Plan Szkolenia

Teoria użyteczności

  • Definicja użyteczności.
  • Elementy składające się na użyteczność.
  • Koncepcja UX
  • Użyteczność a przewaga konkurencyjna.

Planowanie użyteczności

  • Analiza interesariuszy
  • Analiza kontekstu użytkownika
  • Cele jakościowe.

Pozyskiwanie i analiza wymagań użyteczności

  • Techniki pozyskiwania wymagań
  • Użyteczność a funkcjonalność rozwiązania

Software Design z perspektywy projektowania zorientowanego na użytkownika

  • Projektowanie interfejsu użytkownika.
  • Normy, standardy, wytyczne
  • Przewodnik po stylach

Testowanie i ocena użyteczności

  • Listy kontrolne.
  • Testowanie z użytkownikami (testy użyteczności).
  • Zaawansowane metody - podstawy.

Rozwój w kierunku użyteczności i UX

  • Certyfikacja kwalifikacji.
  • Kompetencje użyteczności a inne role projektowe.

Podsumowanie

  • Podsumowanie warsztatów.
  • Najlepsze praktyki i listy kontrolne.

Wymagania

Podstawowa znajomość cyklu życia produktu IT.
Znajomość nomenklatury stosowanej w rozwoju oprogramowania i realizacji projektów IT.

Poziom
2

Go als
Poznanie kluczowych pojęć i terminów związanych z użytecznością rozwiązań cyfrowych.
Poznanie skutecznych metod rejestrowania wymagań dotyczących użyteczności.
Zdobycie umiejętności niezbędnych do projektowania użytecznych rozwiązań IT.

Korzyści
Szkolenie prowadzone przez eksperta z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży IT i szeroką wiedzą na temat procesów informatycznych.
Nacisk na praktykę - niezbędna teoria poparta jest praktyką projektową, omawiane tematy odnoszą się do rzeczywistych sytuacji projektowych.
Szkolenie prowadzone z wykorzystaniem narzędzi wykorzystywanych w inżynierii wymagań, co daje możliwość poznania podstawowych funkcjonalności takich narzędzi.
Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy już w trakcie szkolenia.

Adresaci szkolenia
Analityków systemowych i biznesowych, właścicieli produktów, właścicieli firm, projektantów rozwiązań cyfrowych.
Kierowników projektów pragnących zapewnić użyteczność projektowanego systemu informatycznego.
[Przedstawicieli odpowiedzialnych za rozwój potrzeb biznesowych i/lub walidację użyteczności systemu.
Inżynierowie oprogramowania i systemu.
Testerzy, QA, osoby odpowiedzialne za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie