Plan Szkolenia
Teoria użyteczności
- Definicja użyteczności.
- Elementy składające się na użyteczność.
- Koncepcja UX
- Użyteczność a przewaga konkurencyjna.
Planowanie użyteczności
- Analiza interesariuszy
- Analiza kontekstu użytkownika
- Cele jakościowe.
Pozyskiwanie i analiza wymagań użyteczności
- Techniki pozyskiwania wymagań
- Użyteczność a funkcjonalność rozwiązania
Software Design z perspektywy projektowania zorientowanego na użytkownika
- Projektowanie interfejsu użytkownika.
- Normy, standardy, wytyczne
- Przewodnik po stylach
Testowanie i ocena użyteczności
- Listy kontrolne.
- Testowanie z użytkownikami (testy użyteczności).
- Zaawansowane metody - podstawy.
Rozwój w kierunku użyteczności i UX
- Certyfikacja kwalifikacji.
- Kompetencje użyteczności a inne role projektowe.
Podsumowanie
- Podsumowanie warsztatów.
- Najlepsze praktyki i listy kontrolne.
Wymagania
Podstawowa znajomość cyklu życia produktu IT.
Znajomość nomenklatury stosowanej w rozwoju oprogramowania i realizacji projektów IT.
Poziom
2
Go als
Poznanie kluczowych pojęć i terminów związanych z użytecznością rozwiązań cyfrowych.
Poznanie skutecznych metod rejestrowania wymagań dotyczących użyteczności.
Zdobycie umiejętności niezbędnych do projektowania użytecznych rozwiązań IT.
Korzyści
Szkolenie prowadzone przez eksperta z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży IT i szeroką wiedzą na temat procesów informatycznych.
Nacisk na praktykę - niezbędna teoria poparta jest praktyką projektową, omawiane tematy odnoszą się do rzeczywistych sytuacji projektowych.
Szkolenie prowadzone z wykorzystaniem narzędzi wykorzystywanych w inżynierii wymagań, co daje możliwość poznania podstawowych funkcjonalności takich narzędzi.
Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy już w trakcie szkolenia.
Adresaci szkolenia
Analityków systemowych i biznesowych, właścicieli produktów, właścicieli firm, projektantów rozwiązań cyfrowych.
Kierowników projektów pragnących zapewnić użyteczność projektowanego systemu informatycznego.
[Przedstawicieli odpowiedzialnych za rozwój potrzeb biznesowych i/lub walidację użyteczności systemu.
Inżynierowie oprogramowania i systemu.
Testerzy, QA, osoby odpowiedzialne za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania.
Opinie uczestników (5)
Całość szkolenia. Przygotowanie trenera, sposób komunikacji, przygotowane ćwiczenia. Wszystko top
Michal - AXAXL
Szkolenie - Testable Requirements - How to Write Good Acceptance Criteria?
Sposób prowadzenia szkolenia
Weronika
Szkolenie - Requirements Management
Otwarta dyskusja na temat różnych zagadnień i przykładów wydarzeń z jakimi możemy się zetknąć przy tworzeniu wymagań.
Piotr - Nippon Seiki Europe
Szkolenie - IREB CPRE Foundation - przygotowanie do egzaminu
**Trenera wiedza i łatwość dyskusji - świetny przepływ**
Piotr Stanik - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Szkolenie - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Profesjonalizm, elokwencja, humor i duża wiedza.