Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do roli trenera
- Definiowanie roli i obowiązków trenera
- Kluczowe cechy skutecznego trenera
- Wyzwania i rozwiązania w prowadzeniu szkoleń
Zrozumienie uczenia się dorosłych (andragogika)
- Różnice między pedagogiką a andragogiką
- Motywowanie dorosłych słuchaczy
- Zasady skutecznego uczenia się dorosłych
Transfer wiedzy i style uczenia się
- Zrozumienie wzrokowców, słuchowców i kinestetyków
- Dostosowanie szkolenia do różnych stylów uczenia się
- Techniki poprawy zapamiętywania wiedzy
Techniki werbalne i niewerbalne Communication
- Skuteczne używanie języka ciała i tonu
- Aktywne słuchanie i techniki zadawania pytań
- Zarządzanie nerwowością i budowanie pewności siebie
Projektowanie skutecznych programów szkoleniowych
- Opracowywanie celów nauczania i strukturyzowanie treści
- Wybór odpowiedniej metodologii nauczania
- Włączanie lodołamaczy i działań angażujących
Tworzenie i dostarczanie skutecznych prezentacji
- Tworzenie skutecznych prezentacji
- Najlepsze praktyki korzystania ze slajdów i materiałów wizualnych
- Angażowanie i interakcja z uczestnikami
Interaktywne strategie nauczania i klasa Management
- Ułatwianie dyskusji grupowych i działań
- Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami i utrzymywanie zaangażowania
- Zarządzanie czasem i efektywne planowanie sesji szkoleniowych
Ocena i informacje zwrotne
- Ocena skuteczności szkolenia
- Udzielanie i otrzymywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
- Ciągłe doskonalenie w prowadzeniu szkoleń
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji lub wystąpień publicznych
- Podstawowe zrozumienie zasad projektowania instruktażowego i szkoleń
Uczestnicy
- Trenerzy korporacyjni
- Liderzy zespołów i menedżerowie odpowiedzialni za szkolenie pracowników
- Specjaliści HR oraz specjaliści ds. uczenia się i rozwoju
14 godzin