Plan Szkolenia
Moduł 1: Planowanie i aprowizowanie usługi Office 365 W tym module dokonano przeglądu funkcji usługi Office 365 i zidentyfikowano najnowsze ulepszenia usługi, a także opisano proces aprowizowania dzierżawy usługi Office 365. Moduł ten identyfikuje również wyzwania związane z wdrażaniem usługi Office 365 oraz korzyści płynące z podejścia Microsoft FastTrack for Office 365 w porównaniu z tradycyjnym procesem planowania, przygotowania i migracji wdrożenia.Lekcje
- Przegląd usługi Office 365
- Aprowizowanie dzierżawy usługi Office 365
- Planowanie wdrożenia pilotażowego
Moduł 2: Zarządzanie użytkownikami i grupami Office 365Moduł ten wyjaśnia, jak zarządzać użytkownikami, grupami i licencjami oraz konfigurować dostęp administracyjny za pomocą konsoli Office 365 i interfejsu wiersza poleceń Windows PowerShell. Ten moduł wyjaśnia również, jak zarządzać hasłami użytkowników i konfigurować uwierzytelnianie wieloskładnikowe.Lekcje
- Zarządzanie kontami użytkowników i licencjami
- Zarządzanie hasłami i uwierzytelnianiem
- Zarządzanie grupami zabezpieczeń w usłudze Office 365
- Zarządzanie użytkownikami i grupami Office 365 za pomocą Windows PowerShell
- Konfigurowanie dostępu administracyjnego
Moduł 3: Konfigurowanie łączności klienta z Microsoft Office 365Moduł ten obejmuje różne typy oprogramowania klienckiego, których można używać do łączenia się z usługą Office 365. Wyjaśnia również wymagania dotyczące infrastruktury, które klienci muszą spełnić, aby połączyć się z usługą Office 365, a także sposób konfigurowania różnych typów klientów usługi Office 365.Lekcje
- Planowanie dla klientów Office 365
- Planowanie łączności dla klientów Office 365
- Konfigurowanie łączności dla klientów Office 365
Moduł 4: Planowanie i konfigurowanie synchronizacji katalogów W tym module wyjaśniono, jak zaplanować, przygotować i wdrożyć synchronizację katalogów jako metodologię zarządzania użytkownikami i grupami we wdrożeniu usługi Office 365. Wyjaśnia, jak przygotować środowisko lokalne oraz zainstalować i skonfigurować synchronizację katalogów. Wyjaśnia również, jak zarządzać tożsamościami Office 365 po włączeniu synchronizacji katalogów.Lekcje
- Planowanie i przygotowanie do synchronizacji katalogów
- Wdrażanie synchronizacji katalogów przy użyciu Azure AD Connect
- Zarządzanie tożsamościami usługi Office 365 za pomocą synchronizacji katalogów
Moduł 5: Planowanie i wdrażanie usługi Office 365 ProPlus W tym module wyjaśniono, jak zaplanować wdrożenie klienckie i zapewnić użytkownikom narzędzia potrzebne do efektywnej interakcji z usługą Office 365. Wyjaśnia również proces planowania, jak udostępnić Office 365 ProPlus bezpośrednio użytkownikom końcowym i jak wdrożyć go jako pakiet zarządzany. Na koniec opisano, jak skonfigurować telemetrię pakietu Office, aby administratorzy mogli śledzić, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z usługą Microsoft Office.
- Przegląd usługi Office 365 ProPlus
- Planowanie wdrożeń usługi Office 365 ProPlus opartych na użytkownikach i zarządzanie nimi
- Planowanie scentralizowanych wdrożeń usługi Office 365 ProPlus i zarządzanie nimi
- Telemetria i raportowanie pakietu Office
Moduł 6: Planowanie i zarządzanie odbiorcami i uprawnieniami Exchange OnlineModuł ten opisuje Exchange Online i wyjaśnia, jak tworzyć i zarządzać obiektami odbiorców oraz jak zarządzać i delegować zabezpieczenia Exchange.Lekcje
- Przegląd usługi Exchange Online
- Zarządzanie odbiorcami Exchange Online
- Planowanie i konfigurowanie uprawnień Exchange Online
Moduł 7: Planowanie i konfigurowanie usług Exchange Online W tym module wyjaśniono, jak zaplanować i skonfigurować przepływ poczty e-mail, oprócz ustawień ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i spamem w usłudze Office 365. Wyjaśnia również, jak planować i konfigurować zasady dla klientów Exchange. Dodatkowo opisano, jak zaplanować i skonfigurować migrację do Exchange Online.Lekcje
- Planowanie i konfigurowanie przepływu poczty e-mail w usłudze Office 365
- Planowanie i konfigurowanie ochrony poczty e-mail w usłudze Office 365
- Planowanie i konfigurowanie zasad dostępu klienta
- Migracja do Exchange Online
Moduł 8: Planowanie i wdrażanie Microsoft Teams W tym module wyjaśniono, jak zaplanować i skonfigurować Teams. Wyjaśnia, jak skonfigurować ustawienia użytkownika i klientów Teams oraz zaplanować integrację głosową. Wyjaśnia również, jak przejść ze Skype dla firm do Teams i jak Teams integruje się z innymi usługami Office 365.Lekcje
- Wyjaśnienie dotyczące zespołów
- Wdrażanie zespołów
- Uwierzytelnianie i dostęp
- Przejście z programu Skype dla firm na Microsoft Teams
- Zarządzanie i raportowanie
Moduł 9: Planowanie i konfigurowanie SharePoint OnlineW tym module opisano sposób konfigurowania usług SharePoint Online. Wyjaśnia, jak zaplanować i skonfigurować SharePoint kolekcje witryn i udostępnianie użytkownikom zewnętrznym. Zawiera również krótki przegląd dodatkowych portali, takich jak portal wideo.Lekcje
- Konfigurowanie SharePoint Usług online
- Planowanie i konfigurowanie SharePoint Kolekcje witryn online
- Planowanie i konfigurowanie udostępniania użytkowników zewnętrznych
Moduł 10: Planowanie i konfigurowanie rozwiązania do współpracy Office 365 W tym module opisano sposób włączania i konfigurowania usługi Yammer Enterprise. Wyjaśnia również, jak skonfigurować OneDrive dla Business i grupy Office 365.Lekcje
- Planowanie i zarządzanie usługą Yammer Enterprise
- Planowanie i konfigurowanie OneDrive dla Business
- Konfigurowanie grup Office 365
Moduł 11: Planowanie i konfigurowanie zabezpieczeń i zgodności w usłudze Office 365 W tym module opisano funkcje zgodności w usłudze Office 365 i sposób zarządzania nimi. Wyjaśnia, jak zaplanować i skonfigurować Azure ochronę informacji. Dodatkowo wyjaśniono funkcje zabezpieczeń w usłudze Office 365.Lekcje
- Przegląd funkcji zgodności w usłudze Office 365
- Planowanie i konfigurowanie Azure ochrony informacji w usłudze Office 365
- Zarządzanie funkcjami zgodności w usłudze Office 365
Moduł 12: Monitorowanie i rozwiązywanie problemów Microsoft Office 365Moduł ten wyjaśnia, jak rozwiązywać problemy z łącznością i usługami Office 365 oraz jak monitorować kondycję usług Office 365.Lekcje
- Rozwiązywanie problemów z usługą Office 365
- Monitorowanie kondycji usługi Office 365
Opinie uczestników (3)
Połączenie teorii z praktyczną pracą na labach i indywidualne podejście instruktora do tempa pracy.
Krystian - Alfa Laval
Szkolenie - Office 365 Administration and Troubleshooting (10997DC)
Otwartość na zadawane pytania. Dążenie do udzielenia wyczerpującej odpowiedzi.
Piotr Kowa - 7N Sp. z o.o.
Szkolenie - Microsoft 365 Security Administration (authorized training course MS 500T00)
Bardzo dobre podejście wykładowcy do słuchaczy, realizacja tematu w tempie umożliwiającym bezproblemowe wykonanie laboratoriów. W sytuacjach zaskoczenia w działaniu Sharepoint - wykładowca znajdował kierunek dążący do dalszego działania i eliminowania powstałych problemów.