Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo dotyczące śledzenia problemów demonstrują poprzez interaktywną praktyczną praktykę, jak wykorzystać system do poprawy zwinności tworzenia oprogramowania. Szkolenie w zakresie śledzenia problemów jest dostępne jako „szkolenie online na żywo” lub „szkolenie na żywo na miejscu”. Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Katowice lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Katowice. Śledzenie problemów jest również znane jako śledzenie błędów, śledzenie defektów lub śledzenie rozwiązań. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Katowice
Centrum Szkoleniowe Moniuszki 7, Moniuszki 7, Katowice, Polska, 40-004
Sala szkoleniowa znajduje się w sercu Katowic. Jej atrakcyjne położenie w centrum miasta gwarantuje łatwy dostęp dla wszystkich uczestników. Dworzec PKP znajduje się zaledwie 500 metrów od naszej sali, a przystanki autobusowe i tramwajowe są oddalone o 100 metrów. Dodatkowo, posiada doskonałe połączenie z trasą wylotową w kierunku autostrady A4 Kraków - Wrocław oraz lotniskiem w Pyrzowicach, co czyni obiekt idealnym miejscem dla uczestników przybywających z różnych stron Polski jak i z zagranicy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Katowice (online lub na miejscu) przeprowadza uczestników przez proces wdrażania instancji JIRA. Uczestnicy nauczą się zaawansowanego korzystania z JIRA, instalacji, konfiguracji, aktualizacji i migracji JIRA, jak dostosować JIRA do swoich projektów, dodawać, zarządzać i przypisywać użytkowników, grupy i role projektowe, konfigurować i zarządzać pulpitami nawigacyjnymi, definiować wiadomości e-mail i powiadomienia, stosować schematy bezpieczeństwa JIRA, zarządzać uprawnieniami JIRA, rozwiązywać problemy JIRA, instalować i dostosowywać biuro obsługi JIRA, konfigurować bazę wiedzy, zarządzać użytkownikami biura obsługi i wspólnie obsługiwać zgłoszenia serwisowe.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Dogłębne zrozumienie administracji JIRA.
Dostosowywanie JIRA do własnych potrzeb biznesowych.
Definiowanie wiadomości e-mail i powiadomień JIRA.
Zarządzanie i przypisywanie użytkowników, grup i ról projektowych.
Zarządzać uprawnieniami i schematami bezpieczeństwa JIRA.
Rozwiązywanie problemów związanych z JIRA.
Wdrażanie i dostosowywanie centrum obsługi JIRA.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Katowice wprowadza zaawansowane możliwości JIRA, w tym tworzenie i zarządzanie różnymi typami projektów JIRA, używanie JIRA do projektów zwinnych, konfigurowanie tablic zwinnych, zarządzanie wbudowanymi i niestandardowymi polami, tworzenie i zarządzanie ekranami i filtrami, wykonywanie podstawowego i zaawansowanego wyszukiwania zgłoszeń, stosowanie schematów ekranów, zarządzanie i aktualizowanie przepływów pracy, konfigurowanie i stosowanie schematów przepływu pracy, przeprowadzanie analiz i generowanie raportów.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Skuteczne zarządzanie zgłoszeniami.
Tworzenie i uruchamianie projektów Scrum i Kanban.
Zarządzanie wbudowanymi i niestandardowymi polami.
Zrozumienie i zarządzanie procesami biznesowymi, przepływami pracy i schematami przepływu pracy.
Przeprowadzanie podstawowych i zaawansowanych wyszukiwań i analiz.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Katowice wprowadza podejście JIRA do planowania, śledzenia i wydawania oprogramowania, przeprowadzając uczestników przez proces tworzenia i zarządzania projektem JIRA.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
Zrozumienie koncepcji i funkcjonalności stojących za interfejsem użytkownika i przepływami pracy JIRA.
Dodawanie, modyfikowanie, klonowanie, łączenie i ustalanie priorytetów zgłoszeń.
"Szkolenie JIRA dla początkujących" to kurs, który wprowadza uczestników w kluczowe funkcjonalności narzędzia, ucząc jednocześnie konfiguracji i organizacji pracy w Jira. Program obejmuje omówienie architektury, istotnych pojęć, tworzenie zapytań JQL, zarządzanie filtrami, pracę z tablicami Kanban i Scrum, a także konfigurację projektów oraz tworzenie raportów. Uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę, ułatwiającą skuteczne korzystanie z Jira w codziennej pracy.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (4)
testowe wrzucenie bo błąd - do usunięcia
Wojciech Miecznikowski - THE KNIGHTS OF UNITY SP. Z O. O.
Szkolenie - JIRA dla początkujących | warsztaty
Marek był Wspaniały. I naprawdę... był naprawdę wspaniały. Jego poziom wiedzy, entuzjazm, organizacja... był naprawdę dobrze przygotowany i kontrolował materiał kursu. Lublę, że wykonywał demonstracje zamiast diagramów... było to znacznie bardziej interaktywne, i mogliśmy zadawać pytania związane z sytuacją, którą obserwowaliśmy.
Eliane Champagne - Bell Solutions techniques
Szkolenie - JIRA for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
kontakt ze słuchaczem, wręcz trzymanie go w garści (w pozytywnym znaczeniu!)
Krzysztof Lebecki - Fidelity Information Services GMBH Sp. z o.o. Oddzial w Polsce
Szkolenie - JIRA for Beginners
Szkolenie objęło wszystkie tematy, które mnie interesowały.