Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo dotyczące analizy nastrojów (czasami nazywane eksploracją opinii lub sztuczną inteligencją emocji) demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstaw i zaawansowanych tematów analizy nastrojów. Szkolenie Analiza nastrojów jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
This instructor-led, live training in dolnośląskie (online or onsite) is aimed at intermediate-level data and marketing professionals who wish to apply LLMs to analyze and interpret public sentiment from various text sources such as social media posts, product reviews, and customer feedback.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the principles of sentiment analysis and its application using LLMs.
Preprocess and prepare datasets for sentiment analysis.
Train and fine-tune LLMs to accurately reflect sentiment in text.
Analyze sentiment in real-time from social media and other text sources.
Integrate sentiment analysis findings into business strategies and decision-making processes.
Ten kurs został zaprojektowany dla osób zainteresowanych wydobywaniem znaczenia z tekstu pisanego w języku angielskim, chociaż wiedza może być również stosowana w innych językach ludzkich.
Kurs obejmuje sposoby wykorzystania tekstu napisanego przez ludzi, takiego jak posty na blogach, tweety itp.
Na przykład analityk może skonfigurować algorytm, który automatycznie wyciągnie wnioski na podstawie obszernego źródła danych.