Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo QML online lub na miejscu pokazują poprzez interaktywne ćwiczenia praktyczne, jak tworzyć wieloplatformowe i dynamiczne interfejsy użytkownika za pomocą QML. Szkolenie QML jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą tworzyć wieloplatformowe i dynamiczne interfejsy użytkownika za pomocą Qt Quick and QML.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Projektowanie prototypów interfejsu użytkownika aplikacji przy użyciu QML.
Tworzenie i wdrażanie elementów interfejsu użytkownika aplikacji przy użyciu QML.
Wdrażanie animacji, transformacji i przejść w celu stworzenia bardziej responsywnego doświadczenia dla użytkowników aplikacji.