Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Każdy z poniższych tematów przerobimy w czterech krokach:
- Krok 1. Scenka z projektu IT [realizowanego metodą agile], rozegrana z udziałem uczestników warsztatu.
- Krok 2. Mini-wykład na temat mechanizmów, które zadziałały podczas scenki.
- Krok 3. Ponowne rozegranie scenki z wykorzystaniem nowych umiejętności i wzorców.
- Krok 4. Praca w grupach i dyskusja na temat tego, jak przepracowane mechanizmy mogą objawiać się w sytuacjach w projektach.
Skutecznie porozumiewanie się:
- Mechanizmy komunikacji
- Kwadrat komunikacyjny Shulza von Thuna
- Sztuka zadawania pytań: otwarte czy zamknięte?
- Informacja zwrotna w komunikacji interpersonalnej
Mechanizmy motywowania
- Psychologiczne podstawy motywacji
- Różne rodzaje motywacji
- Wpływ motywacji na skuteczność działania
- Typy osobowości a sposoby motywacji - model Thomas International
Dynamika grupowa
- Formalna i nieformalna struktura grupy
- Typy osobowości a rola w strukturze grupy
- Komunikacja w grupie
- Niebezpieczne zjawiska w sytuacjach grupowych
Zarządzanie czasem
- Osobiste zarządzanie czasem
- Planowanie i elastyczność w działaniu
- Likwidowanie czynników obniżających skuteczność
- Wpływ czynników zewnętrznych
Negocjacje
- Style i scenariusze negocjacyjne
- Emocje w negocjacjach
- Mediacje
- Porozumienie bez przemocy
Asertywność
- Style nie-asertywne: podporządkowanie, agresja, styl bierno - agresywny
- Korzyści asertywności
- Nauka asertywności
- Rola kierownika w problemach wynikających z braku asertywności w zespole
Zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM)
- CEM, nie CRM!
- Od czego zależy doświadczenie klienta
- MMR oraz tworzenie, negocjowanie i podział opowieści użytkownika w kontekście CEM
- Model Kano, użyteczność i doświadczenie klienta
Podejmowanie decyzji
- Psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji
- Różne strategie podejmowania decyzji
- Decyzje indywidualne a decyzje grupowe
Kreatywność
- Burza mózgów
- Mapa umysłu
- Sześć kapeluszy de Bono
- Mechanizmy kreatywności
Radzenie sobie ze stresem
- Optymalny poziom motywacji
- Optymalny poziom stymulacji - różnice indywidualne
- Zadowolenie z pracy - zjawisko przepływu
- Uważność (mindfullness) metodą redukcji stresu
14 godzin
Opinie uczestników (5)
otwartość i kontakt z prowadzącym
Dariusz - Devqube
Szkolenie - Analiza biznesowa i systemowa z użyciem notacji UML - warsztat praktyczny dla PO w metodyce Scrum
Rzeczywiste przykłady przytaczane w różnych omawianych sytuacjach, podejmowanie trudnych tematów i póba znalezienia rozwiązania dostosowania do organizacji a nie jedynie teoria książkowa.
Karolina Wojtczak - SOGECAP S.A. ODDZIAL W POLSCE
Szkolenie - Managing Projects using Waterfall and Agile Techniques
Teoria, przykłady, ćwiczenia, wyjaśnienia.
bao thanh n guyen van - EDQM - Council of Europe - Conseil de l'Europe
Szkolenie - Agile Software Testing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Miło mi było nastroj i spokój trenera.
Daniel Iliescu - Provident Polska S.A.
Szkolenie - Effective Agile Project Management with Jira & Confluence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Cierpliwość prowadzącego ;)