Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Microsoft 365
- Przegląd możliwości i przeznaczenia platformy lokalnej Sharepoint 365
- Przegląd funkcji programu Sharepoint
Podstawowe komponenty Sharepoint
- Logowanie do istniejącej witryny zespołu
- Poruszanie się po obszarze witryny
- Edytowanie istniejącej witryny firmy
- Dostosowywanie wyglądu witryny osobistej
Funkcje współpracy Sharepoint/Teams
- Listy w Sharepoint - ich rodzaje i praktyczne zastosowania
- Rodzaje i praktyczne zastosowania list
- Kalendarz i zarządzanie czasem
- Obszary robocze kalendarza
- Kontakty - zarządzanie i udostępnianie
- Listy dyskusyjne
- Tworzenie ankiet i zarządzanie wynikami
- Praca z zespołami
- Listy niestandardowe - definiowanie kolumn i pól
Praca z bibliotekami dokumentów
- Tworzenie dokumentów bezpośrednio w witrynie
- Importowanie dokumentów i kolekcji dokumentów do bibliotek
- Zarządzanie uprawnieniami do dokumentów
- Tworzenie obszaru roboczego dokumentu
Integracja z Microsoft Office
- Dokumenty Word - publikowanie i zarządzanie dokumentami
- Dokumenty Excel - narzędzia kontroli dostępu i zarządzanie wersjami plików
- Dokumenty Microsoft Access - publikowanie tabel i formularzy w witrynie
- Współpraca z Microsoft Outlook - wymiana kalendarzy i list kontaktów
Power Automate (przepływ) przepływów pracy dla dokumentów i zadań
- Przepływ pracy w automatyzacji obiegu dokumentów
- Zatwierdzanie zmian i zbieranie opinii o dokumentach
- Definiowanie uczestników przepływu pracy i ich uprawnień
- Automatyczne i ręczne metody zatwierdzania przepływu pracy
- Przepływ sekwencyjny i równoległy
- Definiowanie czasu przepływu pracy i alertów e-mail
- Opcje delegowania przepływu dokumentów
- Metody śledzenia przepływu pracy
Zarządzanie wersjami dokumentów
- Synchronizacja dokumentów online i offline
- Zatwierdzanie i odrzucanie zmian w dokumentach
- Wersje pośrednie i śledzenie zmian w dokumentach
Zarządzanie dostępem do witryny
- Narzędzia administracyjne w Sharepoint
- Dodawanie współpracowników i zarządzanie nimi
- Definiowanie poziomów dostępu do poszczególnych bibliotek
Wymagania
Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających przepływami pracy i współpracą grupową w intranetach oraz tych, którzy chcą zwiększyć swoją wydajność we współpracy grupowej.
Opinie uczestników (2)
Bardzo dobry kontakt z prowadzącym i jego wiedza. Umiejętność reagowania na potrzeby osób szkolonych.
Anna Ratajska - Uniwersytet Warszawski
Szkolenie - Introduction to SharePoint 2016 for Collaboration and Document Management (authorized training course MS 55193)
Dobre praktyki dotyczące budowania modelu danych i dobre praktyki dotyczące elementów wizualnych w raporcie nie zawarte w oficjalnych materiałach. Dużo przykładów z projektów