Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Pardot Plus Edition
- Przegląd funkcji Pardot i ostatnie aktualizacje
- Zrozumienie interfejsu i kluczowych komponentów
Optymalizacja Email Marketing Taktyki
- Zaawansowane techniki projektowania i personalizacji wiadomości e-mail
- Strategie segmentacji przy użyciu list dynamicznych
- Najlepsze praktyki testowania A/B i śledzenia wydajności
Strategie przydzielania i angażowania potencjalnych klientów
- Automatyzacja przydzielania potencjalnych klientów przy użyciu reguł i wyzwalaczy
- Tworzenie skutecznych programów zaangażowania
- Wykorzystanie dynamicznych treści do spersonalizowanego marketingu
Praca z formularzami i niestandardowymi przekierowaniami
- Projektowanie i optymalizacja formularzy do pozyskiwania potencjalnych klientów
- Wykorzystanie niestandardowych przekierowań do śledzenia aktywności potencjalnych klientów
Opanowanie raportowania i pulpitów nawigacyjnych
- Tworzenie szczegółowych raportów do analizy wydajności kampanii
- Tworzenie niestandardowych pulpitów nawigacyjnych do wizualizacji danych
- Integracja raportów Pardot z Salesforce w celu uzyskania ujednoliconych informacji
Zaawansowana dynamika zaangażowania
- Ulepszanie programów zaangażowania za pomocą reguł automatyzacji
- Efektywne korzystanie z akcji ukończenia i modeli punktacji
- Strategie ponownego angażowania i pielęgnowania leadów
Studia przypadków i ćwiczenia praktyczne
- Rzeczywiste scenariusze oparte na środowisku Pardot klienta
- Praktyczne ćwiczenia pozwalające zastosować poznane koncepcje
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość interfejsu Salesforce Pardot
- Doświadczenie z kampaniami e-mail marketingowymi i zarządzaniem potencjalnymi klientami
- Znajomość zarządzania listami i programami zaangażowania w Pardot
Uczestnicy
- Marketing analitycy używający Pardot do codziennych operacji
- [Profesjonaliści zaangażowani w zarządzanie kampaniami i raportowanie
- Zespoły chcące zoptymalizować Pardot pod kątem zaawansowanych strategii zaangażowania
14 godzin