Plan Szkolenia

Android Architektura systemu. Środowisko działania

  • Omówienie ogólnej architektury systemu Android (Linux jądro, biblioteki rdzeniowe, JVM itp.)
  • Przygotowanie środowiska pracy (Eclipse + Android SDK). Metody debugowania programu. Omówienie narzędzi takich jak adb, Draw9patch, DDMS, emulator itp.
  • Cykl życia aktywności. Metody wdrażania i analizy wydajności onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy.
  • Projekt struktury danych androidowego (katalogi src, res, plik xml AndroidManifest.xml, uprawnienia)
  • Zasady tworzenia układów. Przykłady implementacji klasy Linear, Frame-, table-, RelativeLayout.
  • Implementacja ładowania układów z plików XML oraz z poziomu aplikacji. Gravklasa.
  • Twórz menu i okna dialogowe. Menu klas implementacji i obsługi zdarzeń oraz klasy dziedziczące dialog.

Obsługa grafiki i interfejsu dotykowego

  • Przegląd i implementacja metod klasy View i Drawable.
  • Gesty - przetwarzanie zdarzeń dotykowych. Metody klasy implementacyjnej TouchEvent
  • wdrożenie podstawowych „elementów składowych” oprogramowania dla Android. Klasy implementacji TextView, Button, Checkbox, ListView itp.)
  • Implementacja klasy powiadomień

Access do innych działań i usług działających w tle, wielowątkowość

  • Przegląd klasy intencji – co robi.
  • Prowadzenie innych zajęć. Implementacja metody startActivity () i onActivityResult ().
  • Uruchamianie i usługi komunikacyjne działające w tle. Omówienie i metody realizacji klasy Service.
  • transmisje
  • Wątki i wielowątkowość. Implementacja klasy AsyncTask.
  • Synchronizacja. Implementacja bloków synchronizacji i metod synchronizowanych.

Lokalizacja serwisu

  • Podstawowe informacje teoretyczne na temat GPS, WGS84, map cyfrowych (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps itp.)
  • Obsługa zdarzeń GPS. Implementacja metod klasy LocationListener.
  • Rysowanie ikon i obiektów na mapie.
  • Wyodrębnianie współrzędnych kliknięcia na mapie.

Inny

  • Ustawienia usługi przechowywane są na urządzeniu. Preferencje klasowe.
  • Access do zdalnych usług sieciowych. Klasy implementacyjne HttpPost / HttpGet.
  • parsowanie struktur danych w XML i JSON. Odczytuj i zapisuj pliki na urządzeniu.
  • SQLite CONTENTMANAGER.
  • Czujniki, kamery, OpenGL.

Wymagania

Wprowadzenie do Programming w języku Java (znajomość pojęć klasy, atrybutu, metody, dziedziczenia, interfejsów, przeciążania itp.)

 28 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie