Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
1. Wprowadzenie do facylitacji, czyli dlaczego warto korzystać z burzy mózgów 2. Definiowanie klientów/użytkowników za pomocą technik personalizacji 3. Definiowanie problemu/wyzwania - sytuacja klienta 4. Identyfikacja wartości biznesowej w projekcie - wymagania i kryteria akceptacji – tworzenie User Story Maps przy użyciu technik burzy mózgów
- identyfikacja, definicja, dekompozycja i priorytetyzacja wymagań - narzędzia i techniki, np. Richard Lawrens, ćwiczenie Elephant carpaccio
- warsztat:
- - definiowanie wymagań - identyfikacja wymagań w formule user story
- - mierzalność wymagań i rozliczanie efektywności - identyfikacja kryteriów akceptacji dla user story
- - priorytetyzacja wymagań w oparciu o potrzeby klienta projektu
- - przekazywanie wymagań - jak upewnić się, że się rozumiemy - przekazywanie potrzeb klienta dla przejrzystej user story
5. Podsumowanie - retrospektywa "start, stop, kontynuuj"
Wymagania
- Doświadczenie w projektowaniu i/lub tworzeniu rozwiązań programowych dla klientów
Uczestnicy
- Deweloperzy
- Menedżerowie działów IT
- Menedżerowie projektów, PM
- Właściciele produktów
- Marketing pracowników działów
7 godzin
Opinie uczestników (5)
chaos i budowanie stuktur z chaosu
Magdalena - GE HealthCare
Szkolenie - DesignThinkig – Kreatywne łamanie schematów
Ciągła interakcja między nami, a Moniką, brak tematów tabu, brak oceniania, możliwość dzielenia się swoimi myślami i doświadczeniami.
Aleksandra Tarka - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
I lubię proste, ale informacyjne przykłady kodów.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Chętnie wykonywałam ćwiczenia i przykłady z życia rzeczywistego.
Dmitry Baranovsky
Szkolenie - Introduction to Domain Driven Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Przykłady, ćwiczenia programistyczne, rozwiewanie wątpliwości