Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo z projektowania oprogramowania demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenie podstaw projektowania oprogramowania. Szkolenie z projektowania oprogramowania jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w warminsko-mazurskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w warminsko-mazurskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Olsztyn
sale szkoleniowe NobleProg, ul. Gietkowska 6a, Olsztyn, poland, 10-170
Sala o charakterze szkoleniowo – konferencyjnym z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym.
Funkcjonalne meble zapewniają możliwość ustawienie ich w układzie konferencyjnym, szkolnym, warsztatowym lub kinowym w zależności od potrzeb Klienta.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w warminsko-mazurskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć i zastosować Design Thinking metodologie w celu napędzania innowacji i ulepszania rozwiązań biznesowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe zasady Design Thinking i jego rolę w innowacji.
Zastosować pięć faz Design Thinking do rozwiązywania problemów.
Wykorzystywać techniki i narzędzia ideacji do wspierania kreatywności.
Wdrożyć strategie Design Thinking w celu usprawnienia procesów i zwiększenia wydajności.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w warminsko-mazurskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą rozwiązywać codzienne wyzwania w miejscu pracy za pomocą technik grywalizacji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć zasady Design Thinking i jego zastosowanie do rozwiązywania problemów.
Stosować techniki grywalizacji w celu zwiększenia zaangażowania i innowacyjności.
Rozwijać kreatywne i praktyczne rozwiązania typowych problemów w miejscu pracy.
Skutecznie współpracować w zespołach w celu wdrożenia strategii rozwiązywania problemów.
Stosować podejście iteracyjne w celu udoskonalania rozwiązań poprzez informacje zwrotne i eksperymenty.
This instructor-led, live training in warminsko-mazurskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level developers, architects, and analysts who wish to learn and apply DDD concepts and practices to their software projects.
By the end of this training, participants will be able to:
Grasp core DDD concepts (bounded contexts, entities, etc.) and their application in software projects.
Apply strategic DDD to define and design the domain model, identify subdomains, and establish boundaries.
Implement tactical DDD using patterns such as CQRS, factories, and event sourcing.
Refactor and modernize legacy systems effectively with DDD techniques.
Design and implement product, domain, and team-oriented architectures.
Utilize data mesh to create a domain-oriented data platform supporting data discovery and governance.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w warminsko-mazurskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i specjalistów HR, którzy chcą nauczyć się i stosować metodologie Design Thinking w celu wspierania innowacji, zwiększania możliwości rozwiązywania problemów i skutecznego angażowania zespołów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wyposażyć uczestników w narzędzia i metodologie wspierające innowacyjność i zaangażowanie zespołu.
Rozwijać umiejętności w zakresie mapowania empatii, tworzenia pomysłów i prototypowania w celu rozwiązywania złożonych wyzwań.
Zastosować zasady Design Thinking do scenariuszy przywództwa i HR.
Promowanie kultury innowacji w zespołach technologicznych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w warminsko-mazurskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych Java programistów, którzy chcą zastosować wzorce projektowe w celu poprawy struktury oprogramowania, łatwości konserwacji i skalowalności.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć cel i zalety wzorców projektowych.
Skutecznie stosować wzorce twórcze, strukturalne i behawioralne w Java.
Poprawić możliwość ponownego użycia kodu, skalowalność i łatwość konserwacji.
Refaktoryzować istniejące bazy kodu przy użyciu wzorców projektowych.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych projektantów oprogramowania i systemów, którzy chcą uzyskać uporządkowane i kompleksowe zrozumienie Sparx Enterprise Architect.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Nawigacja i efektywne wykorzystanie Sparx Enterprise Architect, zrozumienie jego interfejsu i narzędzi.
Modelowanie różnych struktur biznesowych, w tym schematów organizacyjnych, procesów i systemów przy użyciu różnych diagramów.
Wdrażanie strategii śledzenia zmian, kontroli wersji i współpracy zespołowej w ramach Sparx EA.
Wykorzystanie zaawansowanych funkcji Sparx EA, takich jak modelowanie za pomocą stereotypów, dostosowywanie i automatyzacja zadań.
Ewolucja mikrousług i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób, w jaki projektujemy, rozwijamy, wdrażamy i uruchamiamy oprogramowanie. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awaryjności i zmian. Kierując się tymi nowymi wymaganiami, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu przeanalizujemy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań.
Odbiorcy
To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco zaznajomione z technologią kontenerową i koncepcjami Kubernetes, ale być może brakuje im doświadczenia w świecie rzeczywistym. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z rzeczywistych projektów z zamiarem zainspirowania ludzi do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.
Deweloperzy
Operacje
DevOps
Inżynierowie QA
Kierownicy projektów IT
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczna implementacja w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą zaprojektować aplikację z Adobe XD.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Ustaw Adobe XD, aby rozpocząć projektowanie aplikacji.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawowe i zaawansowane koncepcje architektury i projektowania oprogramowania, przechodząc przez serię praktycznych ćwiczeń laboratoryjnych na żywo i dyskusji.
Uczestnicy
Specjaliści ds. oprogramowania
Projektanci oprogramowania
Programiści
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Istotą szkoleń i warsztatów jest dostarczenie wiedzy, narzędzi i technik
zwiększających efektywność działań związanych z identyfikacją wartości biznesowej w organizacji.
oparciu o potrzeby klienta i dbałość o uzyskanie konsensusu pomiędzy funkcjami,
technologią i jakością w procesie tworzenia wymagań z wykorzystaniem technik
burzy mózgów.
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Istnieje wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców powszechnie dostępnych dla każdego. Czasami jest to tylko kwestia zmiany nazw i zaimplementowania wzorca w konkretnej technologii. Może to zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby poświęcone na projektowanie i testowanie. Cele szkolenia Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, po drugie, pozwala na tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działów oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z konkretnym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Kurs prowadzi przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w warminsko-mazurskie (online lub na miejscu) jest skierowane do osób, które chcą dowiedzieć się, jak przeprowadzić udany sprint projektowy w swojej organizacji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zmniejszenie ryzyka związanego z wprowadzeniem nowego produktu na rynek.
Zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat nowej koncepcji, zanim produkt zostanie zbudowany.
Pobudzenie kreatywności w zespole w celu szybszego podejmowania krytycznych decyzji.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu warsztatowym na żywo w warminsko-mazurskie (online lub na miejscu) uczestnicy dowiedzą się, jak zastosować pięć etapów Design Thinking, aby lepiej zrozumieć problemy doświadczane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Używanie kreatywnych strategii w celu dopasowania potrzeb klientów do technologicznie wykonalnych rozwiązań.
Sformułowanie strategii mającej na celu zwiększenie wartości dla klienta i ulepszenie oferty produktów i usług.
Przegląd:
Istnieje pięć etapów w procesie Design Thinking (DT) (empatia, zdefiniowanie problemu, pomysł, prototyp, test).
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
Jak działa DT: uczenie się od ludzi i problemów, znajdowanie wzorców, projektowanie modelu (dryf modelu), testowanie modelu, ocena modelu i ponowna inżynieria.
Związek między DT, innowacjami i przedsiębiorczością.
Metody i narzędzia DT: persona, mapa interesariuszy, mapa podróży klienta, plan usługi, innowacja modelu biznesowego.
Zastosowanie DT: myślenie projektowe, przełomowe innowacje, podejście iteracyjne, zwinna technika szacowania, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacyjne, znajomość technologii, myślenie przyszłościowe, kompetencje międzykulturowe i etyczne, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
Cele:
Zrozumienie podstaw i niuansów DT
Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli DT.
Eksperymentowanie, doświadczanie i praktykowanie DT
Dostawa:
Jest to 1-dniowe (4-godzinne) szkolenie, które obejmuje
wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji),
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz zwiększać organizacyjne i osobiste zachowanie i wydajność.
Cele programu:
Wprowadzenie do Design Thinking i jego wykorzystanie w różnych branżach
Określenie korzyści płynących z Design Thinking i jego znaczenia w rozwiązaniach
Zrozumienie znaczenia klienta dla Design Thinking.
Zrozumienie narzędzi wykorzystywanych w Design Thinking i sposobu ich stosowania
Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów.
W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki.
Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.
Grupa docelowa:
Lider zespołu technicznego, programista
Cel nauki:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zaawansowanych struktur programistycznych/projektowych w języku C#.
Podczas kursu studenci zapoznają się z zasobami MSDN i narzędziami wspierającymi proces programowania, takimi jak Microsoft Visual Studio, ReSharper.
This instructor-led, live training in warminsko-mazurskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level PHP developers who wish to apply design patterns effectively in their projects.By the end of this training, participants will be able to:
Understand the purpose and benefits of design patterns.
Identify and implement appropriate design patterns for common scenarios.
Structure PHP applications using industry-recognized best practices.
Integrate patterns into modern frameworks such as Symfony or Zend.
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu w połączeniu z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatny dla programistów oprogramowania motoryzacyjnego.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów C, którzy chcą nauczyć się wbudowanych zasad projektowania C.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć względy projektowe, które sprawiają, że wbudowane programy C są niezawodne
Zdefiniować funkcjonalność systemu wbudowanego
Zdefiniować logikę i strukturę programu w celu uzyskania pożądanego rezultatu
Zaprojektować niezawodną, wolną od błędów aplikację wbudowaną
Uzyskać optymalną wydajność z docelowego sprzętu
Format kursu:
Interaktywny wykład i dyskusja
Ćwiczenia i praktyka
Praktyczna implementacja w środowisku laboratoryjnym na żywo
Opcje dostosowywania kursu:
Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
Wzorce projektowe w Javie są zbiorem sprawdzonych, wielokrotnie wykorzystywanych rozwiązań problemów projektowych w programowaniu obiektowym. Są to proste i elastyczne szablony, które można stosować do rozwiązywania typowych problemów podczas projektowania aplikacji w Javie.
Kilka popularnych wzorców projektowych w Javie obejmuje:
1. Wzorce Kreacyjne:
2. Wzorce Strukturalne:
3. Wzorce Behawioralne:
4. Wzorce Architektoniczne:
Wzorce projektowe w Javie pomagają programistom w tworzeniu elastycznych, skalowalnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji. Stosowanie wzorców projektowych przyczynia się do zwiększenia czytelności kodu, redukcji duplikacji kodu i ułatwienia wprowadzania zmian. Warto również podkreślić, że znajomość wzorców projektowych jest kluczowa dla programistów, ponieważ pozwala ona na rozwiązanie problemów w sposób sprawdzony i optymalny.
The training is designed for JavaScript developers, designing and implementing advanced Internet applications. Topics discussed during the training aimed at bringing best practices in JavaScript programming and highlight the most common mistakes. An important point of the training is to discuss the available object-oriented programming with JavaScript syntax.
Kubernetes to platforma open-source służąca do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji kontenerowych. Wzorce projektowe to iterowalne rozwiązania problemów związanych z tworzeniem oprogramowania. Rozszerzenia Kubernetes są wykorzystywane do konfigurowania i obsługi klastrów Kubernetes. Z pomocą wzorców projektowych i rozszerzeń Kubernetes, użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejście CI/CD przy jednoczesnym zachowaniu skalowalności i elastyczności aplikacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (w trybie online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów i inżynierów DevOps, którzy chcą wykorzystać Kubernetes wzorce projektowe i rozszerzenia do tworzenia aplikacji korporacyjnych na Kubernetes klastrach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować klaster Kubernetes i skonfigurować niezbędne narzędzia DevOps.
Zrozumienie podstaw wzorców projektowych oprogramowania i rozszerzeń Kubernetes.
Wykorzystanie Kubernetes rozszerzeń i wzorców projektowych podczas interakcji z Kubernetes API.
Rozwijać niestandardowe zasoby Kubernetes i stosować dynamiczne kontrolery do klastra.
Zarządzanie i zabezpieczanie dowolnego środowiska Kubernetes za pomocą wtyczek Kubernetes.
Integracja modeli sieciowych DevOps z istniejącymi i przyszłymi projektami Kubernetes.
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Model Based Development (MBD) to metodologia tworzenia oprogramowania, która umożliwia szybszy i bardziej opłacalny rozwój systemów dynamicznych, takich jak systemy sterowania, przetwarzania sygnałów i systemy komunikacyjne. Opiera się ona na modelowaniu graficznym, a nie tradycyjnym programowaniu tekstowym.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak stosować metodologie MBD w celu obniżenia kosztów rozwoju i przyspieszenia czasu wprowadzania na rynek oprogramowania wbudowanego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wybrać i wykorzystać odpowiednie narzędzia do wdrożenia MBD.
Wykorzystanie MBD do szybkiego rozwoju na wczesnych etapach projektu oprogramowania wbudowanego.
Skrócić czas wprowadzania oprogramowania wbudowanego na rynek.
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Architektura mikrousług to podejście do tworzenia aplikacji jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa we własnym procesie i komunikuje się za pomocą lekkich mechanizmów, takich jak interfejs API zasobów HTTP. Usługi te mogą być efektywnie wdrażane przy użyciu systemów ciągłej automatyzacji i omijają potrzebę scentralizowanego zarządzania. Microservices mogą być napisane w różnych językach programowania i integrować się z różnymi systemami przechowywania danych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo jest przeznaczone dla programistów i architektów korporacyjnych. Wprowadza architekturę mikrousług z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitycznego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie, kiedy używać, a kiedy nie używać architektury mikrousługowej
Tworzenie i wdrażanie strategii testowania mikrousług
Wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach w środowisku produkcyjnym
Przekształcanie monolitycznej aplikacji w usługi
Uczestnicy
Deweloperzy
Architekci
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Cel:
Pomaganie analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania.
Ten 2-dniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania, wynikowe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w kierunku struktur komponentów oprogramowania.
Wreszcie, te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Wynikowe komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ pozwalają na oddzielne śledzenie zachowań systemu warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory użytkowników.
Kurs przeznaczony jest dla doświadczonych programistów, którzy chcą zgłębić zagadnienia związane z wykorzystaniem wzorców i refaktoryzacją. Każdy uczestnik pozna właściwości i praktyczne przykłady wykorzystania tych wzorców, co z kolei umożliwi sprawne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
Wzorce projektowe w języku Ruby są implementacjami klasycznych wzorców projektowych, które są często wykorzystywane do rozwiązywania problemów w programowaniu obiektowym. Ruby, będący językiem programowania o paradygmacie obiektowym, umożliwia implementację różnorodnych wzorców projektowych. Wzorce projektowe są użyteczne w Ruby, pomagając w tworzeniu elastycznych, modułowych i łatwych w utrzymaniu aplikacji. Wykorzystanie wzorców projektowych pozwala na rozwiązanie typowych problemów w sposób sprawdzony i optymalny.
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych systemów rozproszonych, złożoność pojedynczego systemu przeniosła się na złożoność architektury grupy systemów. Kurs ten obejmuje związek Software Architecture z techniczną architekturą korporacyjną. Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany. Na przykład podział złożonego systemu monolitycznego na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług sieciowych spowoduje znaczne zmiany zarówno w nowych systemach, jak i w architekturze między nimi.
Kurs ten obejmie kompromisy, obecnie powszechne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami oraz komunikacją wewnątrz nich i między nimi.
Warsztat tworzenia User Stories to proces, w którym zespoły Agile pracują nad definiowaniem funkcjonalności produktu z perspektywy użytkownika. Tworzenia User Stories tworzy zespół składający się z różnych interesariuszy (np. programistów, projektantów, analityków biznesowych), który skupia się na potrzebach i celach użytkownika. User Stories formułowane są według schematu "Jako [typ użytkownika] chcę [funkcjonalność] aby [wartość, cel]". User Stories powinny być zrozumiałe, konkretnie opisujące funkcjonalność, niezależne od innych i dostarczające wartość użytkownikowi.
Ten proces tworzenia User Stories wymaga zaangażowania zespołu i umiejętności pracy zespołowej, aby wygenerować klarowne, zrozumiałe i wartościowe opisy funkcjonalności produktu z perspektywy użytkownika.
Szkolenie OCUP2 Intermediate to drugi poziom ścieżki certyfikacyjnej OCUP2.
Materiały szkoleniowa i interaktywna baza pytań przygotowane zostały przez trenera z certyfikatem OMG Certified UML Professional Advanced, współautora pytań egzaminacyjnych OCUP 2.
Szkolenie OCUP2 Advanced to trzeci (najwyższy) poziom ścieżki certyfikacyjnej OCUP2/UML2.
Materiały szkoleniowa i interaktywna baza pytań przygotowane zostały przez trenera z certyfikatem OMG Certified UML Professional 2 Advanced, współautora pytań egzaminacyjnych OCUP 2.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (19)
Podobały mi się ćwiczenia, które pomogły otworzyć umysł i uzyskać nowy wgląd w architekturę oprogramowania.
Gabriele - EAGLEPROJECTS S.p.A.
Szkolenie - Architecture and Design: Core + Advanced Training
Tematy poruszane podczas szkolenia oraz wiedza prowadzącego na ich temat.
Sajid Baloch - Eschbach GmbH
Szkolenie - Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
przykłady, które trener użył w każdym temacie, co ułatwiło zrozumienie
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Szkolenie - Adobe XD
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ciągła interakcja między nami, a Moniką, brak tematów tabu, brak oceniania, możliwość dzielenia się swoimi myślami i doświadczeniami.
Aleksandra Tarka - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Trener był chętny do pomocy i cierpliwy
Daniel Wieczorek - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Wzorce projektowe w Ruby
wiedza i doświadczenie prowadzącego - szacun!
Adam Gozdziewski - SPOC SP Z O O
Szkolenie - JavaScript - Advanced Programming
I lubię proste, ale informacyjne przykłady kodów.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Go Ćwiczenia
Hui Yi Neo - Titansoft Pte Ltd
Szkolenie - Object Oriented Design using Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Zagadnienia zawiązane z tworzeniem i używaniem makr, obrazowy opis standardu języka C i wyjaśnienie użyteczności w systemach embeded, zagadnienia zwiażane z kompilowaniem i kompilatorami.
Tomasz Torzewicz - TRW Polska sp. z o.o. Centrum Inzynieryjne
Szkolenie - Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
Praktyczne ćwiczenia
Pawel Przybyla - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Środowisko przygotowane do szkolenia
Piotr Kozlowski
Szkolenie - Wzorce i refaktoryzacja w PHP
Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne.
Magdalena Szumny
Szkolenie - Embedded C Application Design Principles
Chętnie wykonywałam ćwiczenia i przykłady z życia rzeczywistego.
Dmitry Baranovsky
Szkolenie - Introduction to Domain Driven Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Znaleziona strukturę kursu bardzo dobrze przemyślaną. Podczas gdy niektórzy moje koledzy nie zauważyli zamierzeń Kristina, uważam, że sposób, w jaki przedstawił materiał i połączył podstawowe pojęcia z dużo szerszym zestawem złożonych zagadnień, był doskonały.
Alexander Pavlovsky
Szkolenie - Technical Architecture and Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Najbardziej podobały mi się podawane przykłady zastosowania oraz konkretne odpowiedzi na zadawane pytania (co naprawdę na niewielu szkoleniach się zdarza)