Plan Szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do Data Science i zastosowania w Marketing

  • Przegląd analityki: Rodzaj analityki – predykcyjna, nakazowa, wnioskowania
  • Praktyka analityczna w Marketing
  • Zastosowanie Big Data i różnych technologii - wprowadzenie

Moduł 2

Marketing w cyfrowym świecie

  • Wprowadzenie do Digital Marketing
  • Online Advertising - Wprowadzenie
  • Search Optymalizacja silnika (SEO) – Gostudium przypadku Ogle
  • Social Media Marketing: Wskazówki i tajemnice – przykład Facebook, Twitter

Moduł 3

Eksploracyjne Data Analysis & Modelowanie statystyczne

  • Prezentacja i wizualizacja danych – Zrozumienie Business danych za pomocą histogramu, wykresu kołowego, wykresu słupkowego, diagramu punktowego – Szybkie wnioskowanie – Korzystanie z Python
  • Podstawowe modelowanie statystyczne – Trend, sezonowość, grupowanie, klasyfikacje (tylko podstawy, inny algorytm i zastosowanie, bez żadnych szczegółów) – Gotowy kod w Python
  • Analiza koszyka rynkowego (MBA) – studium przypadku z wykorzystaniem zasad stowarzyszenia, wsparcie, zaufanie, wzrost

Moduł 4

Marketing Analityka I

  • Wprowadzenie do Marketing Procesu – studium przypadku
  • Wykorzystanie danych do ulepszenia Marketing strategii
  • Pomiar aktywów marki, przyciągania i wartości marki – pozycjonowanie marki
  • Eksploracja tekstu dla Marketing – Podstawy eksploracji tekstu – Studium przypadku dla Social Media Marketing

Moduł 5

Marketing Analityka II

  • Wartość życiowa klienta (CLV) z kalkulacją – studium przypadku CLV dla decyzji biznesowych
  • Pomiar przypadku i efektu poprzez eksperymenty – studium przypadku
  • Obliczanie przewidywanego wzrostu
  • Data Science w Internecie Advertising – Konwersja współczynnika klikalności, Analityka witryny

Moduł 6

Podstawy regresji

  • Co ujawnia regresja i podstawowe Statistics (niewiele szczegółów matematyki)
  • Interpretacja wyników regresji – na podstawie studium przypadku z wykorzystaniem Python
  • Zrozumienie modeli log-log – na podstawie studium przypadku z wykorzystaniem Python
  • Marketing Modele mieszane – studium przypadku z wykorzystaniem Python

Moduł 7

Klasyfikacja i grupowanie

  • Podstawy klasyfikacji i grupowania – zastosowanie; Wzmianka o algorytmach
  • Interpretacja wyników – Python Programy z wynikami
  • Targetowanie klientów z wykorzystaniem klasyfikacji i grupowania – studium przypadku
  • Business Ulepszenie strategii – przykład Email Marketing, Awanse
  • Potrzeba Big Data technologii w klasyfikacji i klastrowaniu

Moduł 8

Analiza szeregów czasowych

  • Trend i sezonowość – wykorzystanie opartego na Python studium przypadku – wizualizacje
  • Różne techniki szeregów czasowych – AR i MA
  • Modele szeregów czasowych – ARMA, ARIMA, ARIMAX (wykorzystanie i przykłady z Python) – studium przypadku
  • Przewidywanie szeregów czasowych dla kampanii Marketing.

Moduł 9

Silnik rekomendacji

  • Personalizacja i Business Strategia
  • Różne typy spersonalizowanych rekomendacji – oparte na współpracy i treści
  • Różne algorytmy dla silnika rekomendacji – zorientowane na użytkownika, oparte na elementach, hybrydowe, Matrix Faktoryzacja (tylko wzmianka i użycie algorytmów bez Mathematical szczegółów)
  • Wskaźniki rekomendacji dla przychodów przyrostowych – szczegółowe studium przypadku

Moduł 10

Maksymalizacja sprzedaży za pomocą Data Science

  • Podstawy techniki optymalizacji i jej zastosowania
  • Optymalizacja zapasów – studium przypadku
  • Zwiększanie ROI za pomocą Data Science
  • Lean Analityka – Akcelerator Startupów

Moduł 11

Data Science w Cennik & Promocja I

  • Ceny – nauka o zyskownym wzroście
  • Popyt Forecasting Techniki - Modeluj i estymuj strukturę krzywych popytu w odpowiedzi na cenę
  • Decyzja cenowa – jak zoptymalizować decyzję cenową – studium przypadku z wykorzystaniem Python
  • Analityka promocji – kalkulacja wartości bazowych i model promocji handlu
  • Wykorzystanie promocji dla lepszej strategii – Specyfikacja modelu sprzedaży – Model multiplikatywny

Moduł 12

Data Science w Cennik i promocja II

  • Przychody Management – Jak zarządzać łatwo psującymi się zasobami w wielu segmentach rynku
  • Łączenie produktów – produkty szybko i wolno rotujące – studium przypadku z Python
  • Ceny łatwo psujących się towarów i usług – linie lotnicze i amp; Ceny hoteli – wzmianka o modelach stochastycznych
  • Metryki promocji – tradycyjne i społecznościowe

Wymagania

Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie