Android - Podstawy - Plan Szkolenia
Android jest Google'mobilnym systemem operacyjnym. Ten kurs demonstruje poprzez praktyczną praktykę podstawy Androida.
Plan Szkolenia
Android Architektura systemu. Środowisko działania
- Omówienie ogólnej architektury systemu Android (Linux jądro, biblioteki rdzeniowe, JVM itp.)
- Przygotowanie środowiska pracy (Eclipse + Android SDK). Metody debugowania programu. Omówienie narzędzi takich jak adb, Draw9patch, DDMS, emulator itp.
- Cykl życia aktywności. Metody wdrażania i analizy wydajności onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy.
- Projekt struktury danych androidowego (katalogi src, res, plik xml AndroidManifest.xml, uprawnienia)
- Zasady tworzenia układów. Przykłady implementacji klasy Linear, Frame-, table-, RelativeLayout.
- Implementacja ładowania układów z plików XML oraz z poziomu aplikacji. Gravklasa.
- Twórz menu i okna dialogowe. Menu klas implementacji i obsługi zdarzeń oraz klasy dziedziczące dialog.
Obsługa grafiki i interfejsu dotykowego
- Przegląd i implementacja metod klasy View i Drawable.
- Gesty - przetwarzanie zdarzeń dotykowych. Metody klasy implementacyjnej TouchEvent
- wdrożenie podstawowych „elementów składowych” oprogramowania dla Android. Klasy implementacji TextView, Button, Checkbox, ListView itp.)
- Implementacja klasy powiadomień
Access do innych działań i usług działających w tle, wielowątkowość
- Przegląd klasy intencji – co robi.
- Prowadzenie innych zajęć. Implementacja metody startActivity () i onActivityResult ().
- Uruchamianie i usługi komunikacyjne działające w tle. Omówienie i metody realizacji klasy Service.
- transmisje
- Wątki i wielowątkowość. Implementacja klasy AsyncTask.
- Synchronizacja. Implementacja bloków synchronizacji i metod synchronizowanych.
Lokalizacja serwisu
- Podstawowe informacje teoretyczne na temat GPS, WGS84, map cyfrowych (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps itp.)
- Obsługa zdarzeń GPS. Implementacja metod klasy LocationListener.
- Rysowanie ikon i obiektów na mapie.
- Wyodrębnianie współrzędnych kliknięcia na mapie.
Inny
- Ustawienia usługi przechowywane są na urządzeniu. Preferencje klasowe.
- Access do zdalnych usług sieciowych. Klasy implementacyjne HttpPost / HttpGet.
- parsowanie struktur danych w XML i JSON. Odczytuj i zapisuj pliki na urządzeniu.
- SQLite CONTENTMANAGER.
- Czujniki, kamery, OpenGL.
Wymagania
Wprowadzenie do Programming w języku Java (znajomość pojęć klasy, atrybutu, metody, dziedziczenia, interfejsów, przeciążania itp.)
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Android - Podstawy - Plan Szkolenia - Booking
Android - Podstawy - Plan Szkolenia - Enquiry
Android - Podstawy - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (5)
Trener był chętny do zbadania dodatkowych problemów w daggerze.
Susheel - Home
Szkolenie - Dependency Injection with Dagger 2
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
dobre przygotowanie i wiedza trenera + zaangazowanie
lukasz - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Pasja i duże doświadczenie komercyjne trenera dzięki którym doskonale się go słucha.
- Weegree Sp. z o.o. Sp.k.
Szkolenie - Develop Android Applications
Wiele mi się spodobało szerokie zakresu poruszanych tematów.
john harrigan
Szkolenie - Android Development
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Antonio podał nam wiele informacji ogólnej, najlepszych praktyk i pokazał przydatne narzędzia, które przyspieszą nasz proces rozwoju.
Philipp Hunger
Szkolenie - Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
21 godzinCelem wieloplatformowych frameworków jest umożliwienie pisania aplikacji raz i uruchamiania ich na wielu platformach. Chcesz zbudować aplikację na iPhone'a, która będzie również działać na Android? Czy klient chce, aby jego Android aplikacja działała na Windows Phone? Żaden problem.
Na tym trzydniowym kursie PhoneGap/Apache Cordova przyjrzysz się dwóm różnym, ale uzupełniającym się technologiom do tworzenia wieloplatformowych aplikacji mobilnych. (Apache Cordova to nowa nazwa dla PhoneGap. Firma Adobe nabyła PhoneGap od pierwotnych deweloperów i przekazała go Apache Software Foundation).
Po ukończeniu tego kursu PhoneGap/Apache Cordova będziesz w stanie budować w pełni funkcjonalne mobilne aplikacje internetowe przy użyciu frameworka, zarządzać kodem źródłowym i obsługiwać poprawki platformy, tworzyć “natywne” doświadczenia z aplikacji internetowej - i wiele więcej!
Develop Android Applications
21 godzinTen kurs został stworzony dla wszystkich zainteresowanych tworzeniem aplikacji Android.
Podczas tego kursu nauczysz się podstawowych umiejętności wymaganych do tworzenia aplikacji Android od podstaw przy użyciu interesujących funkcji dodanych do platformy Android, takich jak przetwarzanie w tle, dostęp do bazy danych i usługi oparte na lokalizacji.
Android Development
28 godzinCele:
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnik będzie w stanie
- Tworzenie własnych aplikacji na Androida i przesyłanie ich do Android Market.
- Tworzenie aplikacji dla symulatorów i prawdziwych urządzeń.
- Poznają wszystkie podstawy Android Development.
Android Fundamentals
56 godzinAndroid to platforma open source opracowana przez Google dla rozwoju urządzeń mobilnych.
Aplikacje na platformę Android zostały opracowane w Java.
Ten kurs zawiera przegląd podstawowych tematów Android'.
Android Fundamentals - Fast Track
28 godzinAndroid to platforma open source opracowana przez Google dla rozwoju urządzeń mobilnych.
Aplikacje na platformę Android zostały opracowane w Java.
Ten kurs zawiera przegląd podstawowych tematów Android'.
Jest to przyspieszony program, który przyspiesza oryginalny trening
Android HAL (Hardware Abstraction Layer)
21 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą pisać interfejsy HAL, aby umożliwić aplikacjom Android komunikację z podstawowym sprzętem.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozum architekturę HAL systemu Android i jej rolę w funkcjonowaniu systemu.
- Zdobądź wiedzę na temat języka AIDL (Android Interface Definition Language) niezbędnego do tworzenia nowoczesnych aplikacji HAL.
- Poznaj techniki migracji z HIDL do AIDL.
- Poznaj aktualizacje HAL-ów dźwięku i aparatu, w tym nowe funkcje wprowadzone w systemie Android 14.
- Poznaj najlepsze praktyki zapewniające zgodność HAL ze standardami bezpieczeństwa i prywatności systemu Android.
- Poznaj wpływ projektu Mainline na modułowość i aktualizowalność HAL.
Android Mobile App Development (Advanced Level)
35 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do zaawansowanych programistów Android, którzy chcą tworzyć skomplikowane, zoptymalizowane Android aplikacje za pomocą nowoczesnych wzorców architektury, programowania asynchronicznego, technik trwałości danych, testowania i integracji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Wdrażać architekturę MVVM i komponenty Jetpack.
- Używać Kotlin coroutines i WorkManager do zadań asynchronicznych i w tle.
- Zachowywać dane za pomocą Room i DataStore.
- Testować aplikacje za pomocą JUnit i Espresso.
- Integrować API REST i stosować optymalizacje wydajnościowe.
Android Mobile App Development (Basic Level)
21 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne online lub na miejscu w Polsce, skierowane jest do początkujących programistów, którzy chcą tworzyć interaktywne aplikacje za pomocą Android Studio i Kotlin lub Java.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć podstawową architekturę aplikacji Android.
- Projektować proste interfejsy użytkownika za pomocą układów i widoków.
- Obsługiwać interakcje użytkownika i nawigować między ekranami.
- Wykonywać działającą aplikację mobilną stopniowo w trakcie kursu.
Efektywne programowanie w Android
14 godzinAndroid – system operacyjny z jądrem Linux dla urządzeń mobilnych takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety (tablety PC) i netbooki. W 2013 roku był najpopularniejszym systemem mobilnym na świecie. Wspomniane jądro oraz niektóre inne komponenty, które zaadaptowano do Androida opublikowane są na licencji GNU GPL. Android nie zawiera natomiast kodu pochodzącego z projektu GNU. Cecha ta odróżnia Androida od wielu innych istniejących obecnie dystrybucji Linuksa. Początkowo był rozwijany przez firmę Android Inc. (kupioną później przez Google), następnie przeszedł pod skrzydła Open Handset Alliance.
Android System Programming
28 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą zrozumieć, dostosować i rozszerzyć Android dla różnych urządzeń i platform.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Ustawienie środowiska programistycznego potrzebnego do rozpoczęcia tworzenia systemu dla Android.
- Zrozumienie, w jaki sposób sprzęt łączy się z usługami systemowymi (aplikacjami) .
- Rozwijaj, testuj i debuguj kod systemu iteracyjnie przy użyciu emulatora Android.
- Ładowanie i wdrażanie dostosowanych Android na różnych wbudowanych systemach sprzętowych (przy użyciu symulowanych/emulowanych).
Android Applications Testing
21 godzinTen kurs ma na celu dostarczenie testerom oprogramowania wymaganej wiedzy i umiejętności w celu przeprowadzenia testów zapewnienia jakości dla aplikacji opracowanych dla platformy Android. Ten kurs zawiera przegląd możliwości platformy Android i zapewnia aktualne praktyki przeprowadzania testów.
Android TV
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą projektować i budować nowe Android TV aplikacje. Mogą również rozszerzyć swoje istniejące aplikacje, aby działały na urządzeniach telewizyjnych w celu zwiększenia zaangażowania aplikacji i przychodów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Ustawienie środowiska programistycznego niezbędnego do rozpoczęcia tworzenia Android TV aplikacji.
- Zrozumienie wymagań dotyczących zakwalifikowania aplikacji jako aplikacji telewizyjnej.
- Tworzenie i testowanie aplikacji na emulatorze Android TV w celu uzyskania doświadczenia z pierwszej ręki.
- Uczyń aplikację TV możliwą do przeszukiwania i zintegruj ją z Asystentem Google, aby zoptymalizować wrażenia użytkownika.
Dependency Injection with Dagger 2
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla architektów oprogramowania, którzy chcą używać Dagger 2 do wstrzykiwania zależności w aplikacjach Android.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Ustaw projekt z wstrzykiwaniem zależności za pomocą Dagger 2.
- Integracja Dagger 2 z aplikacją Android.
- Wdrożenie wstrzykiwania zależności bez korzystania z frameworków innych firm.
Kivy: Building Android Apps with Python
7 godzinKivy to wieloplatformowa biblioteka graficznego interfejsu użytkownika o otwartym kodzie źródłowym napisana w języku Python, która umożliwia tworzenie aplikacji wielodotykowych dla szerokiej gamy urządzeń.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak instalować i wdrażać Kivy na różnych platformach, dostosowywać i manipulować widżetami, planować, wyzwalać i reagować na zdarzenia, modyfikować grafikę za pomocą wielodotyku, zmieniać rozmiar ekranu, pakować aplikacje na Androida i nie tylko.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Powiązać kod Python z językiem Kivy.
- Posiadać solidną wiedzę na temat działania Kivy i wykorzystywania jego najważniejszych elementów, takich jak widżety, zdarzenia, właściwości, grafika itp.
- Sprawnie tworzyć i wdrażać aplikacje Android w oparciu o różne wymagania biznesowe i projektowe.
Format kursu
- Połączenie wykładów, dyskusji, ćwiczeń i intensywnej praktyki.
Kotlin for iOS and Android Development
35 godzinKotlin to nowoczesny, funkcjonalny i obiektowy język programowania oparty na Java.
W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy nauczą się programowania Kotlin, przechodząc przez proces tworzenia aplikacji na Androida i iOS przy użyciu Kotlin.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie podstaw programowania w Kotlin.
- Kodowanie własnej aplikacji Kotlin
- Tworzenie, testowanie, wdrażanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami na Androida i iOS przy użyciu Kotlin
Uczestnicy
- Deweloperzy
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.