Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
1. Tworzenie synergii - Management 3.0 - wprowadzenie
2. Management 3.0 – modele współpracy
- Energize People – jeśli ludziom “chce się chcieć”, to cały zespół ma szansę nieźle działać
- Empower Teams – żeby chciały samodzielnie podejmować decyzje
- Align Constraints – celujmy do jednej bramki
- Develop Competence – żeby chciały to jedno, a potrafiły to drugie
- Grow structure – niech sprzyja samoorganizacji zespołu jako systemu
- Improve everything – uczmy się poprzez eksperymenty
- Lider – coach, mentor, faciltator i style współpracy w zespole
- Pokolenia na rynku i modele współpracy
3. Komunikacja i współpraca
- Komunikacja – czym jest styl komunikacji i dlaczego jest ważny w efektywnej komunikacji celów, motywowaniu i interakcji z zespołem i współpracownikami i podwykonawcami
- Składowe skutecznej komunikacji – wspólne stanowisko, argumentacja, perswazja, parafraza i informacja zwrotna
- Asertywność
- Efektywny komunikat – narzędzia i techniki
4. Czytelne wyznaczanie celów i przekazywanie zadań
- Cele i dlaczego istotne jest ich wspólne rozumienie
- Definiowanie celów – jak formułować cele, aby je można było zrozumieć
- Efektywne komunikowanie celów i zadań
5. Mierzalność celów i zadań
- Mierzalność celów – podejście produktowe do organizacji projektu
- Mierzalność celów – podejście oparte o definiowanie wartości biznesowej – user story
- Kryteria rozliczania celów i zadań – kryteria akceptacji
6. Planowanie, monitorowanie i weryfikacja
- Planowanie efektywnych działań – iteracyjność, definiowanie i estymacja wymagań w kontekście spójności celów i zadań
- Monitorowanie realizacji celów i zadań
- Rozliczanie realizacji celów i zadań
- Zarządzanie zmianą i komunikacja
7. Efektywna współpraca w zespole – tworzenie postaw
odpowiedzialnych za rezultaty – toolbox współczesnego menadżera
- Zespół i cykl rozwoju zespołu
- Role w zespole
- Kształtowanie postaw, zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację
- Procesy decyzyjne i droga do konsensusu
- Efektywne spotkania
- Argumentacja i przekonywanie innych
- Konflikty i jak sobie z nimi radzić
- Kreatywne myślenie, rozwiązywanie problemów i kształtowanie postaw doskonalących w zespole – techniki i narzędzia
- Facylitacja – podstawa tworzenia odpowiedzialności za projekt
8. Motywowanie i motywacja wzajemna
- Motywowanie – co to jest kij, marchewka i hamburger?
- Finansowe i niefinansowe aspekty motywowania
- Delegowanie – dlaczego motywuje
- Techniki i narzędzia motywowania
- Kiedy ostatnio zrobiłeś coś co zmotywuje Twojego szefa i Twoich współpracowników?
9. Podsumowanie - dobre i złe praktyki w komunikacji
Wymagania
Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.
14 godzin