Plan Szkolenia
Moduł 1
Wprowadzenie do Data Science i zastosowania w Marketing
- Przegląd analityki: Rodzaj analityki – predykcyjna, nakazowa, wnioskowania
- Praktyka analityczna w Marketing
- Zastosowanie Big Data i różnych technologii - wprowadzenie
Moduł 2
Marketing w cyfrowym świecie
- Wprowadzenie do Digital Marketing
- Online Advertising - Wprowadzenie
- Search Optymalizacja silnika (SEO) – Gostudium przypadku Ogle
- Social Media Marketing: Wskazówki i tajemnice – przykład Facebook, Twitter
Moduł 3
Eksploracyjne Data Analysis & Modelowanie statystyczne
- Prezentacja i wizualizacja danych – Zrozumienie Business danych za pomocą histogramu, wykresu kołowego, wykresu słupkowego, diagramu punktowego – Szybkie wnioskowanie – Korzystanie z Python
- Podstawowe modelowanie statystyczne – Trend, sezonowość, grupowanie, klasyfikacje (tylko podstawy, inny algorytm i zastosowanie, bez żadnych szczegółów) – Gotowy kod w Python
- Analiza koszyka rynkowego (MBA) – studium przypadku z wykorzystaniem zasad stowarzyszenia, wsparcie, zaufanie, wzrost
Moduł 4
Marketing Analityka I
- Wprowadzenie do Marketing Procesu – studium przypadku
- Wykorzystanie danych do ulepszenia Marketing strategii
- Pomiar aktywów marki, przyciągania i wartości marki – pozycjonowanie marki
- Eksploracja tekstu dla Marketing – Podstawy eksploracji tekstu – Studium przypadku dla Social Media Marketing
Moduł 5
Marketing Analityka II
- Wartość życiowa klienta (CLV) z kalkulacją – studium przypadku CLV dla decyzji biznesowych
- Pomiar przypadku i efektu poprzez eksperymenty – studium przypadku
- Obliczanie przewidywanego wzrostu
- Data Science w Internecie Advertising – Konwersja współczynnika klikalności, Analityka witryny
Moduł 6
Podstawy regresji
- Co ujawnia regresja i podstawowe Statistics (niewiele szczegółów matematyki)
- Interpretacja wyników regresji – na podstawie studium przypadku z wykorzystaniem Python
- Zrozumienie modeli log-log – na podstawie studium przypadku z wykorzystaniem Python
- Marketing Modele mieszane – studium przypadku z wykorzystaniem Python
Moduł 7
Klasyfikacja i grupowanie
- Podstawy klasyfikacji i grupowania – zastosowanie; Wzmianka o algorytmach
- Interpretacja wyników – Python Programy z wynikami
- Targetowanie klientów z wykorzystaniem klasyfikacji i grupowania – studium przypadku
- Business Ulepszenie strategii – przykład Email Marketing, Awanse
- Potrzeba Big Data technologii w klasyfikacji i klastrowaniu
Moduł 8
Analiza szeregów czasowych
- Trend i sezonowość – wykorzystanie opartego na Python studium przypadku – wizualizacje
- Różne techniki szeregów czasowych – AR i MA
- Modele szeregów czasowych – ARMA, ARIMA, ARIMAX (wykorzystanie i przykłady z Python) – studium przypadku
- Przewidywanie szeregów czasowych dla kampanii Marketing.
Moduł 9
Silnik rekomendacji
- Personalizacja i Business Strategia
- Różne typy spersonalizowanych rekomendacji – oparte na współpracy i treści
- Różne algorytmy dla silnika rekomendacji – zorientowane na użytkownika, oparte na elementach, hybrydowe, Matrix Faktoryzacja (tylko wzmianka i użycie algorytmów bez Mathematical szczegółów)
- Wskaźniki rekomendacji dla przychodów przyrostowych – szczegółowe studium przypadku
Moduł 10
Maksymalizacja sprzedaży za pomocą Data Science
- Podstawy techniki optymalizacji i jej zastosowania
- Optymalizacja zapasów – studium przypadku
- Zwiększanie ROI za pomocą Data Science
- Lean Analityka – Akcelerator Startupów
Moduł 11
Data Science w Cennik & Promocja I
- Ceny – nauka o zyskownym wzroście
- Popyt Forecasting Techniki - Modeluj i estymuj strukturę krzywych popytu w odpowiedzi na cenę
- Decyzja cenowa – jak zoptymalizować decyzję cenową – studium przypadku z wykorzystaniem Python
- Analityka promocji – kalkulacja wartości bazowych i model promocji handlu
- Wykorzystanie promocji dla lepszej strategii – Specyfikacja modelu sprzedaży – Model multiplikatywny
Moduł 12
Data Science w Cennik i promocja II
- Przychody Management – Jak zarządzać łatwo psującymi się zasobami w wielu segmentach rynku
- Łączenie produktów – produkty szybko i wolno rotujące – studium przypadku z Python
- Ceny łatwo psujących się towarów i usług – linie lotnicze i amp; Ceny hoteli – wzmianka o modelach stochastycznych
- Metryki promocji – tradycyjne i społecznościowe
Wymagania
Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.
Opinie uczestników (5)
Trener tłumaczył zagadnienia korzystając z problemów pojawiających się w codziennej pracy.
Kamil
Szkolenie - Data Science with KNIME Analytics Platform
Zrozumienie dużych danych lepiej
Shaune Dennis - Vodacom
Szkolenie - Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Rzeczowa wiedza poparta doświadczeniem praktycznym. Pierwszy raz brałem udział w szkoleniu 1 osobowym co znaczanie bardziej ułatwiło kontakt i przyswajanie wiedzy, także tutaj też duzy plus.
Mateusz Macalik - LG Energy Solution Wroclaw Sp. z o.o.
Szkolenie - Introduction to Data Science
Prezentacja tematu wiedzy czasu
Aly Saleh - FAB banak Egypt
Szkolenie - Introduction to Data Science and AI (using Python)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wspaniałe jest to, że kurs jest dostosowany do kluczowych obszarów, które zaznaczyłem w ankiecie przed kursem. To naprawdę pomaga w rozwiązaniu moich pytań dotyczących materiału oraz w dostosowaniu się do moich celów uczenia.
Winnie Chan - Statistics Canada
Szkolenie - Jupyter for Data Science Teams
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję