Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd funkcji i składników PyGame
  • Podstawy PyGame i Python

Pierwsze kroki

  • Instalacja PyGame na różnych platformach (Windows, Mac, Linux itp.)
  • Inicjalizacja modułów

Tworzenie aplikacji PyGame

  • Ustawianie trybów wyświetlania (kolor, tło itp.)
  • Poznawanie gry z odbijającą się piłką
  • Poruszanie i animowanie obiektów
  • Importowanie obrazów i muzyki
  • Korzystanie z Blit i Flip
  • Tworzenie ekranu zakończenia gry

Rozszerzanie opcji gry

  • Dodawanie resetowania gry, punktacji i losowości
  • Obsługa zdarzeń
  • Korzystanie z modułów sprite i kamery
  • Dodawanie niestandardowych efektów i filtrów
  • Przeglądanie innych przykładów gier

Tworzenie i testowanie aplikacji PyGame

  • Uruchamianie zestawu testów PyGame
  • Konwersja PyGame do pliku wykonywalnego

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Znajomość programowania Python.

Uczestnicy

  • Programiści
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie