Plan Szkolenia
Zrozumieć siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?
- Jak możemy zrozumieć, które elementy tego zachowania są akceptowalne - wymagane przez naszą rolę w firmie - a które nie są akceptowalne?
- Jak możemy "dostosować" zachowanie, aby zapobiec przyczynom konfliktu lub rozładować konflikt spowodowany przez innych?
- Co rozumiemy przez Skuteczność Communication w potencjalnych i rzeczywistych sytuacjach konfliktowych?
Inteligencja emocjonalna
- Emocje i ich konsekwencje zarówno w tworzeniu konfliktów, jak i w radzeniu sobie z nimi.
- Znaczenie zrozumienia naszego "EQ" (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
- Pięć etapów modelu Inteligencji Emocjonalnej Go Lemana:
- Samoświadomość
- Samoświadomość
- Motywacja
- Empatia
- Umiejętności społeczne
Analiza transakcyjna
- Dlaczego zachowujemy się / reagujemy w określony sposób na współpracowników i klientów?
- Jak możemy budować relacje ze współpracownikami i klientami?
- Jakie są korzyści z "Prawdziwego Rapportu" w naszych relacjach międzyludzkich?
Klient i interesariusz Management
- Zadowolenie interesariuszy
- Analiza interesariuszy: interesariusze wewnętrzni i zewnętrzni
- Radzenie sobie z konfliktami w interakcjach z klientami i/lub interesariuszami
Assertiveness
- Agresywny v Asertywny v Uległy
- Korzyści z asertywnego zachowania
Konfrontacja
- Model konfrontacyjny - zaciekłe rozmowy
- Model PRO: szablon do planowania i skutecznego przeprowadzania zaciekłych rozmów
Radzenie sobie z konfliktem
- Co powoduje konflikt?
- Fazy radzenia sobie z konfliktami
- Zrozumienie konfliktu
- Zrozumienie stanowiska swojego lub drugiej osoby w konflikcie
- Rozwiązanie konfliktu
- Pięć trybów radzenia sobie z konfliktem Kilmanna - i jak je stosować
- Niwelowanie różnic
Opinie uczestników (5)
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie, merytoryczne, duża dawka wiedzy i rozwiązań oraz poleceń.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
możliwość otwartej dyskusji na poruszane tematy
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
Uwielbiam style nauczyciela, jej wiedzę i strukturę szkolenia.
Mahsa Chegini - Albemarle
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Kurs teoretyczny był w porządku, częściowo już znany. Ćwiczenia i późniejsza analiza były bardzo pomocne.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Uwielbiam ten kurs, ponieważ był krótki i trafny.
MUSAAD ALOLAYAN
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję