Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Marketing Automatyzacja z Zapier

  • Czym jest Zapier i jak działa?
  • Zrozumienie wyzwalaczy, działań i zapów
  • Korzyści z automatyzacji w marketingu cyfrowym

Konfiguracja Zapier do generowania leadów

  • Pozyskiwanie leadów z formularzy internetowych i mediów społecznościowych
  • Automatyzacja wprowadzania danych do systemów CRM
  • Uruchamianie kolejnych wiadomości e-mail i powiadomień

Integracja Zapier z narzędziami Marketing

  • Łączenie Zapier z platformami e-mail marketingu
  • Automatyzacja postów i reklam w mediach społecznościowych
  • Synchronizacja danych potencjalnych klientów w wielu aplikacjach

Automatyzacja kampanii Lead Nurturing

  • Spersonalizowane sekwencje wiadomości e-mail i autorespondery
  • Segmentowanie potencjalnych klientów i wysyłanie ukierunkowanych treści
  • Używanie Zapier do aktualizacji i śledzenia zaangażowania potencjalnych klientów

Analiza i optymalizacja przepływów pracy automatyzacji

  • Monitorowanie wydajności Zap i usuwanie błędów
  • Korzystanie z filtrów Zapier i wieloetapowych Zapów
  • Najlepsze praktyki skalowania automatyzacji marketingu

Zaawansowane strategie Zapier dla zespołów Marketing

  • Integracja Zapier z narzędziami analitycznymi w celu uzyskania szczegółowych informacji
  • Automatyzacja raportowania kampanii i śledzenia wydajności
  • Studia przypadków: Prawdziwe historie sukcesu automatyzacji marketingu

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie koncepcji marketingu cyfrowego
  • Doświadczenie w korzystaniu z popularnych narzędzi marketingowych, takich jak e-mail marketing i systemy CRM
  • Znajomość koncepcji automatyzacji jest korzystna, ale nie wymagana.

Odbiorcy

  • Marketerzy cyfrowi
  • Zespoły sprzedaży
  • Hakerzy wzrostu
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie