Plan Szkolenia
Moduł 1: Usługi Office 365Moduł ten opisuje funkcje Office 365 i identyfikuje ostatnie ulepszenia usługi. Identyfikuje również opcje licencjonowania, opisuje proces konfiguracji dzierżawy Office 365 i wymienia odpowiednie opcje klienta Office 365.Lekcje
- Przegląd usług Office 365
- Przegląd Microsoft 365 i licencjonowania usługi Office 365
- Konfiguracja dzierżawy Microsoft 365
- Klienci usługi Office 365
Moduł 2: Administracja Office 365, narzędzia i technikiModuł ten opisuje, jak zarządzać Office 365 za pomocą portali administracyjnych i Windows PowerShell. Wyjaśnia również, jak zarządzać dostępem administracyjnym i rozwiązywać problemy administracyjne w Microsoft 365.Lekcje
- Zarządzanie usługą Office 365 za pomocą portali administracyjnych
- Zarządzanie usługą Office 365 za pomocą Windows PowerShell
- Zarządzanie dostępem administracyjnym w Microsoft 365
- Rozwiązywanie problemów administracyjnych w usłudze Office 365
Moduł 3: Administrowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją katalogów i obiektami katalogów W tym module opisano synchronizację i federację katalogów. Moduł wyjaśnia, jak zarządzać Microsoft Azure Active Directory Connect (Azure AD Connect) oraz obiektami użytkowników i grup w usłudze Office 365. Dodatkowo opisano, jak rozwiązywać problemy z obiektami i synchronizacją katalogów w usłudze Office 365.Lekcje
- Przegląd synchronizacji i federacji katalogów
- Zarządzanie usługą Azure AD Connect
- Zarządzanie obiektami użytkowników i grup w Microsoft 365
- Rozwiązywanie problemów z obiektami i synchronizacją katalogów w usłudze Office 365
Moduł 4: Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą Exchange OnlineW tym module opisano opcje subskrypcji i role w usłudze Exchange Online. Wyjaśnia, jak administrować odbiorcami Exchange Online i zasadami dostępu klienta w Exchange Online oraz jak rozwiązywać problemy z Exchange Online.Lekcje
- Przegląd zarządzania usługą Exchange Online
- Administrowanie odbiorcami usługi Exchange Online
- Administrowanie zasadami dostępu klientów w usłudze Exchange Online
- Rozwiązywanie problemów z usługą Exchange Online
Moduł 5: Administrowanie i rozwiązywanie problemów w usłudze Teams W tym module opisano usługę Teams i wyjaśniono, jak administrować, zarządzać i rozwiązywać problemy w usłudze Teams.Lekcje
- Przegląd aplikacji Teams
- Administrowanie zespołami i zarządzanie nimi
- Tworzenie zespołów i zarządzanie nimi w usłudze Teams
- Rozwiązywanie problemów z usługą Teams
Moduł 6: Administrowanie i rozwiązywanie problemów SharePoint OnlineW tym module opisano sposób konfigurowania ustawień SharePoint Online i kolekcji witryn oraz dostępu użytkowników zewnętrznych do SharePoint Online. Wyjaśnia również, jak zarządzać synchronizacją usługi Microsoft OneDrive dla Firm i jak rozwiązywać problemy z usługą SharePoint Online.Lekcje
- Przegląd zarządzania SharePoint Online
- Administrowanie kolekcjami witryn SharePoint Online
- Administrowanie użytkownikami zewnętrznymi w usłudze SharePoint Online
- Konfigurowanie usługi OneDrive dla Firm
- Rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online i OneDrive dla Firm
Moduł 7: Planowanie i wdrażanie Microsoft 365 Apps dla przedsiębiorstwW tym module opisano Microsoft 365 Apps dla przedsiębiorstw. Wyjaśnia również, jak planować i zarządzać opartymi na użytkownikach wdrożeniami Microsoft 365 Apps for enterprise oraz jak rozwiązywać problemy z wdrożeniami.Lekcje
- Przegląd Microsoft 365 Apps dla przedsiębiorstw
- Zarządzanie wdrożeniami Microsoft 365 Apps dla przedsiębiorstw
- Rozwiązywanie problemów z wdrożeniami Microsoft 365 Apps
Moduł 8: Administrowanie i rozwiązywanie problemów ze zgodnością i zabezpieczeniami usługi Office 365 W tym module opisano funkcje zgodności w usłudze Office 365. Wyjaśnia, jak administrować Azure ochroną informacji i funkcjami zgodności w usłudze Office 365, jak konfigurować i administrować zabezpieczeniami poczty e-mail w usłudze Office 365 oraz jak rozwiązywać problemy ze zgodnością i ochroną usługi Office 365.Lekcje
- Przegląd funkcji zgodności w usłudze Office 365
- Administrowanie ochroną informacji w usłudze Office 365
- Administrowanie funkcjami zgodności w usłudze Office 365
- Konfigurowanie i administrowanie zabezpieczeniami poczty e-mail w usłudze Office 365
- Rozwiązywanie problemów ze zgodnością i ochroną usługi Office 365
Wymagania
- Zrozumienie ___.
- Doświadczenie z ___.
- ___ doświadczenie w programowaniu.
Uczestnicy
- ___
- ___
- ___
Opinie uczestników (2)
To że szkolenie może być powtarzane w innym czasie.
Adrian - Alfa Laval
Szkolenie - Office 365 Administration and Troubleshooting (10997DC)
Połączenie teorii z praktyczną pracą na labach i indywidualne podejście instruktora do tempa pracy.