Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Pardot Plus Edition

  • Przegląd funkcji Pardot i ostatnie aktualizacje
  • Zrozumienie interfejsu i kluczowych komponentów

Optymalizacja Email Marketing Taktyki

  • Zaawansowane techniki projektowania i personalizacji wiadomości e-mail
  • Strategie segmentacji przy użyciu list dynamicznych
  • Najlepsze praktyki testowania A/B i śledzenia wydajności

Strategie przydzielania i angażowania potencjalnych klientów

  • Automatyzacja przydzielania potencjalnych klientów przy użyciu reguł i wyzwalaczy
  • Tworzenie skutecznych programów zaangażowania
  • Wykorzystanie dynamicznych treści do spersonalizowanego marketingu

Praca z formularzami i niestandardowymi przekierowaniami

  • Projektowanie i optymalizacja formularzy do pozyskiwania potencjalnych klientów
  • Wykorzystanie niestandardowych przekierowań do śledzenia aktywności potencjalnych klientów

Opanowanie raportowania i pulpitów nawigacyjnych

  • Tworzenie szczegółowych raportów do analizy wydajności kampanii
  • Tworzenie niestandardowych pulpitów nawigacyjnych do wizualizacji danych
  • Integracja raportów Pardot z Salesforce w celu uzyskania ujednoliconych informacji

Zaawansowana dynamika zaangażowania

  • Ulepszanie programów zaangażowania za pomocą reguł automatyzacji
  • Efektywne korzystanie z akcji ukończenia i modeli punktacji
  • Strategie ponownego angażowania i pielęgnowania leadów

Studia przypadków i ćwiczenia praktyczne

  • Rzeczywiste scenariusze oparte na środowisku Pardot klienta
  • Praktyczne ćwiczenia pozwalające zastosować poznane koncepcje

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość interfejsu Salesforce Pardot
  • Doświadczenie z kampaniami e-mail marketingowymi i zarządzaniem potencjalnymi klientami
  • Znajomość zarządzania listami i programami zaangażowania w Pardot

Uczestnicy

  • Marketing analitycy używający Pardot do codziennych operacji
  • [Profesjonaliści zaangażowani w zarządzanie kampaniami i raportowanie
  • Zespoły chcące zoptymalizować Pardot pod kątem zaawansowanych strategii zaangażowania
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie