Architecture and Design: Core + Advanced Training - Plan Szkolenia
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawowe i zaawansowane koncepcje architektury i projektowania oprogramowania, przechodząc przez serię praktycznych ćwiczeń laboratoryjnych na żywo i dyskusji.
Uczestnicy
- Specjaliści ds. oprogramowania
- Projektanci oprogramowania
- Programiści
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Architektura i projektowanie - szkolenie podstawowe - 3 dni
Wprowadzenie do Software Architecture i zasad projektowania
Techniki Software Architecture
Architektura bezpieczeństwa
Architektura integracji
Projekt architektury - zadanie grupowe
Architektura i projektowanie - szkolenie zaawansowane - 3 dni
Duża skala Software Design
Projektowanie pod kątem użyteczności
Rola modelowania w architekturze
Zarządzanie jakością w architekturze
Enterprise Architect Architektura
Architektury w chmurze
Przegląd Big Data
Mobilne i społecznościowe Networking
Najnowsze trendy w Microservices i API
Studium przypadku
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Architecture and Design: Core + Advanced Training - Plan Szkolenia - Booking
Architecture and Design: Core + Advanced Training - Plan Szkolenia - Enquiry
Architecture and Design: Core + Advanced Training - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (1)
Podobały mi się ćwiczenia, które pomogły otworzyć umysł i uzyskać nowy wgląd w architekturę oprogramowania.
Gabriele - EAGLEPROJECTS S.p.A.
Szkolenie - Architecture and Design: Core + Advanced Training
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Learning CMake
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla inżynierów oprogramowania, którzy chcą zautomatyzować proces kompilacji w środowisku wieloplatformowym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Buduj, testuj i pakuj oprogramowanie za pomocą CMake.
- Kontroluj proces kompilacji oprogramowania.
- Używaj CMake w połączeniu z natywnym środowiskiem kompilacji.
- Rozwiązywanie typowych problemów związanych z systemem kompilacji.
Creative Problem Solving with Gamification Techniques (Design Thinking)
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą rozwiązywać codzienne wyzwania w miejscu pracy za pomocą technik grywalizacji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć zasady Design Thinking i jego zastosowanie do rozwiązywania problemów.
- Stosować techniki grywalizacji w celu zwiększenia zaangażowania i innowacyjności.
- Rozwijać kreatywne i praktyczne rozwiązania typowych problemów w miejscu pracy.
- Skutecznie współpracować w zespołach w celu wdrożenia strategii rozwiązywania problemów.
- Stosować podejście iteracyjne w celu udoskonalania rozwiązań poprzez informacje zwrotne i eksperymenty.
Domain Driven Design: Concepts and Practices
21 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level developers, architects, and analysts who wish to learn and apply DDD concepts and practices to their software projects.
By the end of this training, participants will be able to:
- Grasp core DDD concepts (bounded contexts, entities, etc.) and their application in software projects.
- Apply strategic DDD to define and design the domain model, identify subdomains, and establish boundaries.
- Implement tactical DDD using patterns such as CQRS, factories, and event sourcing.
- Refactor and modernize legacy systems effectively with DDD techniques.
- Design and implement product, domain, and team-oriented architectures.
- Utilize data mesh to create a domain-oriented data platform supporting data discovery and governance.
Wprowadzenie do Domain Driven Design
14 godzinDomain Driven Design (DDD) to podejście do obsługi złożonych zachowań podczas tworzenia oprogramowania.
Design Patterns
14 godzinIstnieje wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców powszechnie dostępnych dla każdego. Czasami jest to tylko kwestia zmiany nazw i zaimplementowania wzorca w konkretnej technologii. Może to zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby poświęcone na projektowanie i testowanie. Cele szkolenia Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, po drugie, pozwala na tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działów oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z konkretnym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Kurs prowadzi przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
Design Sprint Workshop
35 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do osób, które chcą dowiedzieć się, jak przeprowadzić udany sprint projektowy w swojej organizacji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zmniejszenie ryzyka związanego z wprowadzeniem nowego produktu na rynek.
- Zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat nowej koncepcji, zanim produkt zostanie zbudowany.
- Pobudzenie kreatywności w zespole w celu szybszego podejmowania krytycznych decyzji.
Design Thinking Workshop for Software Developers
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu warsztatowym na żywo w Polsce (online lub na miejscu) uczestnicy dowiedzą się, jak zastosować pięć etapów Design Thinking, aby lepiej zrozumieć problemy doświadczane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Używanie kreatywnych strategii w celu dopasowania potrzeb klientów do technologicznie wykonalnych rozwiązań.
- Sformułowanie strategii mającej na celu zwiększenie wartości dla klienta i ulepszenie oferty produktów i usług.
Design Thinking: Innovation Methodologies
24 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć i zastosować Design Thinking metodologie w celu napędzania innowacji i ulepszania rozwiązań biznesowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć podstawowe zasady Design Thinking i jego rolę w innowacji.
- Zastosować pięć faz Design Thinking do rozwiązywania problemów.
- Wykorzystywać techniki i narzędzia ideacji do wspierania kreatywności.
- Wdrożyć strategie Design Thinking w celu usprawnienia procesów i zwiększenia wydajności.
Innovative Leadership through Design Thinking
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i specjalistów HR, którzy chcą nauczyć się i stosować metodologie Design Thinking w celu wspierania innowacji, zwiększania możliwości rozwiązywania problemów i skutecznego angażowania zespołów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Wyposażyć uczestników w narzędzia i metodologie wspierające innowacyjność i zaangażowanie zespołu.
- Rozwijać umiejętności w zakresie mapowania empatii, tworzenia pomysłów i prototypowania w celu rozwiązywania złożonych wyzwań.
- Zastosować zasady Design Thinking do scenariuszy przywództwa i HR.
- Promowanie kultury innowacji w zespołach technologicznych.
Design Thinking
4 godzinPrzegląd:
Istnieje pięć etapów w procesie Design Thinking (DT) (empatia, zdefiniowanie problemu, pomysł, prototyp, test).
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
- Jak działa DT: uczenie się od ludzi i problemów, znajdowanie wzorców, projektowanie modelu (dryf modelu), testowanie modelu, ocena modelu i ponowna inżynieria.
- Związek między DT, innowacjami i przedsiębiorczością.
- Metody i narzędzia DT: persona, mapa interesariuszy, mapa podróży klienta, plan usługi, innowacja modelu biznesowego.
- Zastosowanie DT: myślenie projektowe, przełomowe innowacje, podejście iteracyjne, zwinna technika szacowania, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacyjne, znajomość technologii, myślenie przyszłościowe, kompetencje międzykulturowe i etyczne, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
Cele:
- Zrozumienie podstaw i niuansów DT
- Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli DT.
- Eksperymentowanie, doświadczanie i praktykowanie DT
Dostawa:
Jest to 1-dniowe (4-godzinne) szkolenie, które obejmuje
- wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji),
- ćwiczenia grupowe (30% - dynamika grupy, gry, dyskusje grupowe i ćwiczenia rozwiązywania pozorowanych konfliktów),
- zajęcia indywidualne (15% - pisanie, projektowanie i dyskusja rówieśnicza)
- i inne (15% - filmy, czytanie).
Uwaga: ze względu na charakter tego kursu minimalna wielkość grupy wynosi 3 osoby.
Design Thinking Fundamentals
14 godzinW coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz zwiększać organizacyjne i osobiste zachowanie i wydajność.
Cele programu:
- Wprowadzenie do Design Thinking i jego wykorzystanie w różnych branżach
- Określenie korzyści płynących z Design Thinking i jego znaczenia w rozwiązaniach
- Zrozumienie znaczenia klienta dla Design Thinking.
- Zrozumienie narzędzi wykorzystywanych w Design Thinking i sposobu ich stosowania
Design Thinking - kreatywne łamanie schematów
14 godzinDesign Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów.
W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki.
Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.
Wzorce projektowe w C#
14 godzinGrupa docelowa:
Lider zespołu technicznego, programista
Cel nauki:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zaawansowanych struktur programistycznych/projektowych w języku C#.
Podczas kursu studenci zapoznają się z zasobami MSDN i narzędziami wspierającymi proces programowania, takimi jak Microsoft Visual Studio, ReSharper.
Design Patterns (GoF) for Java
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych Java programistów, którzy chcą zastosować wzorce projektowe w celu poprawy struktury oprogramowania, łatwości konserwacji i skalowalności.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć cel i zalety wzorców projektowych.
- Skutecznie stosować wzorce twórcze, strukturalne i behawioralne w Java.
- Poprawić możliwość ponownego użycia kodu, skalowalność i łatwość konserwacji.
- Refaktoryzować istniejące bazy kodu przy użyciu wzorców projektowych.