Managing Successful Programmes (MSP®) Foundation - Plan Szkolenia
Managing Successful Programmes (MSP®) is a methodology that is built on a framework of principles, themes, and processes that offer a comprehensive guide for managing the programme lifecycle, which can encompass larger, strategic, complex, or multiple projects.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at intermediate-level project and programme managers who wish to learn the fundamentals of the framework to embed MSP within a programme lifecycle.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the MSP® principles, governance themes, and transformational flow.
- Apply MSP® principles to manage programmes effectively, including stakeholder engagement, governance, leadership, and risk management.
- Enhance skills in planning, executing, and closing programmes while managing risks and ensuring quality.
- Learn how to align programmes with organizational strategy and ensure that the benefits are realized.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Plan Szkolenia
Introduction to MSP®
- Overview of programme management
- The MSP® framework and benefits
- Difference between projects and programmes
MSP® Principles
- Remaining aligned with corporate strategy
- Leading change
- Envisioning and communicating a better future
- Focusing on benefits and threats to them
- Adding value
- Designing and delivering a coherent capability
- Learning from experience
Governance Themes
- Organization
- Vision
- Leadership and stakeholder engagement
- Benefits management
- Blueprint design and delivery
- Planning and control
- The business case
- Risk and issue management
- Quality and assurance management
Transformational Flow
- Identifying a programme
- Defining a programme
- Managing the tranches
- Delivering the capability
- Realizing the benefits
- Closing a programme
Examination Preparation
- Exam overview and format
- Exam tips and techniques
Summary and Next Steps
Wymagania
- Basic understanding of project management
Audience
- Project and programme managers
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Managing Successful Programmes (MSP®) Foundation - Plan Szkolenia - Booking
Managing Successful Programmes (MSP®) Foundation - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (1)
Merytoryka i sposób prowadzenia zajęć
Ola Dolecka - Wyzsza Szkola Bankowa w Gdansku
Szkolenie - AgilePM® Foundation (Agile Project Management Foundation - szkolenie akredytowane z egzaminem)
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Advanced Reporting and Dashboards in ClickUp
14 godzinTo prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą opanować funkcje raportowania i pulpitu nawigacyjnego ClickUp, aby wspierać podejmowanie decyzji w oparciu o dane i optymalizować przepływy pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Tworzyć i dostosowywać zaawansowane pulpity nawigacyjne w ClickUp.
- Korzystać z narzędzi do raportowania ClickUp w celu śledzenia kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
- Automatyzować gromadzenie i wizualizację danych.
- Integrować zewnętrzne źródła danych w celu uzyskania kompleksowej analizy.
- Optymalizować pulpity nawigacyjne pod kątem współpracy zespołowej i raportowania dla kadry kierowniczej.
AgilePM® Foundation – szkolenie akredytowane z egzaminem
14 godzin"Szkolenie AgilePM® Foundation" to kompleksowy kurs wprowadzający w metodykę Agile Project Management 2.0, dedykowany osobom zainteresowanym wdrażaniem podejścia Agile w projektach. Program obejmuje kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem projektami, takie jak filozofia Agile, czynniki sukcesu, projektowanie procesu, organizacja zespołów oraz skuteczne praktyki. Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego stosowania Agile w praktyce.
Certified Associate in Project Management (CAPM)®
21 godzinCAPM® oznacza Certified Associate in Project Management.
PMI’s Certified Associate in Project Management (CAPM)® jest cennym certyfikatem na poziomie podstawowym dla praktyków projektów. Zaprojektowany dla osób z niewielkim doświadczeniem projektowym lub bez niego, CAPM® demonstruje zrozumienie podstawowej wiedzy, terminologii i procesów skutecznego zarządzania projektami.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z zarządzaniem projektami, czy jesteś już ekspertem merytorycznym w zespołach projektowych, CAPM może skierować Twoją karierę na właściwą ścieżkę lub przenieść ją na wyższy poziom.
Certyfikat PMP® / CAPM® jest wydawany przez Project Management Instytut (PMI®), który jest wiodącym na świecie stowarzyszeniem Project Management Profesjonalistów.
KORZYŚCI Z BYCIA CAPM
- Uznana wiedza specjalistyczna:Certyfikat PMP®/ CAPM®jest uznawanym na całym świecie i szanowanym certyfikatem wydawanym przez PMI, wiodące stowarzyszenie Project Management profesjonalistów. Przy 12% wzroście liczby certyfikatów PMP®/ CAPM®każdego roku, stały się one de facto standardem branżowym dla kierowników projektów.
- Lepsze możliwości zatrudnienia:Certyfikat PMP®/ CAPM®potwierdza wiedzę specjalistyczną w zakresie Project Management: Informuje obecnych i potencjalnych pracodawców, że posiadasz solidne podstawy wiedzy z zakresu zarządzania projektami, które można łatwo zastosować w miejscu pracy.
- Prestiżowe członkostwo:Będziesz członkiem jednej z najbardziej prestiżowych grup zawodowych: Uzyskując certyfikat PMP®/CAPM®Twoje nazwisko znajdzie się w największej i najbardziej prestiżowej grupie certyfikowanych Associate in Project ManagementProfessionals.
- Wzrost wynagrodzenia:Zaobserwowano, że kierownicy projektów, którzy posiadają certyfikat PMP®/CAPM®otrzymują wyższe wynagrodzenie niż ich odpowiednicy, którzy nie posiadają certyfikatu.
- Globalne uznanie:Certyfikacja PMP®/CAPM®jest wspierana przez wiodące firmy. W rzeczywistości zachęcają one swoich kierowników projektów do posiadania certyfikatu PMP®/CAPM®.
Więcej informacji na temat korzyści płynących z certyfikacji PMP® / CAPM® można znaleźć na stronie www.pmi.org.
O PMI
The Project Management Institute PMI® jest wiodącym na świecie stowarzyszeniem non-profit zajmującym się profesjonalnym zarządzaniem projektami. PMI® wspiera ponad pół miliona członków w 170 krajach na całym świecie.
PMI® członkami są osoby praktykujące i studiujące zarządzanie projektami w wielu różnych obszarach przemysłu.
PMI® stało się i nadal jest wiodącym stowarzyszeniem zawodowym w dziedzinie zarządzania projektami. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: www.pmi.org
ClickUp Automations and Integrations
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level professionals who wish to enhance workflow efficiency by leveraging ClickUp’s automation and integration features.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand ClickUp’s automation capabilities and use cases.
- Create and manage automations to streamline workflows.
- Integrate ClickUp with third-party tools like Slack, Google Drive, and Zapier.
- Set up triggers, conditions, and actions for automated task management.
- Optimize team collaboration through automation and integrations.
ClickUp for Agile Project Management: Sprints, Kanban, and Workflows
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level professionals who wish to apply Agile project management principles using ClickUp’s features.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up and configure ClickUp for Agile project management.
- Manage sprints, backlogs, and epics effectively.
- Leverage ClickUp’s Kanban, List, and Timeline views for Agile workflows.
- Track team velocity, burndown charts, and performance metrics.
- Automate Agile processes to improve efficiency.
- Integrate ClickUp with other Agile development tools.
Customizing ClickUp for Business Operations and Process Management
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at advanced-level professionals who wish to tailor ClickUp for business operations, enhance process efficiency, and integrate automation for scalable workflows.
By the end of this training, participants will be able to:
- Customize ClickUp’s workspaces, views, and templates for business operations.
- Develop and optimize workflows for process management.
- Implement advanced automation for repetitive tasks.
- Integrate ClickUp with other business tools and data sources.
- Monitor and analyze process efficiency using ClickUp reporting.
ClickUp for Enterprise Project Management
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at advanced-level professionals who wish to leverage ClickUp for managing large-scale projects, cross-functional collaboration, and enterprise-wide efficiency.
By the end of this training, participants will be able to:
- Implement ClickUp at an enterprise scale with best practices.
- Structure workspaces, spaces, and projects for large teams.
- Leverage advanced reporting and dashboards for executive insights.
- Automate workflows and integrate ClickUp with enterprise systems.
- Enhance governance, compliance, and security within ClickUp.
ClickUp Fundamentals
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at beginner-level professionals who wish to learn the fundamentals of ClickUp for task and project management, as well as personal productivity.
By the end of this training, participants will be able to:
- Navigate ClickUp’s interface and workspace structure.
- Create and manage tasks, lists, and projects efficiently.
- Utilize views like List, Board, and Calendar for better organization.
- Apply productivity features such as priorities, tags, and custom statuses.
- Collaborate effectively using comments, mentions, and shared spaces.
- Set up personal productivity workflows to manage daily tasks.
Optimizing Team Collaboration with ClickUp
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level professionals who wish to optimize team collaboration using ClickUp’s advanced features.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up and manage collaborative workspaces for teams.
- Leverage ClickUp’s advanced task management features for team coordination.
- Improve team communication using ClickUp’s built-in tools.
- Utilize ClickUp’s reporting and dashboards for team performance tracking.
- Automate workflows to streamline team processes.
- Integrate ClickUp with other collaboration tools.
PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)
21 godzinEgzamin PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP) jest skierowany do profesjonalistów zarządzania projektami, którzy używają lub chcą używać zwinnych metodologii w swojej organizacji. Certyfikat PMI-ACP zaświadcza, że dana osoba posiada rzeczywiste doświadczenie w zarządzaniu zwinnymi projektami i jest zaznajomiona z różnymi podzbiorami metodyki zwinnej, w tym Scrum, Kanban, Lean i innymi.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy uzyskają materiały, wiedzę i praktykę potrzebne do przygotowania się do egzaminu PMI-ACP.
Uczestnicy
- Kierownicy projektów
- Kierownicy programów
- Kierownicy projektów
- Inni członkowie zespołu uczestniczący w zwinnych projektach
PMI Professional in Business Analysis (PBA) Certification Preparation
21 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level business analysts who wish to learn the tools and techniques of business analysis and to prepare for the PMI-PBA exam.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn the tools, techniques, and practices of business analysis as outlined by PMI.
- Master the five domains of business analysis.
- Develop practical skills for identifying stakeholders' needs, managing requirements, and ensuring successful project outcomes.
- Understand the PMI-PBA certification process and prepare for the certification exam.
PMP – Przygotowanie do certyfikacji PMP®
35 godzinAutorskie szkolenie przygotowujące do egzaminu PMP® (Project Management Professional®) Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia PMP-Prep (35 godzin) Grupa docelowa:
- Doświadczeni kierownicy projektów chcący podnieść swoje kwalifikacje i potwierdzić je na arenie międzynarodowej prestiżowym Project Management certyfikatem Professional - (PMP®)
- Mniej doświadczeni kierownicy projektów i członkowie zespołów projektowych pragnący poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania projektami
- Kierownicy średniego i wyższego szczebla, chcący poszerzyć swoje kompetencje w zarządzaniu i nadzorowaniu projektów
- Osoby posiadające doświadczenie w zarządzaniu projektami i chcące podnieść swoje kompetencje.
Cele szkolenia:
- Kompleksowe przygotowanie do uzyskania certyfikatu Project Management Professional (PMP®) poprzez usystematyzowanie posiadanej wiedzy, zapoznanie się ze specyfiką egzaminu PMP®.
- Spełnienie formalnego warunku dopuszczenia do egzaminu PMP®, tj. uzyskanie 35 tzw. godzin kontaktowych
- Poznanie praktyk, technik i narzędzi zarządzania projektami
Forma zajęć:
- Prezentacje zagadnień związanych z zarządzaniem projektami
- Pytania i quizy związane z tematyką egzaminów PMP®
- PMP® pytania i analiza stylu pytań certyfikacyjnych