Plan Szkolenia

Wprowadzenie

QML Programowanie

  • Składnia QML
  • Wiązanie właściwości
  • Qt Szybkie obiekty globalne

Qt Szybkie elementy

  • Elementy, prostokąty i tekst
  • Obrazy
  • Sygnały i gniazda

Przygotowanie środowiska programistycznego

  • Instalacja i konfiguracja QtQuick

QML Podstawowe pojęcia

  • Tworzenie prostych widżetów
  • Wdrażanie prostych widżetów
  • Wprowadzanie zasobów
  • Korzystanie z widoków w QML
  • Zastępowanie delegatów treści

Qt Szybkie pozycjonowanie

  • Korzystanie z kotwic
  • Praca zpozycjonerami, układami i przepływem

Animations, przejścia i transformacje

  • Implementowanie animacji i cząsteczek
  • Używanie przejść
  • Praca z przekształceniami
  • Stosowanie stanu i gradientów

Qt Szybkie sterowanie i moduły

  • Używanie Qt Szybkich kontrolek do tworzenia widżetów
  • Implementowanie Qt widżetów szybkich kontrolek
  • Tworzenie niestandardowych stylów dla widżetów
  • Używanie stylu niestandardowego na widżecie

Aplikacje i prototypy pulpitu nawigacyjnego

  • Definiowanie funkcjonalności aplikacji
  • Zastosowanie komponentów i struktury
  • Dodawanie głównego interfejsu użytkownika
  • Korzystanie z mechanizmu przełączania aplikacji
  • Implementowanie widżetów i wyskakujących okienek aplikacji
  • Tworzenie modeli
  • Dodawanie motywu interfejsu użytkownika
  • Tworzenie responsywnego interfejsu użytkownika

Podsumowanie i wnioski

 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie