Plan Szkolenia

1. Wprowadzenie do facylitacji, czyli dlaczego warto korzystać z burzy mózgów 2. Definiowanie klientów/użytkowników za pomocą technik personalizacji 3. Definiowanie problemu/wyzwania - sytuacja klienta 4. Identyfikacja wartości biznesowej w projekcie - wymagania i kryteria akceptacji – tworzenie User Story Maps przy użyciu technik burzy mózgów

  • identyfikacja, definicja, dekompozycja i priorytetyzacja wymagań - narzędzia i techniki, np. Richard Lawrens, ćwiczenie Elephant carpaccio
  • warsztat:
  • - definiowanie wymagań - identyfikacja wymagań w formule user story
  • - mierzalność wymagań i rozliczanie efektywności - identyfikacja kryteriów akceptacji dla user story
  • - priorytetyzacja wymagań w oparciu o potrzeby klienta projektu
  • - przekazywanie wymagań - jak upewnić się, że się rozumiemy - przekazywanie potrzeb klienta dla przejrzystej user story

5. Podsumowanie - retrospektywa "start, stop, kontynuuj"

Wymagania

  • Doświadczenie w projektowaniu i/lub tworzeniu rozwiązań programowych dla klientów

Uczestnicy

  • Deweloperzy
  • Menedżerowie działów IT
  • Menedżerowie projektów, PM
  • Właściciele produktów
  • Marketing pracowników działów
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie