Peoplesoft Admin Fundamentals - Plan Szkolenia
Peoplesoft to oprogramowanie e-biznesowe firmy Oracle, które zapewnia narzędzia do zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), zarządzania relacjami z klientami (CRM), zarządzania finansami i łańcuchem dostaw (FSCM) oraz zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa (EPM).
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla konsultantów, którzy chcą nauczyć się umiejętności zarządzania aplikacjami Peoplesoft na poziomie średniozaawansowanym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Poznaj koncepcje i architekturę Peoplesoft.
- Konfiguracja i zarządzanie domenami serwerów.
- Śledzenie, rozwiązywanie problemów i dostrajanie wydajności systemu Peoplesoft.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Przegląd architektury Peoplesoft
- Przegląd architektury Peoplesoft
Podstawy
- Tworzenie profilu użytkownika
- Tworzenie ról
- Tworzenie listy uprawnień
Migracja
- Migracja projektu
- Migracja obiektów, plików i zabezpieczeń
- Porównywanie raportów
- Tworzenie projektu i tworzenie rekordów
Application Server
- Domena serwera aplikacji
- Zrozumienie procesów serwera aplikacji
- Tworzenie domeny serwera aplikacji
- Konfigurowanie domeny serwera aplikacji
- Usuwanie domeny serwera aplikacji
- Testowanie domeny
- Utrzymywanie serwera aplikacji
Web Server
- Tworzenie domeny serwera WWW
- Konfigurowanie domeny serwera WWW
Bezpieczeństwo
- Zrozumienie zabezpieczeń procesu
- Bezpieczeństwo interfejsu komponentu
- Bezpieczeństwo zapytań
- Zabezpieczenia biblioteki sieci Web
- Bezpieczeństwo PeopleTools
- Audyty zabezpieczeń
Śledzenie
- Śledzenie na poziomie serwera aplikacji
- Śledzenie na poziomie harmonogramu procesów
- Śledzenie na poziomie PIA
Korzystanie z klienta 2-warstwowego
- Instalowanie klienta 2-tier
- Konfigurowanie klienta
Dostrajanie wydajności i rozwiązywanie problemów
- Dostrajanie serwera aplikacji
- Dostrajanie serwera wsadowego
- Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość systemów CRM i HRM
Uczestnicy
- Konsultanci
- Business analityków
- Menedżerowie
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Peoplesoft Admin Fundamentals - Plan Szkolenia - Booking
Peoplesoft Admin Fundamentals - Plan Szkolenia - Enquiry
Peoplesoft Admin Fundamentals - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (4)
Sposób interakcji ze studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście byłem 1 na 1 z moim trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wszystko jasno wytłumaczył i byłem bardzo zadowolony z rezultatów.
Craig - Superior Minerlas
Szkolenie - Salesforce for End Users
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
scenariusze zastosowań wprowadzenie
Rachel - ge ren
Szkolenie - Salesforce CPQ for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Styl i metoda szkolenia były bardziej interaktywne niż tylko słuchanie przez cały czas trwania szkolenia. Dała mi szansę praktycznego zastosowania jej nauk podczas trwania szkolenia. Naprawdę cieszyłam się z tego, dała mi całą uwagę i zapytała, gdzie i co miało jej pokazać mi, a ja nauczyłam się wielu nowych funkcji i teraz mam więcej wiedzy niż wcześniej. Zdobyłam również pewność siebie w wykonywaniu mojej pracy i korzystaniu z Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Szkolenie - Salesforce Lightning
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Microsoft Dynamics 365
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla analityków biznesowych, którzy chcą zoptymalizować procesy marketingowe i sprzedażowe za pomocą Microsoft Dynamics 365.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Używaj różnych modułów w Microsoft Dynamics 365 do zarządzania przepływami procesów.
- Integracja platformy Power Platform z Microsoft Dynamics 365.
- Strukturyzuj różne popularne modele danych, takie jak rekordy, wykresy segmentów i inne.
- Automatyzuj procesy dzięki integracji z Microsoft Flow.
Comprehensive Dynamics 365 for Business Operations
35 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level business analysts who wish to lead initiatives for continuous business process improvement and system enhancements within their organizations.
By the end of this training, participants will be able to:
- Gain a comprehensive understanding of Dynamics 365.
- Set up, configure, and manage various components of Dynamics 365.
- Analyze existing business processes and make recommendations for optimization using Dynamics 365 functionalities.
- Manage migrations and updates within Dynamics 365.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą usprawnić swoje operacje obsługi klienta za pomocą Dynamics 365 Customer Service.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć podstawowe cechy i funkcjonalności Dynamics 365 Customer Service.
- Konfigurować i konfigurować środowisko D365 Customer Service.
- Efektywnie zarządzać interakcjami i sprawami klientów.
- Wykorzystywać analitykę do poprawy świadczenia usług.
- Integracja Dynamics 365 Customer Service z innymi aplikacjami Microsoft.
Dynamics 365 Finance and Operations: Treasury and Accounting
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych specjalistów ds. finansów i finansów, którzy chcą wzmocnić swoją wiedzę, poprawić generowanie raportów i zmaksymalizować wykorzystanie Dynamics 365 do operacji finansowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Nawigować i dostosowywać interfejs Dynamics 365 Finance and Operations.
- Efektywnie generować i analizować raporty finansowe.
- Zarządzać funkcjami skarbowymi, w tym przepływami pieniężnymi i uzgodnieniami bankowymi.
- Usprawniać finansowe przepływy pracy w celu zwiększenia wydajności operacyjnej.
Pardot for Marketing Analysts
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych analityków marketingowych i specjalistów, którzy chcą odświeżyć i poprawić swoje umiejętności Pardot, koncentrując się na zaawansowanym raportowaniu, pulpitach nawigacyjnych i strategiach zaangażowania.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zoptymalizować Pardot pod kątem zaawansowanego e-mail marketingu i taktyk zaangażowania.
- Opanować tworzenie i analizę raportów i pulpitów nawigacyjnych.
- Ulepszyć strategie przydzielania potencjalnych klientów i programy zaangażowania.
- Wykorzystać dynamiczną zawartość Pardot i niestandardowe przekierowania dla lepszej wydajności kampanii.
Salesforce CPQ for Administrators
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Polsce (online lub na miejscu) uczestnicy poznają architekturę, projekt i funkcje operacyjne, które składają się na Salesforce CPQ, przechodząc przez konfigurację, konfigurację i konserwację przykładowej instalacji Salesforce CPQ.
Salesforce Development
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla twórców stron internetowych, którzy chcą tworzyć aplikacje w czasie rzeczywistym przy użyciu Salesforce Development.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zbudować aplikację czasu rzeczywistego przy użyciu języka programowania Apex.
- Tworzyć klasy testowe za pomocą Apex w celu zwiększenia pokrycia kodu w Salesforce.
- Tworzyć i korzystać z usług internetowych REST i SOAP za pomocą Apex.
Salesforce with HTML5 and CSS3
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level developers who wish to learn how to design, develop, and deploy responsive and dynamic email templates tailored for various Salesforce marketing campaigns.
By the end of this training, participants will be able to:
- Use HTML5 and CSS3 to design and develop responsive, accessible, and interactive email templates that are optimized for performance across various devices and email clients within the Salesforce ecosystem.
- Leverage Salesforce data to create personalized email experiences.
- Test, deploy, and analyze email campaigns within Salesforce, including the use of analytics to inform decisions and optimize future campaigns for better performance and higher engagement.
Salesforce for End Users
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla pracowników marketingu, pracowników sprzedaży i przedstawicieli obsługi klienta, którzy chcą korzystać z konfiguracji, zarządzania i monitorowania Salesforce i jego możliwości, aby lepiej służyć swoim klientom.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Skonfigurować swoje konto Salesforce, aby zarządzać profilem, śledzić działania, dostosowywać widoki i układ oraz personalizować ustawienia.
- Korzystać z funkcji i narzędzi Salesforce, aby przyciągać, pozyskiwać i obsługiwać istniejących i potencjalnych klientów.
- Tworzyć raporty i pulpity nawigacyjne w celu generowania przydatnych analiz i spostrzeżeń dla firmy.
Salesforce Lightning
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla administratorów, którzy chcą używać Salesforce Lightning do tworzenia aplikacji internetowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Buduj responsywne aplikacje za pomocą Salesforce Lightning.
- Twórz aplikacje z niewielką ilością kodu lub bez niego.
- Twórz aplikacje lightning od podstaw.
Salesforce Marketing Cloud
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych specjalistów ds. marketingu, którzy chcą zdobyć umiejętności i wiedzę wymagane do skutecznego wykorzystania Salesforce Marketing Cloud do kompleksowego marketingu cyfrowego i zaangażowania klientów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
-
Zrozumienie cech, funkcjonalności i architektury Salesforce Marketing Cloud.
Dowiedz się, jak tworzyć, zarządzać i optymalizować kampanie e-mailowe, społecznościowe, mobilne i reklamowe za pomocą Marketing Cloud.
Zarządzanie danymi w Marketing Cloud, tworzenie segmentowanych odbiorców i wykorzystywanie danych do ukierunkowanych działań marketingowych.
Salesforce for Sales and Administration
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących specjalistów ds. sprzedaży i administratorów, którzy chcą efektywnie korzystać z Salesforce Sales Cloud i zarządzać jego funkcjami administracyjnymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Efektywnie nawigować i wykorzystywać Salesforce Sales Cloud.
- Zarządzać potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami, szansami i sprawami.
- Generować raporty i pulpity nawigacyjne w celu uzyskania wglądu w sprzedaż.
- Wdrażać reguły automatyzacji i przepływu pracy w Salesforce.
- Dostosuj ustawienia zabezpieczeń i zarządzaj dostępem użytkowników.
- Integracja Salesforce z Power BI, Tableau i innymi narzędziami do analizy danych w czasie rzeczywistym.
Veeva Commercial Cloud
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla osób, które chcą korzystać z Veeva aplikacji Commercial Cloud Engagement w celu zapewnienia spersonalizowanej obsługi klienta w wielu kanałach.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Personalizować interakcje z klientami przy użyciu Veeva CRM.
- Planować i realizować wydarzenia korporacyjne przy użyciu Veeva Digital Events.
- Wyrównywać terytoria sprzedaży za pomocą Veeva Align.
Veeva Vault
14 godzinVeeva Vault to oparta na chmurze platforma do zarządzania treścią i pakiet aplikacji przeznaczonych dla firm z branży nauk przyrodniczych;
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do użytkowników końcowych, którzy chcą korzystać z Veeva Vault, aby lepiej zarządzać dokumentami i danymi z zakresu nauk przyrodniczych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli zarządzać dokumentami, śledzić informacje o produktach i współpracować z innymi członkami zespołu.
Vlocity Background (Data Tools and UI Tools)
21 godzinZapoznanie się z możliwościami Vlocity opracaje na danych, extract danych, zapis, transformację.
Budowa procesów w opraciu o Omniscripts, prezentacja danych w oparciu o Flex Cards.
Użytkownicy biznesowi, konsultanci, developerzy.
Cele szkolenia: Przyswojenie podstaw narzędzia Salesforce Omnistudio
Forma zajęć: Teoria 20% + 80% Ćwiczenia