Plan Szkolenia

Dzień 1

Wstęp

Good i standardowe nazewnictwo

-nazwy pakietów, plików, klas, pustych przestrzeni i funkcji oraz zmiennych muszą mieć nazwy znaczące wynikające z ich przeznaczenia

-powinno być czytelne

-powinno być przeszukiwalne

-rozważ przestrzeń nazw, którą generujemy; Czy jest sens?

Klasy, obiekty i struktury danych

-istnieje różnica pomiędzy obiektami, które coś robią, a strukturami, które po prostu zawierają dane

-kiedy używać struktur danych i dlaczego

-kiedy używać obiektów i dlaczego

-OOD i abstrakcja

-gettery/settery i dlaczego

-lepiej mieć wiele małych klas, z wieloma małymi pustymi przestrzeniami i funkcjami

Goniektóre komentarze

- są dobre i złe komentarze;

-trzeba wiedzieć jak generować dobre komentarze i zapomnieć o reszcie

Dzień 2

Funkcje

-tylko jedna rzecz

-mały

-argumenty (dobre i złe)

-niezamierzone skutki uboczne

Obsługa błędów

-kiedy radzić sobie z błędami, kiedy pozwolić im się narosnąć

-jeśli obsłużymy wyjątek, co z nim zrobimy i dlaczego

-niestandardowe klasy obsługi błędów

Formatowanie kodu: jak możemy lepiej sformatować kod

Projektowanie oparte na testach: Otwarta dyskusja na temat pomysłu wujka Boba, że programy powinny być TDD

Wymagania

Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie