Plan Szkolenia

Wprowadzenie do roli trenera

  • Definiowanie roli i obowiązków trenera
  • Kluczowe cechy skutecznego trenera
  • Wyzwania i rozwiązania w prowadzeniu szkoleń

Zrozumienie uczenia się dorosłych (andragogika)

  • Różnice między pedagogiką a andragogiką
  • Motywowanie dorosłych słuchaczy
  • Zasady skutecznego uczenia się dorosłych

Transfer wiedzy i style uczenia się

  • Zrozumienie wzrokowców, słuchowców i kinestetyków
  • Dostosowanie szkolenia do różnych stylów uczenia się
  • Techniki poprawy zapamiętywania wiedzy

Techniki werbalne i niewerbalne Communication

  • Skuteczne używanie języka ciała i tonu
  • Aktywne słuchanie i techniki zadawania pytań
  • Zarządzanie nerwowością i budowanie pewności siebie

Projektowanie skutecznych programów szkoleniowych

  • Opracowywanie celów nauczania i strukturyzowanie treści
  • Wybór odpowiedniej metodologii nauczania
  • Włączanie lodołamaczy i działań angażujących

Tworzenie i dostarczanie skutecznych prezentacji

  • Tworzenie skutecznych prezentacji
  • Najlepsze praktyki korzystania ze slajdów i materiałów wizualnych
  • Angażowanie i interakcja z uczestnikami

Interaktywne strategie nauczania i klasa Management

  • Ułatwianie dyskusji grupowych i działań
  • Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami i utrzymywanie zaangażowania
  • Zarządzanie czasem i efektywne planowanie sesji szkoleniowych

Ocena i informacje zwrotne

  • Ocena skuteczności szkolenia
  • Udzielanie i otrzymywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Ciągłe doskonalenie w prowadzeniu szkoleń

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji lub wystąpień publicznych
  • Podstawowe zrozumienie zasad projektowania instruktażowego i szkoleń

Uczestnicy

  • Trenerzy korporacyjni
  • Liderzy zespołów i menedżerowie odpowiedzialni za szkolenie pracowników
  • Specjaliści HR oraz specjaliści ds. uczenia się i rozwoju
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie