Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe Scratch na żywo pokazują poprzez interaktywne praktyczne ćwiczenia, w jaki sposób język programowania Scratch upraszcza koncepcje programowania oraz jak projektować i tworzyć zabawne i wciągające gry i aplikacje za pomocą Scratch. Szkolenie Scratch jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "trening na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla każdego, kto chce projektować i tworzyć zabawne i wciągające gry i aplikacje oraz poznać podstawy programowania komputerowego.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zapoznanie się z witryną Scratch.
Programowanie przy użyciu edytora Scratch.
Poznanie różnych narzędzi i funkcji.
Stwórz i zaprojektuj prostą grę lub interaktywną historię.