Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wstęp
- Co to jest Android?
- Android SDK
- Android JVM
- Stos oprogramowania
- Narzędzia programistyczne (ADT)
- Interfejs użytkownika
- Instalowanie narzędzi programistycznych
- Dostawców treści
- Usługi
- Zamierzenia
- Activiti es
- Wyświetlenia
- Plik konfiguracyjny
- Proste Witaj świecie
- Artefakty aplikacji
- Narzędzie do pakowania zasobów
- Aktywność punktu wejścia
- Zamiar
- Wywoływanie innych Activities
- Stos Activities
- Wstrzymane i zatrzymane Activities
- SQLite Database
- Układ Management
- Oddzielne procesy
- Architektura komponentów i integracji
Zasoby aplikacji
- Wstęp
- Co to są zasoby?
- Zasoby ciągu
- Zasoby układu
- Próbki kodu
- Składnia odwołania do zasobu
- Skompilowane zasoby
- Skompilowane Animation pliki
- Skompilowane bitmapy
- Skompilowane definicje widoku interfejsu użytkownika
- Skompilowane tablice
- Skompilowane kolory
- Skompilowane ciągi znaków
- Skompilowane style
- Skompilowane dowolne pliki surowe XML.
- Nieskompilowane zasoby
- Plik .apk
- Aktywa
- Struktura katalogu aktywów i zasobów
Koncepcja intencji
- Wstęp
- Filtr intencji
- Użyj zamiaru, aby rozpocząć aktywność
- Android Dostępne intencje
- Próbki kodu
- Kategorie intencji
- Wiązanie w późnym czasie wykonywania
- Użyj zamiaru, aby uruchomić usługę
- Odbiorniki transmisji
- Struktura obiektu intencji
- Nazwa komponentu intencji
- Zamierzona akcja
- Dane dotyczące zamiaru
- Kategoria intencji
- Dodatki Intencja
- Flagi Intencji
- Uchwała intencyjna
- Struktura filtra intencji
- Próba działania
- Test kategorii
- Test danych
- Wiele meczów
- Android Wstępnie zdefiniowane intencje
- Próbki
Elementy sterujące interfejsu użytkownika
- Wstęp
- Przykład GUI w kodzie źródłowym
- Próbka GUI w XML
- Próbka GUI w XML i kodzie źródłowym
- Widok tekstu
- Próbka TextView
- Przykład stylu TextView
- Edytować tekst
- Próbka edycji tekstu
- Autouzupełniany widok tekstu
- Przykład AutoCompleteTextView
- MultiAutoCompleteTextView
- Próbka MultiAutoCompleteTextView
- Przycisk
- Próbka przycisku
- Przycisk obrazu
- Próbka przycisku obrazu
- Przycisk przełączający
- Próbka przycisku ToggleButton
- Kontrolka CheckBox
- Próbka kontrolna CheckBox
- Sterowanie przyciskiem Radio
- Próbka kontrolki RadioButton
- Widok listy
- Przykład ListView
- Kontrolka GridView
- Próbka kontrolki GridView
- Kontrola daty i godziny
- Kontroler Galerii
- Widok mapy
- Widok sieciowy
Menedżerowie układu
- Wstęp
- Układ liniowy
- Waga układu
- Gravilność
- Próbki
- Układ tabeli
- Właściwości wypełnienia
- Układ względny
- Absolutny układ
- Układ ramki
- TabsHost
Menu i okna dialogowe
- Wstęp
- Interfejs menu
- Interfejs elementu menu
- Interfejs podmenu
- Grupa pozycji menu
- Atrybuty pozycji menu
- Elementy menu kontenera
- Elementy menu systemowego
- Dodatkowe pozycje menu
- Alternatywne pozycje menu
- Tworzenie menu
- Próbka
- Grupy pozycji menu
- Pozycje menu Obsługa zdarzeń
- Zastępowanie funkcji wywołania zwrotnego
- Zdefiniuj słuchacza
- Korzystanie z intencji
- Rozszerzone menu
- Ikony menu
- Podmenu
- Menu systemowe
- Menu kontekstowe
- Próbki
- Obsługa zdarzeń menu
- Tworzenie menu za pomocą XML
- Okno alertu
- Szybkie okno dialogowe
- Próbki
Ekrany dotykowe
- Wstęp
- Wydarzenia ruchowe
- Sekwencje zdarzeń
- Obsługa zdarzeń
- Metoda obsługi
- Próbki
Definicja stylu
- Wstęp
- Definicja stylu
- Próbki
- Dziedziczenie definicji stylu
- Właściwości stylu
- Definicja tematu
- Predefiniowane motywy
- Predefiniowane motywy
- Dziedzicz predefiniowany motyw
- Tworzenie widżetów aplikacji
- Przegląd widżetów aplikacji
- Praktyczne próbki
- Podstawowa struktura widgetów aplikacji
- Aktywność konfiguracyjna
- Wytyczne dotyczące projektowania
Usługi oparte na lokalizacji
- Wstęp
- Klucz do mapy
- Podpis MD-5
- GoKlucz do map ogle
- Wymagane uprawnienia
- Próbka kodu
- Kontroler mapy
- Próbki kodu
- Nakładki map
- Próbki kodu
- Klasa Geokodera
- Klasa adresu
- Klasa LocationManager
- Interfejs LocationListener
- Usługa monitorowania debugowania (DMS)
Web Services
- Wstęp
- Klasa HttpClient
- Klasa HttpGet
- Klasa HttpPost
- Klasa HttpResponse
- Próbki kodu
- Żądanie pobierania HTTP
- Żądanie wysłania HTTP
- Próbki kodu
- Wyjątki dotyczące limitu czasu
- Problemy z gwintowaniem
Android Usługi
- Wstęp
- Tworzenie usług
- Klasa usług
- Zadania w tle
- Proces wewnętrzny Communication
- Oddzielna implementacja
- Usługa lokalnaUsługi zdalne
- Kompilator AIDL
- Tworzenie usługi zdalnej przy użyciu usługi zdalnej
- Próbki
Ramy medialne
- Wstęp
- Odtwarzanie dźwięku
- Odtwarzanie wideo
- Prosta wersja demonstracyjna odtwarzacza MP3
- Demo prostego odtwarzacza wideo
Android Model zabezpieczeń
- Wstęp
- Zastosowanie
- Narzędzie Keytool
- Narzędzie jarsigner
- Wdrożenie przy użyciu Eclipse
- Oddzielne procesy
- Deklaratywny model uprawnień
Grafika Animation
- Wstęp
- Klatka po klatce Animation
- Próbka kodu
- Tween Animation
- Próbki kodu
Podstawowa grafika
- Wstęp
- Rysowalna klasa abstrakcyjna
- Próbka kodu
- Klasa abstrakcyjna ShapeDrable
- Próbka kodu
Grafika OpenGL
- Wstęp
- Metoda glVertexPointer
- Metoda glDrawElement.
- Próbka kodu
Dostosowane widoki
- Wstęp
- Dostosowany pasek postępu
- Kontroler widoku modelu
Android Wątki
- Wstęp
- Wątek interfejsu użytkownika
- Zasada pojedynczego wątku
- Metoda runOnUiThread
- Metoda postu
- Post Metoda opóźniona
- Klasa obsługi
- Klasa narzędzia AsyncTask
- Wysyłanie wiadomości do obsługi
- Ostrzeżenia dotyczące wątków tła
Cykl życia aplikacji
- Wstęp
- Metody cyklu życia aktywności
- Metody onStart() i onResume().
- Metody onPause() i onStope().
- Wróć do poprzedniej aktywności
- Metody onStop() i onDestroy().
- Metoda onCreate().
- Metoda onPause().
SQLite Database
- Wstęp
- SQLite wdrożenie
- Klasa SQLiteOpenHelper
- Metoda onCreate().
- Metoda onUpgrade().
- Metoda onOpen().
- Metoda getWriteableDatabase().
- Metoda getReadableDatabase().
- Klasa SQLiteDatabase.
- Metoda execSQL().
- Metoda wstawiania().
- Metoda usuwania().
- Metoda rawQuery()()
- Próbki kodu
- Metoda zapytania().
- Próbki kodu
Dostawców treści
- Wstęp
- Android Wbudowani dostawcy treści
- SQLite Database
- Architektura dostawców treści
- Rejestracja dostawców treści
- Dostawcy treści REST Access
- Struktura adresów URL dostawców treści
- Typy MIME dostawców treści
- Korzystanie z dostawcy treści
- Wyszukiwanie rekordów, dodawanie rekordów
- Obiekt kursora, obiekt ContentValues().
- Demo dostawcy treści
- Rozwój dostawców treści
- Próbki kodu
- Klasa SimpleCursorAdapter
- Metoda onCreate().
- Metoda zapytania().
- Metoda wstawiania().
- Metoda aktualizacji().
- Metoda usuwania().
- Metoda getType().
- Próbki kodu
- Powiadomienie o zmianach
Wspólne preferencje
- Wstęp
- Interfejs SharedPreferences
- Klasa SharedPreferences.Editor
- Próbki kodu
Plik Management
- Wstęp
- Tworzenie plików
- Accessing prostych plików
- Accessźródła surowców
- XML Zasoby plików
- Pamięć zewnętrzna karty SD
Dalvik VM
- Wstęp
- W porównaniu z JVM
- Format pliku dex
- Narzędzie dx
- Śmieciarz
- Sterowanie maszyną wirtualną Dalvik
Aplikacje w tle
- Wstęp
- Usługi
- Wątki w tle
- Robienie tostów
- Powiadomienia
- Inne usługi systemowe
- Próbka aktywności w tle
Dane dotyczące aktywności
- Wstęp
- Klasa intencji
- Rozpocznij metody działania
- Przekazywanie danych pomiędzy Activities
- Spójne doświadczenie użytkownika
- Próbka kodu
Wiadomości SMS
- Wstęp
- Klasa SMSManager
- Zezwolenie na wysyłanie SMS-ów
- Wysyłanie SMS-ów
- Odbieranie SMS-ów
Telefonia
- Wstęp
- Inicjuj połączenia telefoniczne
- Pakiet android.telephony
- Klasa CallLocation
- Klasa PhoneStateListener
- Klasa ServiceState
- Klasa TelephonyManager
- Ograniczenia, Android VoIP
Widok sieciowy
- Wstęp
- Klasa WebView
- Pakiet android.webkit
- Zezwolenie INTERNETOWE
- Metoda LoadUrl().
- JavaWsparcie skryptów
- Metoda LoadData().
- Metody WebView
- Klasa WebViewClient
- Klasa WebChromeClient
Java Język
- Wstęp
- Granice
- Biblioteki stron trzecich Java.
Debugowanie
- Wstęp
- Edytor Eclipse Java.
- Debuger Eclipse Java.
- Logcat
- Android Most debugowania
- Usługa monitorowania debugowania Dalvik
- Widok śledzenia
- Ramy oprzyrządowania
Adaptery
- Wstęp
- Hierarchia klas
- Cel adaptera
- Klasa SimpleCursorAdapter
- Klasa ArrayAdapter
Animowane tapety
- Wstęp
- Opracuj animowaną tapetę
- Interakcja z użytkownikiem
- Zestaw SDK użytkownika Element
- Funkcja zastosowań Element
- Przykłady kodu wydajności
Odbiornik transmisji
- Wstęp
- Rejestracja odbiorcy
- Cykl życia odbiornika
- Próbki kodu
Bluetooth
- Wstęp
- Możliwości
- Klasa BluetoothAdapter
- Klasa BluetoothDevice
- Interfejs BluetootnSocket
- Klasa BluetoothServerSocket
- Klasa Bluetooth
- Zezwolenie Bluetooth
- Konfigurowanie Bluetootha
- Znajdowanie urządzeń
- Wysyłanie zapytań do sparowanych urządzeń
- Wykrywanie urządzeń
- Włączanie wykrywalności
- Połączenie urządzeń
- Próbki kodu
Tekst na mowę
- Wstęp
- Silnik Pico
- Próbny
- Pojedynczy silnik TTS
- Próbki kodu
Android Search
- Wstęp
- Dostawcy sugestii
- Metoda onSearchRequest().
- Dostawca sugestii
Kamera
- Wstęp
- Automatyczne ustawianie ostrości
- Parametry obrazu
- Tryby scen
Akcelerometr
- Wstęp
- Klasa SensorManager
- Interfejs SensorListener
Kompas
- Wstęp
- Klasa SensorManager
- Interfejs SensorListener
Wibracja
- Wstęp
- Klasa wibratorów
- Sekwencje wibracji
Łączność Wi-Fi
- Wstęp
- Klasa WifiManager
- Uprawnienia użytkownika
- Search w poszukiwaniu gorących punktów
- Łączenie gorących punktów
Networking
- Wstęp
- Java Networking Zajęcia
- Android Networking Klasy
- Apache Networking Klasy
Ramy metod wprowadzania
- Wstęp
- Atrybut Android:inputType
- Dostosowany MFW
Obrót urządzenia
- Wstęp
- Dwa XML dokumenty układu
- Próbki kodu
Lokalizacja
- Wstęp
- Domyślne zasoby
- Bieżące ustawienia regionalne
- Testowanie
- Niestandardowe ustawienia regionalne
- Próbki kodu
Pamięć Management
- Kontekst aplikacji
- Zmiany orientacji ekranu
- Statyczne klasy wewnętrzne
- Słabe referencje
- Śmieciarz
Wprowadzanie mowy
- Wstęp
- Klasa RecognizerIntent
- Rozpocznij Speech Recognition
- GoPo stronie serwera ogle
- Model języka
- Model języka swobodnego
- Internet Search Model języka
Narzędzia programistyczne
- Wstęp
- Narzędzie aapt
- Narzędzie adb
- Narzędzie dla Androida
- Narzędzie ddms
- Narzędzie dx
- Narzędzie Draw9patch
- Narzędzie emulatora
Wiadomości błyskawiczne
- Wstęp
- Protokół Jabbera
- Interakcja GTalk
Wymagania
Brak
56 godzin
Opinie uczestników (4)
Duża ilość przykładów i szeroki zakres wiedzy prowadzącego
Piotr Pabiasz
Szkolenie - Android Fundamentals
ćwiczenia - prezentacja przykładów
Lukasz Jaworski
Szkolenie - Android Fundamentals
testy, wątki, serwisy, narzędzia pomocnicze
Grzegorz Wodynski
Szkolenie - Android Fundamentals
Działania oparte na praktyce.