Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd funkcji i zalet RealityCapture
  • Zrozumienie przepływu pracy w fotogrametrii

Pierwsze kroki

  • Instalacja RealityCapture
  • Poruszanie się po interfejsie użytkownika
  • Przechwytywanie zdjęć do modelowania 3D
  • Przygotowywanie obrazów do przetwarzania

Tworzenie modeli 3D za pomocą RealityCapture

  • Importowanie obrazów i danych
  • Wyrównywanie i grupowanie obrazów
  • Definiowanie skali obiektu
  • Manipulowanie punktami kontrolnymi
  • Definiowanie ograniczeń odległości

Rekonstrukcja modeli 3D

  • Konfigurowanie ustawień rekonstrukcji
  • Korzystanie z normalnych szczegółów
  • Zmiana układu
  • Korzystanie z narzędzi zaznaczania i filtrowania
  • Teksturowanie modeli 3D

Ulepszanie i renderowanie modeli 3D

  • Upraszczanie modeli 3D
  • Korzystanie z reprojekcji i ręcznego rozpakowywania
  • Praca z animacjami
  • Renderowanie w obrębie RealityCapture
  • Eksportowanie modeli 3D w różnych formatach
  • Przesyłanie do Unreal Engine, Sketchfab lub Cesium ion

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w modelowaniu 3D

Uczestnicy

  • Inżynierowie projektanci
  • Architekci
  • Twórcy gier wideo
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie