Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Dlaczego analityka internetowa?
- Adobe Analytics vs Google Analytics
- Przegląd funkcji i architektury Adobe Analytics
Pierwsze kroki z Adobe Analytics
- Poruszanie się po interfejsie użytkownika
- Zrozumienie obszaru roboczego analizy, raportów, pulpitów nawigacyjnych, narzędzi itp.
- Jak Adobe zbiera dane od odwiedzających witrynę
Praca z raportami
- Korzystanie z narzędzia do tworzenia raportów
- Tworzenie raportu dla urządzeń mobilnych, wideo, ścieżki, profilu odwiedzającego, retencji itp.
- Interpretacja raportu
Praca z metrykami
- Zrozumienie warunków i wskaźników
- Zrozumienie zmiennych konwersji i ruchu
Zarządzanie kampanią
- Konfigurowanie kampanii
- Śledzenie kampanii
- Ustawianie celów i alertów
Analiza wydajności witryny
- Zrozumienie zachowań odwiedzających
- Pozyskiwanie odwiedzających
- Identyfikacja odwiedzających
- Segmentacja odwiedzających
- Rewizja lejków konwersji
- Pomiar wydajności kanału
Współpraca z innymi
- Tworzenie angażującego pulpitu nawigacyjnego
- Udostępnianie pulpitu nawigacyjnego
- Optymalizacja raportów i wizualizacji w celu skutecznego podejmowania decyzji
Integracja z Excel
- Korzystanie z narzędzia Report Builder do przenoszenia danych
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Zrozumienie koncepcji analityki internetowej
- Doświadczenie z Google Analytics jest pomocne, ale nie konieczne
Uczestnicy
- Analitycy
- Marketerzy
Opinie uczestników (5)
przykłady, które trener użył w każdym temacie, co ułatwiło zrozumienie
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Szkolenie - Adobe XD
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Wiedza i sposób jej przekazania.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Szkolenie - Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Mała grupa, dobry kontakt z trenerem
Alicja Jurasz
Szkolenie - Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)
sposó przekazania wiedzy