływu.
People and Team Management
21 godzinUczestnicy
Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z People and Team Management dla:
- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Członkowie zespołu
- Wewnętrzni i zewnętrzni klienci oraz interesariusze
Format kursu
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studia przypadków
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Rozumieć, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków swojego zespołu
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
- wyjaśnić, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole
14 godzinKreatywne rozwiązywanie problemów w zespole to umiejętność wykorzystywania różnorodnych perspektyw, pomysłów i technik w celu skutecznego rozwiązywania problemów. Aby promować kreatywne podejście do rozwiązywania problemów w zespole warto zachęcać do otwartości i różnorodności pomysłów, organizować sesje burzy mózgów i zachęcać do dzielenia się różnymi spojrzeniami na problem, uwzględniając różnorodność doświadczeń i wiedzy w zespole. Kreatywne rozwiązywanie problemów w zespole wymaga otwartości, wsparcia dla różnorodnych perspektyw oraz przekonania, że każdy pomysł jest wartościowy. To proces, który można kształtować i rozwijać, tworząc inspirujące środowisko pracy i promując różnorodność myślenia.
Team Collaboration
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla członków zespołów i liderów zespołów, którzy chcą poznać i zastosować zasady współpracy zespołowej i najlepsze praktyki w swoich zespołach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Tworzyć wspólny kierunek w celu ustalenia wspólnej wizji, misji i celów.
- Wspierać kulturę współpracy w celu rozwijania pozytywnych wartości i motywowania zespołów.
- Angażować zespoły poprzez działania związane z budowaniem zespołu, innowacjami i zarządzaniem konfliktami w celu zwiększenia współpracy.
- Mierzyć wydajność współpracy zespołowej w celu analizowania pracy zespołowej i produktywności zespołu.
Building Team Identity through Personality Types
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów zespołów i menedżerów, którzy chcą zrozumieć i wykorzystać typy osobowości do budowania silniejszej spójności zespołu, poprawy komunikacji i skutecznego zarządzania dynamiką zespołu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Wzmocnić spójność zespołu poprzez zrozumienie i wykorzystanie różnych typów osobowości.
- Skutecznie zarządzać różnymi osobowościami.
- Usprawnić komunikację w zespole i zarządzanie konfliktami.
- Wspierać bezpieczeństwo psychologiczne i tożsamość zespołu.
Communication and Teamwork
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do liderów zespołów i członków zespołów, którzy chcą poprawić sposób, w jaki się komunikują, współpracują i odnoszą się do siebie nawzajem. Stosując szereg praktyk, zespoły mogą poprawić te umiejętności, prowadząc do bardziej produktywnej pracy i szczęśliwszego życia zawodowego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Identyfikować i rozwiązywać typowe problemy w sposobie, w jaki komunikują się i reagują na innych w pracy.
- Poprawić efektywność pracy zespołowej.
- Zrozumieć indywidualne i zbiorowe potrzeby zespołu, aby lepiej zarządzać i kierować jego wysiłkami.
- Zrozumienie znaczenia i wagi inteligencji emocjonalnej jako wskaźnika i przewodnika służącego poprawie relacji międzyludzkich w pracy.
Leader Coach and Team Coach Capability for managers
40 godzinNasze usługi są dostarczane online klientom na całym świecie we współpracy z rosnącą międzynarodową siecią partnerów. Nasze transformacyjne 10-tygodniowe programy nauki w grupach są zaprojektowane, aby inspirować i umacniać managerów, i są prowadzone przez ekspertów
facilitatorów i trenerów, wygodnie dostarczane online w normalnym przepływie pracy…
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy rozwinęli następujące umiejętności:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
Zespoły są tak silne, jak silne są relacje międzyludzkie.
COACHING
Niezbędne umiejętności dla liderów, aby mogli wywierać wpływ i wydobywać ze swoich ludzi to, co najlepsze.
PRZYWÓDZTWO
Management dotyczy zadań i procesów. Leadership dotyczy ludzi i rozwoju.
KULTURA
Trwałe zaangażowanie buduje nawyki i normy wysokowydajnego zespołu.
ZESPOŁY
Grupa jednostek nie jest zespołem. GoOd liderzy budują świetne zespoły.
Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
14 godzinSzkolenie 'Różnice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować' skierowane jest do liderów zespołów, oferując wiedzę i umiejętności w obszarze komunikacji oraz motywacji pracowników pokoleń X, Y i Z. Opierając się na interaktywnej metodologii, kurs kładzie nacisk na praktyczne ćwiczenia i mini-wykłady, umożliwiając efektywne przyswajanie umiejętności niezbędnych do zarządzania zespołem w środowisku zróżnicowanym pod względem pokoleniowym.